Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijattu olo, mies ei haluakaan lasta ja kihlatkin purki

Vierailija Ap
30.06.2020 |

Olemme +30v pariskunta. Itsellä ollut nuoresta pitäen haave äitiydestä ja mies tietoinen tästä. Olemme seurustelleet 3 vuotta. Miehellä aiemmasta liitosta tytär, joka asuu meidän kanssa vuoroviikot ja uusperhe-elämä rullaa mukavasti. Mies ennen aina sanonut, että olisin mahtava äiti. Itselläni ei ole lapsia.

Alkuvuodesta menimme kihloihin ja ensi kesälle suunnittelimme häitä. Miehen vanhemmat eivät suhdetta hyväksy, eivät ole koskaan hyväksyneet ja mies purki kihlat siitä syystä aika pian. Tämä tuntui jo itsessään pahalta, mutta hyväksyin asian vielä.

Alkuvuodesta mies myös oma-aloitteisesti alkoi puhua vauvasta ja olin onneni kukkuloilla. Jopa lastenvaunuja katselimme ja nimiä suunnittelimme puolileikillämme. Ja tässä kohtaa painotan, että ajatus lähti miehestä, en ole painostanut, vain onnellinen olin, kun tätä ehdotti ja luonnollisesti äitiys toiveena innoissani ja odottavainen asian suhteen.

Muutaman kuukauden olimme ilman ehkäisyä, kunnes mies yhtäkkiä vaati ehkäisyn takaisin ja sanoi, että ei haluakaan enempää lapsia, oma ainoansa riittää. Aivan hirveä olo, jotenkin huijattukin. Ensiksi luodaan toivoa ja kuin matto olisi vetäisty jalkojen alta.

Seksin jälkeen tunne, että purskahtaa itkuun. Tyhjä syli ikuisesti. Saman katon alla häntä kutsutaan isäksi, minua ei ikinä äidiksi.

Rakastan miestä, mutta niin järkyttävän paha ja loukattu olo. Ei ole enää sormusta eikä toivoakaan omasta vauvasta. Ehkäisykierukasta vielä tänään viimeksi mainitsi, että pitäisikö sille nyt varata jo se aika. Todella katkera olo, mennyt into kaikkeen ja tuntuu, että suhteessa otettu vain askelia taakse päin.

Kommentit (78)

21/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomalainen eikä uskonnollista taustaa. Miehen vanhemmat kokevat, että kukaan nainen ei sovi miehen ja tämän tyttären elämään. Vastaavia tilanteita ollut miehellä minua aiemman kanssa. Tyttären äiti oli kuitenkin luonnollisesti suvaittu. Ovat mm. sanoneet, että naissuhteilla mies laiminlyö huomiota tyttäreltään....

Vierailija
22/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät hyväksyneet? Ai silloin 1800-luvun Porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle on ok, että mies purkaa kihlat vanhempien mielipiteen takia?

Eroaisin.

Minkälainen ollut aikaisempi liitto. Voiko olla että tämä miehen vanhempien käytös liittyy tähän taustaan ja varoittelevat poikaa mahdollisesta uudesta virheestä🤔

Vierailija
24/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34797 kirjoitti:

On suomalainen eikä uskonnollista taustaa. Miehen vanhemmat kokevat, että kukaan nainen ei sovi miehen ja tämän tyttären elämään. Vastaavia tilanteita ollut miehellä minua aiemman kanssa. Tyttären äiti oli kuitenkin luonnollisesti suvaittu. Ovat mm. sanoneet, että naissuhteilla mies laiminlyö huomiota tyttäreltään....

No, pitääkö se kutinsa? Onko niin, että mies on omalla hoitovuorollaan tyrkännyt lapsensa vanhemmilleen hoitoon, jotta saa kiehnätä uusien naisten kanssa? Onko muuta laiminlyöntiä tapahtunut, että mies on pistänyt esim. sinun treffailun oman lapsensa edelle?

Vierailija
25/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34797 kirjoitti:

Kiitos, näistä kommenteista saa voimaa ja vahvistusta sille, että on vain yksi vaihtoehto.

Miten sie et itse osaa päätellä, mikä sulle on parasta, vaan muiden pitää se sanoa? Ehkä tässä on se syy, miksi olet tollaseen suhteeseen päätyny. Seuraavaks pistät pääs kuntoon.

Vierailija
26/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua ole huijattu. Ei ihmisellä ole velvollisuutta mennä naimisiin tai hankkia lapsia vain siksi, että jossain vaiheessa se tuntui hyvältä ajatukselta.

Alapeukuttajat voisivat kertoa, miksi heidän mielestään kihlausta ei saa purkaa? Entä sitten avioeron ottaminen, sehän on vielä pahempi huijaus? Tunteet voivat kuolla ja te luulette että silloin teitä on huijattu.

Vierailija
27/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34797 kirjoitti:

Kiitos, näistä kommenteista saa voimaa ja vahvistusta sille, että on vain yksi vaihtoehto.

Miten sie et itse osaa päätellä, mikä sulle on parasta, vaan muiden pitää se sanoa? Ehkä tässä on se syy, miksi olet tollaseen suhteeseen päätyny. Seuraavaks pistät pääs kuntoon.

Pikemminkin itseluottamus kuntoon. Jos on tarpeeksi monesti lytätty, niin ei osaa enää luottaa itseensä ja lähteä pois tollasesta paskasuhteesta.

