Hiusasiaa, apua kaivataan
Minulla on pitkät ja paksut, luonnontaipuisat hiukset. Nyt pitkän pohdinnan jälkeen tilasin ajan kampaajalle että leikataan todella lyhyttä. Nyt kaduttaa :/ just tuo taipuisuus lyhyessä hiuksessa mietityttää. Perunko ajan vai mitä teen???
Kommentit (8)
Peru aika. Pitkähiuksisena olet naisten kateuden ja miesten ihailun kohde. Tai kokeile peilin edessä, miltä näytät superlyhyillä hiuksilla. Lyhyttä tukkaa joutuu aina myös laittamaan.
Perut ajan. Ei kannata pilata hiuksiaan. Mä leikkautin tukkani 20+ iässä lyhyeksi ja otin permiksenkin (! yäk!) ja kaikki sanoivat, että vanhenin 20 vuotta sen takia :D
Minulla samanlaiset hiukset kuin ap:lla, tuonne lapaluihin asti. olen aikeissa leikkauttaa puolipitkät. Ihan lyhyitä en voisi ajatellakaan, en usko että "tottelisivat" kun ovat paksut, karheat, taipuisat ja raskaat. Ps, olen yli 40 v.
Joo ei kannata leikkauttaa ainakaan liian lyhyeksi niitä hiuksia. Mun hiukset on yli puoleenselkään ja en voisi ajatellakaan lyhyttä mallia. Miehet ihailevat ja tykkäävät :)
Peru! Olen liian monesti todistanut sitä itkua ja parkua mikä on syntynyt kun joku pitkähiuksinen on leikannut poikatukan. Jos hiukset sinua häiritsevät niin ota pituudesta vähän pois. En tiedä kuinka pitkä tukkasi nyt on mutta maksimissaan 5-10 cm. Miettikää kampaajan kanssa voisiko vaikka värillä tai kerrostuksella saada hiuksiin keveyttä ja uutta ilmettä. Uskallan arvata että noin radikaali muutos kaduttaa. Leikkaa ensin vähän ja mieti pari kuukautta. Sitten voit taas halutettasi lyhentää. Jos olet suunnitellut sellaista "miesmäistä" mallia, ei siis tasapitkää polkkaa, niin voisin kuvitella että takaisin pitkäksi kasvattaminen on kamalaa kun hius kasvaa pois mallista ja pituus ei riitä esimerkiksi ponnarikampauksiin. Hiukset on kuitenkin monelle naiselle yllättävän tärkeä asia. Vaikka ei olisikaan ulkonäkökeskeinen niin kyllä kai jokainen haluaa nähdä peilistä itsensä näköisen ja oloisen kuvan.
Ei sun perua tartte, mutta älä leikkaa ihan lyhyttä. Voit leikkauttaa vain vähän, teettää kerrostusta tms. Itse leikkasin joulun aikoihin pitkän tukkani kananperseeksi, siis sellaiseksi korvat paljaana lyhyeksi ja olen INHONNUT sitä, ja nyt yritän kasvattaaa, ja on aika kamalan näköinen tämä ylikasvanut joka suuntaan rehottava kananperstukka.
Joo, ei sitä itkua kukaan jaksa kuunnella jonkin tukan takia, älä leikkaa. Ällöttää kyllä nää prinsessatukkaiset vanhat naiset, jotka vaalii sitä tukkaansa kuin pyhintä aarretta - voi kamala sitä konkreettista itkemistä, kun kampaaja erehtyy ottamaan pari senttiä liikaa hiuksista.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 14:29"]
Ei sun perua tartte, mutta älä leikkaa ihan lyhyttä. Voit leikkauttaa vain vähän, teettää kerrostusta tms. Itse leikkasin joulun aikoihin pitkän tukkani kananperseeksi, siis sellaiseksi korvat paljaana lyhyeksi ja olen INHONNUT sitä, ja nyt yritän kasvattaaa, ja on aika kamalan näköinen tämä ylikasvanut joka suuntaan rehottava kananperstukka.
[/quote]
Näin mäkin olisin neuvonut, mutat joku ehti jo enne, Nyt siis vain komppaan.
Kokeile kerrostusta! Se saattaa virkistää luonnonkiharaasi niin, että saat kuitenkin uuden tukan!