Tapiolan kahluualtaassa olleskellut korona oireinen
Ei tällekään vatipäälle tullut mieleen,että oireisena ei mennä altistamaan muita? Ainiin eihän meillä mitään koronaa enää olekkaan. Paljonkohan näitä vähillä oireilla olevia löytyy baareista ym
Kommentit (126)
On ihan mahdollista, että ihmisellä on oireita joita ei tajua oireiksi. Esimerkiksi jos on vaikka laulanut ja tuntuu kurkku hieman aralta, niin voi ajatella että vähän aristaa kun lauloin niin pitkään. Tai on siivonnut pölyisen varaston ja yskittää, niin sehän on ihan normaalia eikä mikään oire. Ja vasta jos tilanne jatkuukin pitempään, niin tajuaa että eipä tämä köhä enää selitykään varaston siivoamisella, eikä siis välttämättä selittynyt eilenkään... Kyllä näin voi käydä, ihan aikuisellekin, saati sitten lapselle.
On myös niin, että jokaisesta aivastuksesta ei voi olla saikulla eikä käydä koronatestissä, ja joillain esim. siitepölyallergian oireet jatkuvat hoidosta huolimatta pitkään, jolloin erilaisia pakollisia asioita voi tulla hoidettavaksi. (Tosin kannustan jatkuvasti oireilevia siitepölyallergikkoja tarkastuttamaan lääkitystään, allergian voi hyvällä lääkityksellä saada oireettomaksikin, vaikka ei se varmasti kaikilla onnistu.) Ja kun ihminen on psyykkis-fyysinen kokonaisuus, niin ihan se pelkkä oireilun kyttääminenkin voi aiheuttaa kaikenlaisia tuntemuksia. MUTTA kahluualtaalla notkumista ei kyllä millään muotoa voi pitää pakollisena asiana, kun ilmeisesti kyseessä ei ole ollut alueen uimavalvoja kuitenkaan.
"Kesällä juuaan syyvää naijjaan ja uijjaan ja hajetaan välillä nuuskoo huaparannasta vaikka oliskin pientää nuhhaa liikkeellä"
Tämä perussuomalainen mentaliteetti, jota esiintyy valitettavan usein muillakin puoluekannoilla, täyttää teho-osastot syyskesästä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs missä kaikkialla muualla tuo kahluualtaassa uiskennellut on viikon aikana mahtanut oleilla ja liikkua...
Se kahluuallas taitaa olla melko pieni mahdollinen koronalinko jos mietitään kirjastoja, kauppoja ja muita mahdollisia ihmiskeskittymiä jossa on viikon aikana liikuttu...
Kuitenkin kaupassa tai kirjastossa aikaa viettää tosi vähän aikaa, mikä on aika ratkaisevaa taudin levittämisen kannalta. Tuolla altaalla on todennäköisesti viettänyt pidemmän aikaa.
Minulla on parastaikaa pientä ärsytysnuhaa ja kurkkuoiretta. Ollut pari päivää. No en takuulla ole eristyksissä koska tiedän ettei ole Koronaa.
Joka viikkohan pitäisi juosta testeissä jos on herkkä siitepölylle ja lämpötilan vaihteluille tai muulle satunnaiselle kuten ruokaaineile.
Kenellä nyt ei olisi välillä kesäflunssaa?
Mistä lapsi tietää, mikä hänen diagnoosinsa on? Vanhemmat käyvät ehkä töissä, kotona ehkä liian kuuma oleilla, oireet alkaneet äkisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko vatipäät oikeasti lopettaa. Ei kai se tiennyt että sillä oli Korona siellä ollessaan. Ja varmaan oli lapsen vanhempi tai joku eikä siellä vedessä ole ollut.
Niin, siinäpä syy, miksi kaikkien hengitystieoireiden kanssa PYSYTÄÄN. KOTONA. Et voi ennen testiä tietää onko koronaa vai ei.
Ja mun mielestä nyt korona-aikana olisi syytä pysyä oireisena kotona, vaikka testi olisi negatiivinenkin. Niin paljon tulee negatiivisia testituloksia, vaikka henkilöllä päivänselvästi on korona.
Kuka maksaa laskut ja elämisen, jos ei voi allergisena käydä töissä? Kyllä mulle sopii ihan hyvin, että olen lähes koko vuoden lomalla.
Ihmiset voisi keskittyä sen oman terveyden hoitamisen ja omalta osalta muiden suojeluuneikä muiden syyttelyyn tai taivasteluun.
Jaa Espoossa on kahluualtaat auki. Meillä Helsingissä ne on kaikki kiinni eli pois käytöstä koko kesän koska korona. Hyvä Espoo!
