Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Mitä ihmettä kirjoitti:
Skoda sähköauto, ihan paska. No ei pitäisi sortua itäautoihin.
Meillä Skoda Enyaq ja hyvin on toiminit.
Alvi-merkkinen imetystyyny. Vauva on vasta 3 kk ja jo nyt imetystyyny on hajoamaisillaan😃. Saumat purkaantuu ja kangas repeilee, jouduin itse paikkailla ompelukoneella. (En viitsi palauttaa kun vauva kelpuuttaa vain tämän tyynyn.) Eikä tässä vielä kaikki: kun pesin päällisen, sisällä oleva vaahtomuovi alkoi purkaantumaan suojakankaastaan ja nyt sohva on muovipelleroita täynnä. Harmittaa vielä sekin kun ajateltiin tukea pientä vantaalaista lastentarvikeliikettä eikä sieltä saatu mitään palvelua, oli sitten tosi kyllästyneitä myyjiä.
Offin hyttyskierukat. Ei savua, kuin hetken ja sit sammuu. Monta pakettia kokeiltu, mut surkeita ovat nykyään.
Ennen ne sytyttämisen jälkeen kärysivät hyvin loppuun saakka, tänä päivänä ne tuntuvatkin erilaiselta, sellaisilta karheilta.
Lipton Ariete automaattinen teenkeitin.
Kaksi meni takuuseen pumpun hajottua, kolmas pian takuun päättymisen jälkeen.
Laadukasta italialaista työtä, ei onneksi enää myydä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten siteet. Menevät muhjuksi alle kahdessa päivässä. Libresse ja Always säilyvät 3-4 päivää hyvinä käytössä. Vissiin joku markkinointikikka, ettei Vuokkosten side kestä tuon pidempään, niin kuukautisia odottaessa joutuu käyttämään useamman siteen. Ei jatkoon!
Anteeksi mitä?! Nyt en tajunnut vaikka miten kääntelisi ja vääntelisi tuota tekstiä. Yleensä löydän ajatuksen tekstistä kuin tekstistä mutta nyt...?
Ilmeisesti tuolla kirjoittajalla on tapana pitää samaa rättiä housuissa päiväkausia, ja valittaa että Vuokkoset eivät kestä yhtä monta päivää käytössä kuin toiset.
Olin vuosikausia sellanen Allways tyyppi, kunnes synnytin ekan lapsen ja piti sitä rättiä pitää jälkivuodon takia monta viikkoa (ei tietenkään samaa) ja silloin päädyin kokeilemaan äitiyspakkauksen mukana tulleita Libressejä. Ero oli aika valtava siihen muovisiteeseen verrattuna ja sillon löysin Vuokkoset. Olivat samantapaisia Libressen kanssa. Laatu hyvää, siteet hengittää paremmin ja kotimaisuus oli iso plussa lisäksi. En ole sen jälkeen enää muovi Allwayssiin palannut.
Halpa shampanjavispilä Zurichin lentoasemalta, varsi jäi käteen ennenkuin sain pullon auki.
Popcorn kone. Ostettiin, kun olin jo pitkään halunnut sellaista ja olin popcornin suurkuluttaja. Toimii kyllä, mutta heittelee popcornit ihan minne sattuu... Ja ihan kamala ääni. Ei jatkoon.
Kaikki sukka- ja alushousupaketit missä on useampi samassa nipussa, kun saat kaikki liput, laput ja muovilenkit leikattua pois, on tuote ihan reikiintynyt.
Pirkka koirankakkapussit hajosivat suikaleiksi, vain yksi ehjä sauma. Saattoi kyllä olla virheellinen tuote-erä, mutta en uskalla kyllä ostaa vähään aikaan.
Specsaversin silmälaseista katkesi toinen sanka ekana päivänä. Otin takkiini 59 euroa, koaka en mennyt reklamoimaan. Oli senverran tyly myyjä jo kun ostin lasit. Halpiskrääsää, Tokmmannin plussalasitkin parempaa tekoa..
Maku sarjan tuotteet, eli keittiökamaa...
