Mix synytysvalmennuksesa ei kerrotu että supparit tuntuu reidessä, ei mahassa?!?
no, nyt kerroin teille.
....
ja otsikosta poistin kirjaimia siksi, että se mahtuisi 80 merkkiin....
Kommentit (7)
Siks että ei mulla ainakaan tuntunut!
Ei ne kaikilla tunnu. Mulla taas tuntui lähinnä selässä, samoin kuin menkkakivutkin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:09"]
Six kun tuollaista tietoa saa vaikkapa täältä AV:lta jos olisit vaivautunut kysymään =D
[/quote]
silloin kun mä synytin, ei ollut vielä aaveetä!
ap
Kyllä meidän synnytysvalmennuksessa kerrottiin.
Saatetaan siellä kertoa vaikka mitä, mutta osa menee ohi. Esim. jos oli sanottu, että "voi tulla menkkakivun kaltaista kipua", niin jollekin se tarkoittaa alavatsakipua, toiselle selkäkipua ja kolmannelle reisien särkyä. Eli vaikka asia olisi mainittu, se on saattanut mennä ohi koska kuulija ajattelee aivan eri tavalla. :) Ei se perhe- tai synnytysvalmennus niin helppoa ole, ei vetäjälle eikä kuulijalle...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:19"]
Saatetaan siellä kertoa vaikka mitä, mutta osa menee ohi. Esim. jos oli sanottu, että "voi tulla menkkakivun kaltaista kipua", niin jollekin se tarkoittaa alavatsakipua, toiselle selkäkipua ja kolmannelle reisien särkyä. Eli vaikka asia olisi mainittu, se on saattanut mennä ohi koska kuulija ajattelee aivan eri tavalla. :) Ei se perhe- tai synnytysvalmennus niin helppoa ole, ei vetäjälle eikä kuulijalle...
[/quote]
ei kerrotu. Olen ihan varma.
ap
Six kun tuollaista tietoa saa vaikkapa täältä AV:lta jos olisit vaivautunut kysymään =D