Kaatuuko suhde ekaan kertaan...ulkonäköjuttu
Miten miehet suhtautuvat sänkyyn mennessä jos nainen ei ole niin timmissä kunnossa (roikkumaha ja roikkutissit). Vaatteethan monesti peittää karmean totuuden...jos ikääkin jo yli 40 ja nuorempi komea mies, joka itse timmi...
Kommentit (10)
Jos kovin pinnallinen mies, niin voihan se suhde siihen kaatuakin.
Mutta sitten sen tarkoitus ei ollut jatkua.
No jos sitä sänkyyn menoa sen verran odottaisi, että selviäisi, onko mies oikeasti tosissaan, niin siinä vaiheessa ei varmaan sillä ulkonäölläkään enää ole niin suurta merkitystä. Ja se pinnallisuuskin on ehtinyt jo paljastua.
Pitääkö sitä heti mennä sänkyyn???? Ulkonäköasiat vain korostuu silloin. Pihtaat ja jumppaat, ja sit paremmalla itsetunnolla ajattelet vaatteiden riisuntaa.
Kyllähän panomies kerran panee vaikka ällöttää noi roikkuvat jutut,mutta sun on kestettävä se jos et kelpaa sen jälkeen.ton jlälkeen saa helposti halvan maineen,kun kuolaat perässä
Ihan oikeastiko joku yli nelikymppinen vielä miettii tuommoisia? Itse oon nelikymppinen ja minua ei ole kiinnostanut miettiä omaa ulkonäköäni ja stressata siitä vuosikausiin. On raskausarpea ja vatsamakkaraa ja roikkumista siellä ja ryppyä täällä, mutta eipä ole seksipuuhissa ikinä haitannut. Sen verran kiihkossa niihin hommiin on aina ryhdytty että ei siinä rupea kumpikaan osapuoli arvostelevasti arvioimaan toisen ulkomuotoa...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:59"]
Kyllähän panomies kerran panee vaikka ällöttää noi roikkuvat jutut,mutta sun on kestettävä se jos et kelpaa sen jälkeen.ton jlälkeen saa helposti halvan maineen,kun kuolaat perässä
[/quote]
kyllähän on ihan normaalia että nainen haluaa seksiä, ei se halpaa ole.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 20:30"]
Pitääkö sitä heti mennä sänkyyn???? Ulkonäköasiat vain korostuu silloin. Pihtaat ja jumppaat, ja sit paremmalla itsetunnolla ajattelet vaatteiden riisuntaa.
[/quote]
pitää! seksi on yksi tärkeimmistä parisuhteen asioista, jos se ei toimi, ei toimi suhdekaan.
Mulla on maailman rumimmat tissit (ottaisin paljon mieluummin vaikka tavalliset roikkusäkit), mutta vallan hyvin olen kelvannut jo ties miten monelle miehelle. Tosin... ihan täysvalaistuksessa en koskaan paneskele, en edes mieheni kanssa, jonka kanssa yhteiseloa jo kohta 11 vuotta. Jos nainen on muuten ihana ihminen ja aktiivinen sängyssäkin, niin ei se kroppa juurikaan merkkaa.