Ottaisitko seurakseni lasillisen viiniä, jos tarjoan?
Kommentit (20)
Kyllä kiitos, lasissani on jo kuivaa kuohuviiniä. Kippis!
Kyllä voin ottaa, jos turiset kanssani mukavia. :) Kiitos!
Olisi ihanaa, mutta sisätautilääkäri on kieltänyt (alkoholi ei sovi lääkkeitteni kanssa). Ei kai haittaa, jos juon ihan vain vettä, voidaanhan kuitenkin jutella lasin ääressä?
Juon ihan vaan olutta täällä mutta kippis kuitenkin!
5 Ole hyvä vain. Jutellaan vaan. Ja 6, ei tietenkään haittaa, jos juot vain vettä.
av mammalta en ottaisi tarjottuna vastaan yhtään mitään. mitähän lasista oikeasti löytyy.
Huomenna otan tarjouksen vastaan. Tänään ei saunaoluen lisäksi muuta, aamulla mentävä töihin :D
7 Mulla on olut pannassa vähän aikaa, vaikka hyvää sekin on. 9, Haenpa lasin ja kaadan sinullekin. 10, ihan vain Etelä-Afrikkalaista valkoviiniä. ap
11 No minä säästän tätä sulle huomiseksi, tai sitten korkataan yks toinen pullo, joka on jemma nimisessä paikassa. ;) ap
No, kaada pois! Just tulin saunasta joten kylmä kelpaa, vaikken viinin ystävä olekaan.
14 Kylmää on ja itseasiassa ihan hyvän makuistakin, kunhan tottuu. :)
Kiitos!
t. 14 *lorauttaa sekaan hieman spriteä ap:n huomaamatta*
:)
Juu tietysti. Mulla oli vain muutama kalja, ja viimeistä viedään. Kaadas sinne usb-porttiin vaan.
Voinko ottaa yhden konjakin, luulen että tarvitsen sitä nyt?
Olen tänään hoitanut pikkusiskoni hautajaisjärjestelyt, yrittänyt pitää vanhempani ja muut sukulaiset kasassa, itseäni ei tässä ole viikkoon tullut ajateltua. Nyt tulin kotiin, tyhjä ja väsynyt olo. Jos sopii, otan konjakin, käyn sitten suihkussa ja yritän mennä nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:55"]Voinko ottaa yhden konjakin, luulen että tarvitsen sitä nyt? Olen tänään hoitanut pikkusiskoni hautajaisjärjestelyt, yrittänyt pitää vanhempani ja muut sukulaiset kasassa, itseäni ei tässä ole viikkoon tullut ajateltua. Nyt tulin kotiin, tyhjä ja väsynyt olo. Jos sopii, otan konjakin, käyn sitten suihkussa ja yritän mennä nukkumaan. [/quote] Otan osaa ,ota vain vaikka muutama konjakki paukku! Oliko nuori siskosi ainahan se tuntuu surkealta , kun läheinen kuolee. Voimia !
Valitettavasti en voi, koska olen alkoholisti. Jos sulla on alkoholitonta viiniä, otan mielelläni.
Ei kiitos. A) olen töissä ja B) en muutenkaan tissuttele. Lasillisesta tulee vain väsy, ei maksa vaivaa. Joko ihan ilman tai joskus harvoin useampi lasillinen.