Ja vaikka saisi tänään sen negatiivisen tuloksen niin sen tartunnan voi saada huomenna. Joten testissä pitäisi käydä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko vatipäät oikeasti lopettaa. Ei kai se tiennyt että sillä oli Korona siellä ollessaan. Ja varmaan oli lapsen vanhempi tai joku eikä siellä vedessä ole ollut.
Niin, siinäpä syy, miksi kaikkien hengitystieoireiden kanssa PYSYTÄÄN. KOTONA. Et voi ennen testiä tietää onko koronaa vai ei.
Ja mun mielestä nyt korona-aikana olisi syytä pysyä oireisena kotona, vaikka testi olisi negatiivinenkin. Niin paljon tulee negatiivisia testituloksia, vaikka henkilöllä päivänselvästi on korona.
Kuka maksaa laskut ja elämisen, jos ei voi allergisena käydä töissä? Kyllä mulle sopii ihan hyvin, että olen lähes koko vuoden lomalla.
Tässähän nyt kuitenkaan ei ollut kyse töistä (jossa voit pitää vaikka maskiakin). Vaan täysin turhasta altistamisesta oireisena, kun mennään rypemään altaaseen jossa on paljon väkeä. Ja vielä useana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa Espoossa on kahluualtaat auki. Meillä Helsingissä ne on kaikki kiinni eli pois käytöstä koko kesän koska korona. Hyvä Espoo!
Miten se kahluuallas on pahempi kuin uimahalli tai ranta 😂
Kuinka pitkään oireilisit ennen kuin menisit selvittämään mikä vaivaa? Itse elelisin täysin normaalisti oireiden kanssa viikon tai vaihtoehtoisesti jos kuume nousisi neljäänkymppiin, menisin testiin.
Vierailija kirjoitti:
"Kesällä juuaan syyvää naijjaan ja uijjaan ja hajetaan välillä nuuskoo huaparannasta vaikka oliskin pientää nuhhaa liikkeellä"
Tämä perussuomalainen mentaliteetti, jota esiintyy valitettavan usein muillakin puoluekannoilla, täyttää teho-osastot syyskesästä.
Tuo muuten on kaikista vähiten perussuomalainen mentaliteetti, hehän päinvastoin vaati ekana rajoituksia ja vakavampaa suhtautumista virukseen.
Eniten tuota hälläväliä eikä pelota-asennetta on näillä blm-myönteisillä ja muutenkin itseään muita parempina pitävillä joilla tunnetusti on vain oikeuksia eikä lainkaan velvollisuuksia tai vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parastaikaa pientä ärsytysnuhaa ja kurkkuoiretta. Ollut pari päivää. No en takuulla ole eristyksissä koska tiedän ettei ole Koronaa.
Joka viikkohan pitäisi juosta testeissä jos on herkkä siitepölylle ja lämpötilan vaihteluille tai muulle satunnaiselle kuten ruokaaineile.
Ja miksiköhän et ole eristyksissä, saako kysyä? Sinun pitää olla noilla oireilla eristyksissä ja hakeutua koronatestiin. Näin minulle neuvottiin, kun vastaavilla oireilla soitin koronaneuvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nyt kuitenkaan ei ollut kyse töistä (jossa voit pitää vaikka maskiakin). Vaan täysin turhasta altistamisesta oireisena, kun mennään rypemään altaaseen jossa on paljon väkeä. Ja vielä useana päivänä.
Mutta kun saamerin tollo ihminen ei tajua välttämättä että sillä on mikään Korona.
Lopeta vinkuminen.
Tuleeko Tapiolaan lock down? Metro ajaisi pysähtymättä Aalto-yliopistolta Urheilupuistoon?
Vierailija kirjoitti:
Persutko ne tuolla hietsussa ja senaatintorilla parveilee?!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään oireilisit ennen kuin menisit selvittämään mikä vaivaa? Itse elelisin täysin normaalisti oireiden kanssa viikon tai vaihtoehtoisesti jos kuume nousisi neljäänkymppiin, menisin testiin.
Miten on mahdollista, että sinulta on mennyt kaikki koronaviestintä ohi? Nyt ei saa elää normaalisti, jos on oireita. Nyt pitää heti erostäytyä ja hakeutua testiin. Mikään ei ole kuten ennen koronaa. Luuletko, että tässä on huvikseen suljettu kouluja ja laitettu koko maapallo sekaisin???
Itselläni välillä kyynärtaipeet aivastelun jäljiltä välillä aivan märät. Joka kesä samat oireet. Kai mulla jokin allergia on, vaikka testit näyttäneet aina negatiivista. Vaikea lääkitä, kun syytä ei löydy.
Miettikääs missä kaikkialla muualla tuo kahluualtaassa uiskennellut on viikon aikana mahtanut oleilla ja liikkua...
Se kahluuallas taitaa olla melko pieni mahdollinen koronalinko jos mietitään kirjastoja, kauppoja ja muita mahdollisia ihmiskeskittymiä jossa on viikon aikana liikuttu...