Miehen parta ei sytytä naista
Kommentit (35)
Niipä. Mutta ainahan nainen voi sytyttää miehen parran!
Tiedän ainakin yhden, jolle parta sopii tosi hyvin. Oikeastaan monellakin se on ihan jees, jos on siisti ja puhdas eikä takkuinen ja likainen juoppomalli.
Se on mieskohtaista. Minun miehelläni on parta, ja se sopii hänelle niin hyvin (olen nähnyt hänet myös parrattomana), että aina kiellän häntä ajamasta sitä pois. Joskus kun hän lyhentää ja siistii sitä, se lyhyt ja terävä sänki pistää inhasti suudellessa, mutta onneksi se siitä sitten kohtapuoliin taas pehmenee :)
Onhan se parrasta ja parran kantajasta kiinni =D
Joku ZZ Top-kaltainen ei sytytä, mutta eihän sen parran aina tarvitse ollakaan mikään hervoton puska....
Toi yleistäminen on taas vähän niin kuin sanoisi että naisilla on jalkojen välissä hervoton puska tai täysi poslari, välimuotoa ei löydy ja kaikki miehet rakastavat yhtä ja inhoavat toista....
Kun parta on tarpeeksi pitkä, eli ei piikikäs sänki, niin se kutittaa kivasti reisiä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:28"]
Parrakkaat miehet ovat ihania, sänki on myös hieno. Sileä leuka taas on liian naismainen, etenkin jos iho on pehmeä, yöks.
[/quote]
Komppi tälle!
Minä tykkään, kun miehellä on parta. Pelkät viikset taasen ovat turn off.
Toivoisin käytännönsyistä, että mieheni kasvattaisi pienen parran, koska se on pehmeämpi kuin päivän mittainen sänki. Hänellä on nopea parrankasvu, mutta koska hän ajelee sängen pois, hänellä on jo illalla terävä lyhyt sänki, joka raapii ja pistelee suudellessa ja etenkin suikkihommissa. Mies kun on innokas niissä, mul on usein alapää hellänä.
Toivoisin käytännönsyistä, että mieheni kasvattaisi pienen parran, koska se on pehmeämpi kuin päivän mittainen sänki. Hänellä on nopea parrankasvu, mutta koska hän ajelee sängen pois, hänellä on jo illalla terävä lyhyt sänki, joka raapii ja pistelee suudellessa ja etenkin suikkihommissa. Mies kun on innokas niissä, mul on usein alapää hellänä.
En ole koskaan nähnyt miestä, joka on paremman/ seksikkäämmän näköinen parran tai viiksien kanssa kuin ilman. Tämä vain mun näkemys. Onneksi mielipiteitä on monta.
olen 50 nainen.mikään ei mahtavammalta tunnu kuin mies jonka karhea kova sänki hankaa sisäreisiä.uihh.kantsii joka naisen koittaa.
Kyllähän semmoiset aatuviikset kutittelee klitorista kivasta kun mies nuolee pillua :D
Parta saa olla kunhan on sitten myös alakerrassa.
Parrakas ja pieni pippeli, siinäpä miehekkyyttä.
Miehen parta ei ehkä sytytä naista, mutta nainen sytyttää miehen parran.
Riippuu miehestä, joillakin parta on todella seksikäs. Juuri yritän saada miestä pitämään partansa. ;)