28/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lähde ilman lastaan edes pyörälenkille kanssani, että ei lasta laiminlöisi millään tavalla ja jättäisi yksin. Mikä toki harmillista itselle, kun kiva olisi yhdessä touhuta jotakin joskus, vaan lapsi haluaa olla vain kotona. Lapsi on miehelle etusijalla kuten kuitenkin kuuluukin olla.

Vierailija
29/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDE POIS!! ERO!

Vierailija
30/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa. Mun eksä lupaili avioliitosta (jonka jälkeen lapset olisivat olleet hänen mielestään tervetulleita) aina säännöllisin väliajoin, sanoi vaikka että mennään naimisiin kun on vakityöt, säästetään vielä pari vuotta, pitäisikö minun ostaa sinulle sormus jouluksi... kunnes viiden vuoden jälkeen tajusin että se on pelkkää puhetta, eikä mies koskaan halua naimisiin eikä lapsia. Minun piti viedä hänet sormuskaupoille ennen kuin hän sai sanottua ettei oikeasti koskaan halunnut noita asioita.

Ei siinä, ap hyvä, auta muu kuin ero. Pidät mielessä tärkeimmän tavoitteen eli perheen ja sen voimalla eteenpäin ja tapailemaan uusia miehiä. Nyt kun eroat, ehdit vielä löytää hyvän miehen perheen perustamiseen. Älä missään nimessä jää sen miehen kanssa yhteen.

Vierailija
31/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34797 kirjoitti:

Pikemminkin itseluottamus kuntoon. Jos on tarpeeksi monesti lytätty, niin ei osaa enää luottaa itseensä ja lähteä pois tollasesta paskasuhteesta.

Missäs se itseluottamus sinusta kehittyy? Jalassa? Kädessä?

Vierailija
32/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa. Mun eksä lupaili avioliitosta (jonka jälkeen lapset olisivat olleet hänen mielestään tervetulleita) aina säännöllisin väliajoin, sanoi vaikka että mennään naimisiin kun on vakityöt, säästetään vielä pari vuotta, pitäisikö minun ostaa sinulle sormus jouluksi... kunnes viiden vuoden jälkeen tajusin että se on pelkkää puhetta, eikä mies koskaan halua naimisiin eikä lapsia. Minun piti viedä hänet sormuskaupoille ennen kuin hän sai sanottua ettei oikeasti koskaan halunnut noita asioita.

Ei siinä, ap hyvä, auta muu kuin ero. Pidät mielessä tärkeimmän tavoitteen eli perheen ja sen voimalla eteenpäin ja tapailemaan uusia miehiä. Nyt kun eroat, ehdit vielä löytää hyvän miehen perheen perustamiseen. Älä missään nimessä jää sen miehen kanssa yhteen.

En tajua mitä järkeä on tuollaisessa. Miksei voi vaan rehdisti tuoda ilmi, että en halua naimisiin enkä halua lapsia? Mitä hän sai sinua huijaamalla? Hyvän elintason, katon päänsä päälle?

Vierailija
33/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mitä järkeä on tuollaisessa. Miksei voi vaan rehdisti tuoda ilmi, että en halua naimisiin enkä halua lapsia? Mitä hän sai sinua huijaamalla? Hyvän elintason, katon päänsä päälle?

Nainen on todennäköisesti ollut hyvä seksikumppani. Mies on lupaillut ummet ja lammet, jotta tilanne ei muuttuisi.

Vierailija
34/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelin. Olin kyllä korkeammin koulutettu ja parempi tuloisempi, mutta en niin paljon, että sen takia olisi kannattanut huijata. Varmaan ei vain halunnut pillusta ja kotitalouskoneesta luopua.

Vierailija
35/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainut vaihtoehto. Jäät oikeasti katkeraksi, jos et saa lapsia tuon vätysmiehen takia. Jos et löydä hyvää miestä voit tarvittaessa hankkia lapset yksinkin. Ja omaa hedelmällisyyttään voi kartoittaa ammattilaisen avulla, se tosin maksaa. 

Vierailija
36/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on todennäköisesti ollut hyvä seksikumppani. Mies on lupaillut ummet ja lammet, jotta tilanne ei muuttuisi.

Kyllä on aika heikossa jamassa elämä, jos joku seksi on noin tärkeää, että voi vuosia vedättää toista. Kyllä siinä jotain muutakin hyötymistä on.

Vierailija
37/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

ja nai joku kunnollinen Mika

Kultti-Mika odottaa sinua.

Mika, Vekaranjärvi

Vierailija
38/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on ainut vaihtoehto. Jäät oikeasti katkeraksi, jos et saa lapsia tuon vätysmiehen takia. Jos et löydä hyvää miestä voit tarvittaessa hankkia lapset yksinkin. Ja omaa hedelmällisyyttään voi kartoittaa ammattilaisen avulla, se tosin maksaa. 

Katkeroitumista ajatellen on löytänyt jo oikealle palstalle. Täällä pääsee kaltaistensa joukkoon, eikä erotu massasta.

Vierailija
39/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa onnekas sattuma että juuri tänään, kun kirjoitat provoasi mediassa uutisoidaan hedelmöityshoitojen käynnistymisestä julkisella puolella myös yksineläville. Ilmoittaudu jonoon heti tänään äläkä enää mieti tai kuvittele löytäväsi miehen jonka kanssa lisääntyä ydinperheenä. Jos massia löytyy niin Tanska, Latvia jne. tarjoaa samat palvelut ilman jonoja.

Vierailija
40/78 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

ja nai joku kunnollinen Mika

Kultti-Mika odottaa sinua.

Mika, Vekaranjärvi

*Kiltti-Mika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme