Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinä et uskalla pukeutua vaatteisiin, jotka eivät ole enää muotia?

Vierailija
15.04.2013 |

Voisiko jotain kauheaa tapahtua, jos pukisit yllesi vanhoja ei-muodikkaita vaatteita, jotka ovat kuitenkin ehjiä, lämpimiä, puhtaita ja tahrattomia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tietoa siitä mikä on muotia ja mikä ei. Puen päälleni sitä mistä tykkään. Ja kyllä, näytän myös hyvältä.

Vierailija
2/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 01:01"]

Mulla ei ole mitään tietoa siitä mikä on muotia ja mikä ei. Puen päälleni sitä mistä tykkään. Ja kyllä, näytän myös hyvältä.

[/quote]

Mitä tarkoittaa, se, että näyttää hyvältä? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos ei näyttäisi hyvältä? Tai jos näyttäisi hyvältä vain joka toisen ihmisen mielestä? Mitä jos kuitenkin joku ajattelisi jotain pahaa pukeutumisestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän omissa silmissäni hyvältä ja viihdyn kamppeissani, ei sen kummempaa. Muiden silmissä saatan näyttää kaamealta mutta samapa tuo. Muiden mielipiteet eivät ole ikinä määritelleet sitä millaisia valintoja teen.

Vierailija
4/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 01:49"]

Näytän omissa silmissäni hyvältä ja viihdyn kamppeissani, ei sen kummempaa. Muiden silmissä saatan näyttää kaamealta mutta samapa tuo. Muiden mielipiteet eivät ole ikinä määritelleet sitä millaisia valintoja teen.

[/quote]

Tämä on aika mielenkiintoinen kommentti, koska muoti on muiden ihmisten määrittämää, ja silmä taas tottuu siihen, mitä näkee muilla. Se. ns. oma maku pukeutumisessa on loppujen lopuksi aina riippuvainen myös muiden mielipiteistä.

Minusta muodin perässä juoksijat kulkevat ovat jotenkin surullisia, kun heidän identiteettinsä perustuu siihen, että heitä viedään talutusnuorassa hankkimaan jatkuvasti uutta. Mutta kovin montaa sellaistakaan ihmistä ei löydy, jotka rehellisesti voisivat sanoa, ettei muiden mielipiteillä ole merkitystä heidän pukeutumiseensa.

Vierailija
5/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:09"]

Tämä on aika mielenkiintoinen kommentti, koska muoti on muiden ihmisten määrittämää, ja silmä taas tottuu siihen, mitä näkee muilla. Se. ns. oma maku pukeutumisessa on loppujen lopuksi aina riippuvainen myös muiden mielipiteistä.

Minusta muodin perässä juoksijat kulkevat ovat jotenkin surullisia, kun heidän identiteettinsä perustuu siihen, että heitä viedään talutusnuorassa hankkimaan jatkuvasti uutta. Mutta kovin montaa sellaistakaan ihmistä ei löydy, jotka rehellisesti voisivat sanoa, ettei muiden mielipiteillä ole merkitystä heidän pukeutumiseensa.

[/quote]

Mun kaverit on käytännössä ainakin kaikki sellaisia, että pukeutuvat juuri siten, mikä itsestä tuntuu ja näyttää hyvälle.

Itse olen sen verran pehmo, että muutamat vaatteeni ovat sellaisia, että mieheni ei hirveästi niistä pidä vaikka itse pidänkin, niin jos lähdemme jonnekin miehen kanssa, niin yleensä laitan päälleni jotain muuta kuin hänen inhokkinsa. Ei mies tokikaan jättäisi sen takia kanssani menemättä, mutta mustakin on ihan kiva, että mies yrittää pukeutua mua miellyttävästi, kun yhdessä mennään, niin toki teen samoin hänelle.

Vierailija
6/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun yleensa juuri sellaisiin vaatteisiin, jotka eivat ole enaa muotia. En osta uusia vaatteita kuin hyvin harvoin.

Vierailija
7/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 01:01"]

[/quote]

Komppi tälle. Omasta mielestäni näytän hyvältä, muiden mielipidettä en tiedä eikä oikeastaan kiinnostakaan.

Vierailija
8/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaatteita jotka eivät ole nyt uusinta muotia. Useinmiten käytän just sellaisia jotka olivat muotia viime vuonna tai sitä ed vuonna koska en nyt vaan voi hylätä niitä vain sen vuoksi että ostin ne edellisen kauden alesta. 

Mutta ei minulla ole kuitenkaan 80 -luvun muotikuteita tai sen sellaisia, vaikka niitä olkatoppauksia olis kyllä ikävä....ja kiharaa tukkaa. Niitä ultraleveitä lahkeita ei ole ikävä, milloin ne olivatkaan viimeksi 2000- luvun alussa? Ne olivat hassut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän