Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuodessa 20 000€ kokoon, vinkkejä!

Vierailija
13.04.2013 |

Olen ollut pitkäaikaismasentunut ja nyt olen vihdoinkin tekemässä sen kuuluisan ryhdistäytymisen ja lopetan itsesäälissä kieriskelyn mikä on kaikkien ongelmien alku ja juuri. Ensinnäkin nyt vuodessa aion hankkiutua parempaan fyysiseen kuntoon ja laihduttaa 15 kg ja ansaita rahat jotta voin korjata kamalan hammaskalustoni kuntoon. Samalla ajattelin palkita itseni shoppailulla ja käymällä jossain rantalomalla jos onnistun ja sitten hakea opiskelemaan. Pohjalla minulla on vain lukio ja kokemusta respassa ja kaupassa työskentelystä. Onko mitään mahdollisuutta ansaita noita rahoja vuodessa? (laillisesti!) Etsin töitä toki.´Voin laittaa koko summan säästöön koska voin asua vanhempieni asunnossa heidän oleskellessä ulkomailla. Mihin töihin voisi hakea että varmasti saisin tuon kasaan? 

Vihdoinkin valoa tunnelin päässä :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas kalusto ??? Bulimia?? anoreksia? 15kg? epäilen että snun ei todellakaan tarvitse laihuttaa.

Toisaalta tekstistäsi tulee mieleen bibolaari-häiriöinen henkilö jolla on mania päällä. 

Oletko saanut hoitoa (lläkäri,lääkkeet ja terapia sekä mahdolliset sairaala jaksot) siihen krooniseen masentuneisuuteesi? 

Ryhdistäytymiset kannattaa unohtaa jos masennuksen syyt eivät ole selvillä ja hoidettuna.  

Vierailija
22/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:48"]

Hammas kalusto ??? Bulimia?? anoreksia? 15kg? epäilen että snun ei todellakaan tarvitse laihuttaa.

Toisaalta tekstistäsi tulee mieleen bibolaari-häiriöinen henkilö jolla on mania päällä. 

Oletko saanut hoitoa (lläkäri,lääkkeet ja terapia sekä mahdolliset sairaala jaksot) siihen krooniseen masentuneisuuteesi? 

Ryhdistäytymiset kannattaa unohtaa jos masennuksen syyt eivät ole selvillä ja hoidettuna.  

[/quote]

Diagnosoitua masennusta minulla ei ole enkä lääkkeitä ole syönyt. Lukion jälkeen olen töissäkin ollut, mutta erinäiset asiat elämässä laittoi mieltä matalaksi, parisuhde meni poikki ja lihoin 55kg:sta ---> 70kg. Ei ole bulimia eikä ole ollutkaan, ainoastaan liikaa herkkuja ja sosiaalisten suhteiden kuoleminen, itsesäälissä kieriminen ja kyllästyminen omaan elämäänsä. Hampaani ovat vinot ja keltaiset, ihan terveet kylläkin.Mielenterveydeltäni olen ollut masentunut (ja edelleen mutta aion nyt muuttaa elämääni) mutta ihan tasapainoinen kylläkin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:52"]

Kuulostaa mahdottomalta tehtävältä lukiopohjalta saada duuni, jossa vuodessa ansaitsee 20 000. Ja täytyyhän sun jotain syödäkin, vaikka asuminen ilmaista olisikin. Hae kauppaan töihin, jos kokemusta on. Siinä saa edes iltalisiä ym., niin vähän realistisempaa. Sanoisin kyllä, että 10 000 on ehdoton maksimi säästötavoitteeksi.

[/quote]Aika kapea näkökanta. Mä tienasin viime vuonna 44 000 euroa lukiopohjalta. Myyntityö. Ja meitä on täällä monta muutakin. 

Vierailija
24/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:07"]

Kuulostaa mahdottomalta tehtävältä lukiopohjalta saada duuni, jossa vuodessa ansaitsee 20 000. Ja täytyyhän sun jotain syödäkin, vaikka asuminen ilmaista olisikin. Hae kauppaan töihin, jos kokemusta on. Siinä saa edes iltalisiä ym., niin vähän realistisempaa. Sanoisin kyllä, että 10 000 on ehdoton maksimi säästötavoitteeksi.

[/quote]Aika kapea näkökanta. Mä tienasin viime vuonna 44 000 euroa lukiopohjalta. Myyntityö. Ja meitä on täällä monta muutakin. 

[/quote]

Kerro toki mitä myytte ja missä? Ei nyt kannata kuitenkaan uskotella, että tuo olisi joku normi.

Vierailija
25/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:16"]

[/quote]

Kerro toki mitä myytte ja missä? Ei nyt kannata kuitenkaan uskotella, että tuo olisi joku normi.

[/quote]Ihan b-to-b -myyntiä isossa alan yrityksessä. Ei ehkä normi mutta jos on myyntihenkinen niin kannattaa harkita tätäkin vaihtoehtoa.

Vierailija
26/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]Ihan b-to-b -myyntiä isossa alan yrityksessä. Ei ehkä normi mutta jos on myyntihenkinen niin kannattaa harkita tätäkin vaihtoehtoa.

[/quote]

miten olet moiseen duuniin päässyt? mitä myyt? 

Vierailija
27/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]

miten olet moiseen duuniin päässyt? mitä myyt? 

[/quote]Normaalin hakuprosessin kautta eli firma haki työntekijöitä, laitoin hakemuksen ja olin haastattelussa. Myyn nettinäkyvyyttä, googlea ym. Työ ei toki sovi kaikille mutta meitä on iso joukko täysin kouluttamatonta porukkaa mukavalla palkalla. Minä en ole edes niitä parhaiten palkattuja. 

Vierailija
28/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kertoa tähän väliin että nuo ansiot ja enemmänkin myyntityössä on mahdollisia esim. Enirolla ja Fonectalla. Ei siinä sen ihmeellisempää myyntityötä tarvitse olla kuin myydä näkyvyyttä yrityksille nettiin.

Vierailija
29/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:49"]

No mä voin kertoa tähän väliin että nuo ansiot ja enemmänkin myyntityössä on mahdollisia esim. Enirolla ja Fonectalla. Ei siinä sen ihmeellisempää myyntityötä tarvitse olla kuin myydä näkyvyyttä yrityksille nettiin.

[/quote]Totta. Tosin Enirolla ei enää ole myyntiorganisaatiota Suomessa.

Vierailija
30/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae bussikuskiksi. ne tienaa melkosen rutosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä