Missä kohdata fiksuja akateemisia naisia Tampereella?
...ihmettelee tällainen kolmikymppinen, hiljattain eronnut akateeminen mies. Ainakaan baarissa fiksuun seuraan ei oikein tässä iässä enää kovin helposti törmää=( Akateemisuus ei sinänsä ole mikään kriteeri, mutta tietyt asiat vain tuntuvat kulkevan käsi kädessä koulutustaustankin kanssa, you know...
Kommentit (17)
Olen miettinyt samaa, tosin etsin miehiä. Baareissa lähinnä aika toivottomia tapauksia tullut vastaan, joten sieltä ei taida löytyä.
Tampereella opiskelijapiirit ovat niin punaiset, etten itse ainakaan löytänyt sieltä fiksuja naisia. Hain sitten muualta.
Tietysti, jos haluat olla parisuhteessa punaviherfeministin kanssa niin sitten kaikki OK. Tai jos haluat vain seksiä.
Ei siellä oikein ole kuin duunareita. Todella halvasti pukeutuvat suurin osa. Käyn paljon työmatkoilla siellä.
t. Mies
..no kyllä mullekkin kerran on sanottu,että näytän akateemisesti koulutetun näköseltä.Aloin kyllä vaan nauramaan,kun en tiedä mitä tarkoittaa.Hyvä iskuyritys toki.Pitäisikö leimata koulutustausta otsaan baariin astuessa?
Testailinkin nuorempana,mistä miehet kiinnostuu.Sanoin todellisen ammattini,katosivat.Kun sanoin olevani opiskelija,jäivät juttelemaan.
Minä tunnen muutamia, mutta kysymyksesi sävystä päättelisin, etteivät olisi sinusta kauhean kiinnostuneita.
Yliopisto on varmaankin hyvä paikka tutustua, mene sinne kahviloihin istuskelemaan.
Itse pyörin lähinnä noissa punaviherfeministipiiressä aikoinaan, ja tiedän ne menomestat paremmin. Jos haluat naisen, jonka arvostaa muita asioita, kannattaa kierrellä kalliimmissa ja paremmissa baareissa, kyttäillä merkkivaateliikkeiden edessä, tai liittyä esim. Kokoomukseen...
Myös kuntosalilta voi löytää naisia, kannattaa valita sellainen, joka ei treenaa oikeasti, ettei iskuyritys häiritse ja vituta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 03:12"]
Tampereella opiskelijapiirit ovat niin punaiset, etten itse ainakaan löytänyt sieltä fiksuja naisia. Hain sitten muualta.
Tietysti, jos haluat olla parisuhteessa punaviherfeministin kanssa niin sitten kaikki OK. Tai jos haluat vain seksiä.
[/quote]
Tarkoitat kai perusyliopiston opiskelijapiirit? Voitko olla yleistämättä viherkommariutta meihin Tampereen teknillisen yliopiston kasvatteihin? Siellä oltiin enemmän oikealla kuin vasemmalla, koska yrittäjyyttä oli aika paljon ja porukkaa oli paljon pienyrityksissä töissä, eikä valtion apurahoilla roikkumassa, kuten humanistipuolella.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:02"]
...ihmettelee tällainen kolmikymppinen, hiljattain eronnut akateeminen mies. Ainakaan baarissa fiksuun seuraan ei oikein tässä iässä enää kovin helposti törmää=( Akateemisuus ei sinänsä ole mikään kriteeri, mutta tietyt asiat vain tuntuvat kulkevan käsi kädessä koulutustaustankin kanssa, you know...
[/quote]
Kylläpä se taitaa olla niin, että jos sulla on kauhean tarkat kriteerit, niin sitten netin treffipalstat on paras paikka. Siellä pyörii nykyään suuri osa suomalaisista sinkuista (ja vähän muistakin) ja siellä voit tehdä rauhassa esikarsintaa koulutuksen, ulkonäön ja harrastusten mukaan. Sitten vaan reippaasti treffeille.
Täällä olis yksi! Mut ai niin, sori, oon naimisissa ja kahden lapsen äiti.. :D
Varmaan riippuu minkälaista akateemista naista etsit. Jos etsit baarista, niin löydät tietyntyyppisen. Jos taas lähdet hiihtoladulle ja laavulle tai kesällä patikoimaan, on siellä todennäköisesti vähän erityylisiä akateemikkoja. :)
Miksi monet ehdottavat yliopistoa? Pääasiassahan siellä on todella nuorta väkeä. Minkäikäinen itse olet ja haetko parikymppistä?
Jos jäisin leskeksi, en ainakaan baarista lähtisi seuraa hakemaan. Olen fiksu oikeustieteilijä ja minut näkisi varmimmin lasten kanssa pyöräilemässä tai tutun kanssa kahvilassa tms.
Kiitokset kaikille tähän mennessä vastanneille=) Ja pahoittelut tuosta keskustelun avauksen sävystä, siitä tosiaan saa vähän sellaisen kuvan ikään kuin tässä jotenkin jaettaisiin ihmisiä parempiin ja huonompiin, huh! Siitä ei tosiaan ole kysymys, vaan ihmiset on kaikki erilaisia hyvine ja huonoine puolineen, mutta tietyissä ihmisryhmissä ehkä kohtaa keskimääräistä todennäköisemmin sellaisia ihmisiä, joiden ajatusmaailma ja kiinnostuksen kohteet ovat samankaltaisia.
Eikä tässä kai mitään kovia kriteereitä ole, toiveissa vaan olisi joissain vaiheessa kohdata ihminen, jonka kanssa sopisi yhteen riittävän hyvin. Kertaalleen eronneena sitä kieltämättä tulee aika herkäksi näille yhteensopivuuskysymyksille ja ainakin luulee tietävänsä entistä paremmin, millaisen ihmisen kanssa elämänsä uskaltaisi jakaa.
Juu, yliopistollahan akateemisia ihmisiä tietty on, mutta vähän nuoria taitavat olla. Tuskinpa parikymppiset naiset tällaista kolmikymppistä eronnutta ensiksi kelpuuttaisivat, varsinkin kun on lapsikin päättyneestä liitosta. Mutta jospa jonkun itseni ikäisen jossain vaiheessa kohtaisin.
Pilateskurssit, avoin yliopisto, yliopistojen kirjastot :)
No mikset löytäisi netistä?
On tietysti sellaisia harrastuksia, jotka houkuttelevat älykkötyyppejä enemmän (esim. sci-fi ei tunnu duunareita niin kiinnostavan), riippuu ihan omistakin kiinnostuksista, missä harrastusympyröissä alkaa hengata..
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:51"]
yliopistojen kirjastot :)
[/quote]
Kuka on oikeasti tutustunut johonkuhun kirjastossa?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:54"]
[/quote]
[/quote]
Minä! Huomattiin lukevamme samaa tenttikirjaa ja pistettiin lukupiiri kahdestaan pystyyn. Siitä sitten kahville ja syömään ja leffaan ja viikon päästä olimmekin pari ;)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:54"]
[/quote]
[/quote]
Ja minä! Tapasin kirjastossa nykyisen mieheni, kahvilan puolella tosin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:02"]
Akateemisuus ei sinänsä ole mikään kriteeri, mutta tietyt asiat vain tuntuvat kulkevan käsi kädessä koulutustaustankin kanssa, you know...
[/quote]
Kuten?