Tykkään kovin sen designista. Ostin ostamallemme mökille kaikki uuden keittiösälän.. kaikki levinnyt käsiin muutaman käyttökerran jälkeen, vispilät, juuresveitset, leilkuuveitset hajos ensi kättelyssä joko kahva irtos terästä tai veitsen terästä lähti paloja, , uunivuoka halkesi, tokan käyttökerran jälkeen, kahvipannusta irtosi sanka, kattilasta kahva, mustista ruokailuvälineistä lähtenyt sitä mustaa ja ovat ihan kolhiintuneen näköiset. lista on pitkä.,
Kivan näkösiä ovat maku -sarjan tuptteet , mutta täysin kertakäyttösiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukka- ja alushousupaketit missä on useampi samassa nipussa, kun saat kaikki liput, laput ja muovilenkit leikattua pois, on tuote ihan reikiintynyt.
Voisiko yhtään olla liian lennokkaat sakset...?
Prismasta cailap- merkkiset peruskynsisakset. Jos haluaa kokeilla kynsien vääntämistä kierteille niin näillä hoituu. Leikkaaminen ei hoidu.
Metaltex raastinmylly. Kammen istukka pyöristyi käytössä heti- kuin olis ollu pehmeää tinaa tai vastaavaa. Eli koko laite samantien käyttökelvoton. Ja tämä, kun koitin raastaa perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Offin hyttyskierukat. Ei savua, kuin hetken ja sit sammuu. Monta pakettia kokeiltu, mut surkeita ovat nykyään.
Ennen ne sytyttämisen jälkeen kärysivät hyvin loppuun saakka, tänä päivänä ne tuntuvatkin erilaiselta, sellaisilta karheilta.
Tein saman huomion. Ei ensin meinanneet millään syttyä, puoli senttiä savutti, sammui.
Ja vieläpä hajosivat kappaleiksi, olisikohan kostuneet ja sitten jäätyneet varastoitaessa?
Ostin ne joskus kesäkuussa.
Rexona Maximun. Kainalot märkinä. Hinta/laatusuhde päin p'settä.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka koirankakkapussit hajosivat suikaleiksi, vain yksi ehjä sauma. Saattoi kyllä olla virheellinen tuote-erä, mutta en uskalla kyllä ostaa vähään aikaan.
Olivat varmaan menneet vanhaksi. Ei uskoisi, että pusseillekin voi käydä niin, mutta kokeilepa joskus jättää tuollainen Pirkka-kakkapussi useammaksi vuodeksi jonnekin laatikkoon lojumaan. Ne ovat jotain biohajovia pusseja, ja hajoavat kaapissakin ajan kanssa mustiksi hiutaleiksi. Käytän noita itse ja yleensä ovat kyllä ihan hyviä, mutta kerran olen minäkin saanut rullan, jonka pussit hajosivat käsiin kun niitä yritti avata.
Vaadin Pirkka-koirankakkapusseihin parasta ennen -päivämäärän!
Ostin kesän alussa prismasta lenkkeilyä varten 30€ kengät, niistä meni pohjat paskaksi 4päivän jälkeen.
Samaa oli joku toinenkin kommentoinu harmi ku vaan kävelin kauppaan ja katoin mitkä olis hyvät enkä säilyttänyt kuittia.
Jatkossa muistan etten osta yhtään mitään ennenku oon selannu arvostelut tuotteesta kuin tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kesän alussa prismasta lenkkeilyä varten 30€ kengät, niistä meni pohjat paskaksi 4päivän jälkeen.
Samaa oli joku toinenkin kommentoinu harmi ku vaan kävelin kauppaan ja katoin mitkä olis hyvät enkä säilyttänyt kuittia.
Jatkossa muistan etten osta yhtään mitään ennenku oon selannu arvostelut tuotteesta kuin tuotteesta.
Sähköinen kuitti S mobiilin ratkaisee kuittiongelman.
Hiuslenkki, joka katkesi ennen kuin sain sen ohuen poninhäntäni ympärille.