Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pääsee helpommalla työkkärissä?

Vierailija
07.10.2013 |

???  Ollaan miehen kanssa oltu saman verran työttöminä, ja hänen käyntinsä on aina "läpivetoja". Minun taas haukkumista, halventamista ja aina laitetaan joku "pakkohaku" kurssille. Näinkö se menee?? Kokemuksia muilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet pääse helpolla. Huudetaan, mulkoillaan ja vittuillaan. Naisvirkailijat ovat kaikkein pahimpia; ottavat työnsä liian henkilökohtaisesti.

Vierailija
2/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tädit siellä on naisia (!) ja ne tahtoo kiusata muita naisia. Erityisesti jos olet kauniimpi ja nuorempi kuin ne (mikä ei toki yleensä hirveitä vaadi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen kiusaa sinua siellä joten vaadi toinen työntekijä ja tee valitus kohtelustasi.

Vierailija
4/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:05"]

Joku nainen kiusaa sinua siellä joten vaadi toinen työntekijä ja tee valitus kohtelustasi.

[/quote]

Tai et kertonut kumpaa sukupuolta virkailija on ollut.

Vierailija
5/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuollaiseen törmännyt. Voisiko syynä olla koulutuksenne tai työhistorianne? Harmi, että sinua kohdellaan ikävällä tavalla.

Vierailija
6/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehet pääse sen helpommalla. Miehesi on luultavasti komea joten ei tule haukkumisia, mutta joutuu panemaan virkailijaa ettei tule karenssia. normaaleille miehille vittuillaan estoitta .

Vierailija
7/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:08"]

Enpä ole tuollaiseen törmännyt. Voisiko syynä olla koulutuksenne tai työhistorianne? Harmi, että sinua kohdellaan ikävällä tavalla.

[/quote]

Ei, vaan se, ettei suostu palkattomaan orjatyöhön tai työnhaku ym. nöyryytyskursseille. Eikä usko mitään näitä heidän jalkaa ovenväliin- ja osaamisennäyttämishöpötyksiään. Ylipäänsä kun uskaltaa puolustaa itseään ja sanoa ämmille vastaan.

Vierailija
8/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossussa on aika sama meininki. Meidän vuokra ylitti normit joten kiljuttiin että hehän eivät tue liian kallista asumista (olimme jonossa toista vuotta kaupungille ja ties minne, tuloksetta!), tuttavamies haki sujuvasti liian isoon ja kalliiseen kämppäänsä rahat joka toinen kuukausi (meidän piti käydä kuukausittain).

Vierailija
9/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun miehesi on vähemmän ylimielinen ja negatiivinen kuin sinä.

Kyllä siellä työkkärissä asiallisesti käyttäytyviä ja asennoituvia ihmisiä ainakin yleensä kohdellaan myös ihan asiallisesti. Ja niitä mainitsemiasi "nöyryytyskursseja" on pakko tietyn ajan jälkeen jokaiselle työttömälle tyrkyttää.

Vierailija
10/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:20"]

Ehkä sun miehesi on vähemmän ylimielinen ja negatiivinen kuin sinä.

Kyllä siellä työkkärissä asiallisesti käyttäytyviä ja asennoituvia ihmisiä ainakin yleensä kohdellaan myös ihan asiallisesti. Ja niitä mainitsemiasi "nöyryytyskursseja" on pakko tietyn ajan jälkeen jokaiselle työttömälle tyrkyttää.

[/quote]

Arvatenkin se sinun asiallisesti asennoituvasi tarkoittaa samaa kuin että suostuu lampaana kaikkeen paskaan millä ihmistä yritetään orjuuttaa.

Vierailija
11/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen ollut positiiviinen, ja mukava. Asenne aina hyökkäävä ja negatiivinen.

Vierailija
12/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä että miehet otaa asiat kirjaimellisesti, eivätkä keksi niille kaksoismerkityksiä. Mies ei tajua vaikka hänelle vähän piilovittuiltaisiin.

Naiset taas yrittää asiallisestakin sanomisesta keksiä että mitähän sillä "oikeasti" tarkoitettiin.

Vierailija
13/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:25"]

???  Ollaan miehen kanssa oltu saman verran työttöminä, ja hänen käyntinsä on aina "läpivetoja". Minun taas haukkumista, halventamista ja aina laitetaan joku "pakkohaku" kurssille. Näinkö se menee?? Kokemuksia muilla?

[/quote]  

No, varmaan vaan kun ovat miehiä. Olen nimittäin sairastanut todella vaikeaa migreeniä nyt 20v ja sitä ennen hivenen helpompana toiset 20v. Lisäksi on nivelvaivija, selkäkipuja jne jne ja lääkäri totesi jo 15v takaperin , että oikeasti tarvitsisin eläkkeen mutta Kela ei tule sitä hyväksymään KUN EN OLE MIES! Jos olisin, menisi kuulemma helpolla läpi!

Vierailija
14/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miksi miehillä on paremmat palkat. Miehet ovat asiaorientoituneita, eivätkä tee tikusta asiaa. Toinen on se että naiset ovat toisilleen susia. Varsinkin vanhemmilla naisillan on kova tarve alistaa nuorempia.

Vierailija
15/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:36"]

Samasta syystä kuin miksi miehillä on paremmat palkat. Miehet ovat asiaorientoituneita, eivätkä tee tikusta asiaa. Toinen on se että naiset ovat toisilleen susia. Varsinkin vanhemmilla naisillan on kova tarve alistaa nuorempia.

[/quote]

Eivät kaikki naiset ole ilkeitä eikä kaikki miehet mukavia.

Minulle oli työkkärissä aikoinaan todella ilkeä eräs nainen, mutta mukavia on ollut kolme. Yksi mies oli sadisti ja yksi mies taas todella reilu.

Vierailija
16/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syynä on se, että et ole lukenut niitä infojuttuja, joissa kerrottaisiin aika tarkasti oikeutesi ja velvollisuutesi. Onneksi tulevaisuudessa ei tarvitse tehdä mitään, pelkkä sähköinen ilmoittautuminen riittää. Ja kun 300 työttömyyspäivää on täynnä, loppuu rahantulo, mutta vapaus jatkuu.

Vierailija
17/17 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja minua on aina kohdeltu asiallisesti.
Olisko syynä teidän erilainen käyttäytymisenne, ehkä erilainen tausta, koulutus ja ammattitaito, tai sitten eri virkailija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi