Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1569)

Vierailija

Ostin Tokmannilta sukkia, oikein monta tuplapakkausta syyskuussa. Nyt tulee varpaat ja kantapäät sukista läpi. En osta sieltä enää mitään. Ei ollut nimittäin ensimmäinen p k a ostos sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epsonin monitoimitulostin. Käyttöön otto jo oli jotenkin hankalaa, eikä tämä sentään eka tulostin ole jonka olen ostanut. Mukana tulleet mustekasetit ei kestäneet kauankaan, ja uusien hinta oli aivan järkyttävä. Kone ei tulosta, jos joku kaseteista on tyhjä. Tilasin Saksasta uudet kasetit, kone jopa huoli ne vaikka ilmoitteli että eihän nämä nyt ole Epsonin Aidot Mustekasetit. Sain kerran tulostettua paperini. Nyt kun yritin taas tulostaa, tulee vain tyhjiä  sivuja. Ei auta mikään mitä olen yrittänyt. Olen niin traumatisoitunut tästä vehkeestä että heitän sen roskiin ja joko olen ilman tai ostan lasertulostimen. 
Oli se tulostimen merkki mikä tahansa, hyväksyy kyllä alkuperäiset, uudelleen täytetyt. Tulostimesta pitää ottaa kyllä musteen määrän näyttö pois päältä. Se laskee arkkimääriä, ja uudelleen täytetty ei toimi koska luulee, että kasetti tyhjä. Mukana tulleet kasetit ei tosiaan kestä kauan, niissä on mustetta hyvin vähän, tulostimen hinnassa kate siirretty mustekasetteihin. Itse olen tilannnut myös sakasasta, mutta ainoastaan värikasetin (kaksikasettia) Musta kasetin olen täyttänyt itse.

Vierailija

Audi A3 niminen auto oli valtaisa pettymys. Vikoja riitti moottorista vaihdelaatikkoon jne, .Täyttä psk*aa oli koko auto.. NEUVON VÄLTTÄMÄÄN KUIN RUTTOA!!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parkside-pistosaha. Lidlin tuotteesta irtosi terä ja se leikkasi sormen poikki.

Toivottavasti ei ollut oma sormi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epsonin monitoimitulostin. Käyttöön otto jo oli jotenkin hankalaa, eikä tämä sentään eka tulostin ole jonka olen ostanut. Mukana tulleet mustekasetit ei kestäneet kauankaan, ja uusien hinta oli aivan järkyttävä. Kone ei tulosta, jos joku kaseteista on tyhjä. Tilasin Saksasta uudet kasetit, kone jopa huoli ne vaikka ilmoitteli että eihän nämä nyt ole Epsonin Aidot Mustekasetit. Sain kerran tulostettua paperini. Nyt kun yritin taas tulostaa, tulee vain tyhjiä  sivuja. Ei auta mikään mitä olen yrittänyt. Olen niin traumatisoitunut tästä vehkeestä että heitän sen roskiin ja joko olen ilman tai ostan lasertulostimen. 

On huvittavaa että uusien värikasettien hinnalla saa tavallisesti uuden tulostimen. Kun hommaa tulostinta niin kannattaa katsoa paljonko kapasiteettia on. Omalla kohdalla myin ensimmäisen värilaserin alkuperäisillä kaseteilla ja nykyisen Xeroxin kasetit ovat kestäneet kun tulostustarve on aika pieni.

Vierailija

Raiskin takki, parin kk:n käytön jälkeen hajosi vetoketju sekä hupun nyörit. Miksi valmistavat noin huonolaatuisia takkeja? Elisan palvelut, ei millään saa irtisanottua. 

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Mehunpuriston hinta 170 euroa, joka ei tehnyt mehua, vaan sosetta. Vein sen roskiin ensikokeilun jälkeen, koska kauppaan ei voinut palauttaa käytettyä tuotetta. Huonoin laite ikinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus vuosia sitten pentax-merkkinen järjestelmäkamera joka oli täysi susi. Tarkennus ei toiminut vaan tarkennus meni aina taustaan tai kohteen taakse. Lisäksi kuvista tuli lähes aina todella tummia eli valotuskin toimi miten sattui. Onneksi sain sen myytyä pois ja vaihdettua toisen merkkiseen kameraan, joka on minulla edelleen käytössä. Todella huono maku jäi kyseisen merkin tuotteista tuon perusteella.

Anteeksi, että kysyn ohi ketjun aiheen, mutta minkä merkkisen ostit tilalle? Olympus?

Vaihdoin Canonin kameraan sen, malli EOS 450D. Aika vanha jo, mutta edelleen toimii hienosti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Spreadshirtin lasten paidat. Valitse lapsesi kanssa hänelle uusi lempipaita painatuksella varmaan 10000 erilaisen kuvan joukosta. Kivaa, kunnes eka pyykkipäivä koittaa ja pyykkikone pesee kuvat uudesta lempipaidasta pois.

Meillä on siis oikein tuplamäärä näitä! Jo heti ekassa pesussa alkoi muovista värimurua irtoilla. Reklamoin spreadshirtille, joka lähetti toiset tilalle, mutta laatu ihan sama. 30 asteen hienopesussa ne kestivät jotenkin, 40 asteessa pesu jätti aina omat jälkensä. Kaikista ärsyttävintä oli se, että lapselleni näistä tuli lempparipaidat-joita-ei-saa-pestä. Päälle kyllä kelpasi, mutta odotas vaan kun piti saada paita pyykkikoriin. Omanlaisensa ratkaisun ongelmaan hoiti luottolastenvahtimme / kodinhoitajamme, joka a) pesee sisälastenvaatteet aina kuudessakympissä ja b) omaa lehmänhermot. Hän on siis deletoinut paidoista kuvat kokonaan sitä mukaan kun on niitä kuudessakympissä pessyt. Ja aivan käsittämättömällä viileydellä osaa ottaa kaikki mahdolliset itkut ja raivarit vastaan 

• ylös 14
  • alas 1
Rane

Skädämpädämhook XTSGTI-1000 kulmahiomakoneen, ( nimi muutettu).

Ekakerran töpseli seinään ja katkaisijasta ON---> Pam, kipinää ja pahanhajuista savua..

Minna0987

Helon kiuas. Vastukset vaihdettiin parin vuoden välein ja lopulta lopetti toimintansa kokonaan. Huoltomies totesi olevan valmistusvirhe, mutta Helo ei ota vastuuta.

Vierailija

M51 kirjoitti:
Livergy Miesten bokserit / Lidl. Nukutun yön jälkeen nämä löytyi rullautuneena nilkkoihin ja pöllönsilmän kohdalla hyvän kokoinen reikä.

Siis mitä ihmettä teet unissasi, jos alushousuihin ilmestyy reikä yöllä?

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Joku Tokmannin halpisvihannesveitsi, sellainen lyhytteräinen. Sillä kun survoin, niin se terä irtosi varresta, ja teki minulle etusormeen syvän haavan, jonka paraneminen kesti viikkoja.

En enää koskaan osta halpisveitsiä, vaan kunnollisia, joista päältä näkee, että terä on kunnolla kiinnitetty varteen. Kuten vaikka Fiskars.

mikä lie mut huono oli

Kyllä oli huono ja paska , en vaan muista mikä se oli mutta täyttä kuraa. En osta toista jos muistan.

Woke erimieli

Vierailija kirjoitti:
Clas Ohlsonin vessaharja. Katkesi ekalla käyttökerralla

Ei ole tarkoitettu teräsmiehille jotka jotka syö ratakiskoa ja paskantaa kettinkiä.minulla tuli turvaton ja epämukava olo tallaista kuunnellessa.

Kors

Michael Kors äly/sportkello. Luulin, että on laatua kuten muutkin Michael Kors tuotteet, mutta ei. Esim. Akku loppuu alle vuorokaudessa ja koko kello on ihan rimpulan oloinen, osat muovia ym.

Sivut