Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Hercule Poirot ketjun sisältö on poistettu?

Vierailija
30.06.2020 |

Poirot ketju näkyy ja ketjun linkki on edelleen olemassa, mutta kun klikkaat ja avaat ketjun niin tulee tuo foorumin ilmoitus että hups hakemaasi sivua ei ole tai se on poistettu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ketjussa ei ollut tarpeeksi rähinöintiä. Täältähän poistetaan kaikki laimeat ja asialliset aloitukset. Vauvan tarkasta agendasta miksi se tekee näin en ole vielä päässyt selville mutta oletan että vihaiset ihmiset ostavat/tilaavat todennäköisemmin Hesarin.

Vierailija
2/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi!

T. Poirotin ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Marple poistatti kateuttaan.

Vierailija
4/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3360120/onpas-hercule-poirot-sarja-hyva…

Jos puhe tästä ketjusta niin minulle näkyy kyllä parikymmentä sivua viestejä, kokeilin satunnaisesti ja viestejä kyllä näkyy.

Vierailija
5/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhe tästä ketjusta niin minulle näkyy kyllä parikymmentä sivua viestejä, kokeilin satunnaisesti ja viestejä kyllä näkyy.

Tämä juuri. Yritin vielä kokeilla jakamadtasi linkistä, mutta minulle tulee edelleen tuo teksti josta aloituksessani puhuin.

Ap

Vierailija
6/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Yritin vielä kokeilla jakamadtasi linkistä, mutta minulle tulee edelleen tuo teksti josta aloituksessani puhuin.

Ap

Minullakin tulee.

Vierailija
7/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin se aukeaa. Onpa outoa miksi se ei ap'lle aukea 🤔

Vierailija
8/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy 420 kommenttia...

Oot bä nnissä, ap 😁

Vierailija
9/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ongelmia sen ketjun kanssa? Viimeinen viesti 27.6. illalla

"Eikä se David ollut kirjassa yhtä psyko eikä Lynn yhtä rakastunut. Vaikka tv-sarja onkin hyvä, niin siinä on tehty murhaajista vielä oudompia kuin Christien kirjoissa."

Vierailija
10/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että foorumilla taas satunnaisia ongelmia ja siksi kaikki ketjut eivät näy kaikille käyttäjille. Sivua voi koittaa päivittää muutaman kerran uudestaan, evästeet voi koittaa poistaa laitteesta tai sitten odotella milloin pikkuviat poistuvat.

Vierailija
11/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että foorumilla taas satunnaisia ongelmia ja siksi kaikki ketjut eivät näy kaikille käyttäjille. Sivua voi koittaa päivittää muutaman kerran uudestaan, evästeet voi koittaa poistaa laitteesta tai sitten odotella milloin pikkuviat poistuvat.

Tämä voi selittää miksi silloin tällöin joku ihmettelee miksi jokin ketju on poistettu vaikka se kuitenkin on näkyvillä.

Vierailija
12/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy tännekin

Vierailija
13/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taitaa olla ns. vihaohjelma, josta on sopimatonta puhua...ei tarpeeksi multi kulti ja lgbtaiq mädätystä

Vierailija
14/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotainhan on poistettava, että saadaan tilaa  ohjelma-poliittisesti (* tärkeämmille  ohjelmille, esim. pakkoveroYLEllä tuota verorahaa lapioidaan Antti Holman h0m0jorinoille 👨‍❤️‍💋‍👨, Norjan SKAM-mu. tu. ille 👳🏾‍♂️, todella onnettomille nais-filmien räpellöksille 💃 jne.  

Muualla rahalla tekohengitetään muita Arttu Viskarin 😵 tapaisia ADHD-puoliapinoita 🐒!

*) "Mitä h0m0mpi, mu. tu. mpi tai su.va.kimpi ohjelma on, sen parempi 💩!"

---

PS. Ja  taas tyrkytetään kesä-uusintana tätä ainaista pitkäveteistä 😴 suomalaista "huumori"sontaa, "Julmahuvi", "Kummelit", "Velipuolikuut", "Vintiöt" (MTV), yms. Noissa ei ole yhtäkään hauskaa ideaa, ei tapahdu mitään ja koko sonta on venytetty mahdollisimman pitkäksi. Tekijät vain ottavat helpot rahat 🤑  pakkoveroYLEltä, MTVltä, yms. Verratkaapa näitä  ulosteita 💩 vaikkapa englatilaisiin huumorisarjoihin, esim. "Hyväkkäät (Goodies)", jne.

Tulee jopa Spedeä ikävä!

---

PS.PS. Milloinkahan pakkoveroYLE alkaa lähettää suorana (super-su.vak.ki Tavvja Halosen 🤶esimerkkiä noudattaen) poliitikkojen pakollisia 'Su.vak.ki-uskon-tunnustuksia 🌈 🛐' eli 'Tuomitse-ra.ziz.mi' aina puolen tunnin välein!

Äärira.ziz.tisen RKPn poliitikkojen se on tehtävä aina 15 min välein!

Se kun on ainoa äärira.ziz.tinen järjestö 🏴‍☠️ Suomessa, sen perustana on aina ollut suomenruotsalainen ra.ziz.mi: he pitävät suomenkielisiä alempana rotuna. Itse RKPn perustaminenkin pohjautui tälle ra.ziz.mille!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Axel_Olof_Freudenthal

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi