Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Trslat on hyvä hanp@skoja.
Ja en oata koskaan!
.
newly purchased Tesla, a used 2021 Model 3. He expected to get something close to the electric sport sedans advertised driving range: 353 miles on a fully charged battery.
He soon realized he was sometimes getting less than half that much range,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riekerin kengät ovat lestiltään hyviä, mutta sekä kävelykengät, että talvisaappaat, jotka ostin, päästävät saumasta vettä sisään.
Eli ovat vain kuivan kelin kenkiä. Kyllä normaalisti kenkä kestää kosteutta, kunhan ei vesilätäköissä kävele.Mulla useammat Riekerit talveen, eikä yksikään pari ole päästänyt vettä sisään. Kierrän kyllä näkyvät lammikot, koska olen ymmärtänyt, että eivät ne kumisaappaita ole.
Voihan niissä olla joskus ns. maanantaikappaleita.
Luulen kyllä monella valittajalla olevan kyse käyttövirheestä. Kävellään jatkuvasti syvienkin vesilätäköiden yli, onhan se nyt hirveä aikasyöppö lätäköiden kiertely.
Joskus on tullut ostettua palveluksia huonolaatuisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevätkukkanen kirjoitti:
LV roll on tosi hyvä
Myrkkyä, rikkoo kainaloiden takaisen ihon. Ilmeisesti allergiamerkki tarkoittaa vain tuoksuttomuutta, saman merkin shampoo on ollut mulla yksi pahiten päänahkaa kutittanut shampoo ikinä. Samaa sanoi vielä atooppisempi työkaverini.
LV:n joku perusrasva sai couperosa-ihoni helahtamaan tulipunaiseksi heti kun rasvaa olin levittänyt.
Tämä! Ei ollu liukkaria just yllättävän pikapanon hätään mut tuota löyty ja sama juttu: tulipunaiseks helahti just kun olin "levittänyt" :O
Vierailija kirjoitti:
Reemijumi kirjoitti:
Audi A4 2021. Uutuuttaan hajosi moottori ja vielä vaihtomoottorista 37 tkm kohdalla alkoi jakopää pitämään ääntä, onneksi ei ehtinyt hajottaa uutta moottoria. Puolitoista vuotta ajelin ja vaihdoin Toyota Corolla hybridiin, eipä ole entistä romua ikävä.
Ylipäätään kaikki saksalaiset autot ovat paskoja. Kaikista Saksan merkeistä saa kuulla sen verran valituksia, ettei tarvi ostaa. Ja Bemari on se kaikista merkeistä pahnanpohjimmaisin.
Mikään ei ole niin yliarvostettua kuin saksalaisuus.
Tämä! Eipä ole tässä ketjussa yhtään kitinää yhdestäkään "Made in Italy" -tuotteesta. Poislukien Gaggenau, Miele ja Mercedes Benz on saksabrändi hiukan sellaisten pseudopremium-ihmisten itsepetosta.
Finlaysonin aluslakanat,ostin tummansiniset ,päästi väriä.Palautin,myönsivät ongelman.Sain toki rahani takaisin,mutta ei mitään pahoitteluja,mistä pahoitin mieleni.
Topi-keittiöt.
Yhdessä omassa kämpässä ja yhdessä vuokrakämpässä ollut ihan uusi Topi.
Puolessa vuodessa keittiön kaappien saumat turpoaa, pinnat naarmuuntuu ymymym.
Puolet halvempi Ikea keittiökin pesee laadussa Topin mennen tullen.
Kai te kuitenkin palautatte nuo heti rikkoontuneet tuotteet kauppaan?
Esim noi cittarin kengät? Itse ainakin olen palauttanut useammat halppiskengät, kun ovat menneet esim kuukauden sisään rikki normikäytössä. Kyllä kenkien kuuluu kestää vähintään yksi kausi normaalissa käytössä. Aina olen saanut rahat takaisin, ja mieleistäni vielä tärkeämpää että kaupat ehkä oppivat että miltä tuottajilta kannattaa tilata asioita ja miltä ei, jos riittävän moni palauttaa näitä.
Itse säilytän kaikki käyttötavaroiden kuitit noin vuoden verran, vaikka virallista takuuta ei olisi.
Dysonin varsi-imuri. Maksoi muistaakseni 6 tai 700€.
Ei ime kunnolla edes hiekkaa lattialta.
Pullanmuruja tms pehmeää ei kannata edes yrittää imeä, sotkee enemmän kuin siivoaa.
Ainoa järkevä imuteho on turbo-asento joka imaisee täyden akun tyhjiin 6 minuutissa. Miedommilla tehoasetuksilla ei ime juuri mitään.
Töykeän Dysonin asiakaspalveluhenkilön mukaan nämä ovat täysin normaaleja ominaisuuksia. Muut dysonin imurimallit ovat kuulema samanlaisia, eli tuotteessa ei ole vikaa.
Olen imuroinut tämän jälkeen menestyksekkäästi 30 euron Tokmannin tarjousimurilla...
Cienin "vedenkestävä" ripsiväri, joka levisi muutamassa tunnissa pitkin silmänympäryksiä.
Merkkiä en muista, mutta Tokmannilta ostettu kiinakrääsä-bluetoothkaiutin. Ajattelin, että en tarvitse mitään hienouksia, vaan ihan perussoitin riittää, niin mikäpäs tuossa. Aivan hirveä romu! Soittimen virta- ja muut painikkeet olivat niin jäykät, että koko rojua oli vaikea käyttää. Ääni oli luonnollisesti surkea, mutta ehkä kaikista kammottavin ominaisuus oli se, että joka jeesuksen kerta, kun soittimen yhdisti esim. puhelimeen tai yhteyden katkaisi, rasittava kiina-aksentilla lässyttävä naisääni kertoi minulle, että your bluetooth speaker is now connected to your device tai jotain yhtä hyödyllistä. Laitoin vahingon kiertämään ja lahjoitin äkkiä pois. Toivottavasti kyseistä laatutuotetta ei enää myydä missään.
Oli vuosi 1989. Ostin italialaiset nahkasaappaat. Hinta n. 1000 markkaa, se oli silloin iso raha kengistä ainakin minun mielestäni. Saappaat eivät kestäneet kauniina kuin aivan lyhyen aikaa. Muistan pikkuhetken eteisestäni: Tuore treffimies odotteli, kun valmistauduin lähtemään hänen kanssaan ulos. Mietin, mitkä kengät laittaisin. Uudet saappaani olivat jo aika kulahtaneen näköiset. Nostin toisen saappaan lattialta ja totesin, että tässä uudet saappaat italialaista laatua.
Ostin Lidlin ovikellon. Se ei kestänyt edes alle 20 asteen pakkasia (mökki kylmillään talvella).
Vein takaisin ja jonkin ajan päästä saatuani takaisin / vaihdettuna? hajosi taas pakkasessa - roskiin siis😡.
Lidlin sääasema ei näytä yli 20 C asteen pakkasia, eli ei ihme jos ei ovikellotkaan kestä niitä pakkasia? Aika leluja täytynee olla?
Airamin pienen lediputken vika on se että se menee väärin päinkin, jolloin se hajoaa. Pitää siis olla tarkkana kuinka päin sen laitat.
Tuollaista ominaisuutta ei saisi edes olla lupa jättää tuotteeseen, mutta näin näyttää vain olevan?
Vierailija kirjoitti:
Airamin pienen lediputken vika on se että se menee väärin päinkin, jolloin se hajoaa. Pitää siis olla tarkkana kuinka päin sen laitat.
Tuollaista ominaisuutta ei saisi edes olla lupa jättää tuotteeseen, mutta näin näyttää vain olevan?
Lediputki? Tarkoitatko LED-loisteputkea, eihän niissä ole mitään väliä kuinka päin ne asentaa, ei ne siitä rikkoudu. Ja toimivatkin, olivat sitten miten päin vain kytketty.
Ostin mökille hätävaraksi Jalostajan broileria vedessä. Kun avasin purkin ja huomasin, mitä 200g purkissa oli, hätäruoka muuttui ruokahädäksi. Eikö meillä todellakaan ole mitään muuta? Purkissa oli jotain, ilmeisesti sitä valmistajan broileriksi kutsumaa moskaa hienojakoisena sotkuna pakkauksen mukaan vedessä, eli samessa nesteessä. Ei todellakaan herättänyt ruokahaluja! Niin luotaantyöntävän imhottavan oloista sotkua että vastaavaa voisi ajatella tarjottavan jokin käyhän maan vankiileirillä.
Ei enää Jalostajaa!
Vierailija kirjoitti:
Oli vuosi 1989. Ostin italialaiset nahkasaappaat. Hinta n. 1000 markkaa, se oli silloin iso raha kengistä ainakin minun mielestäni. Saappaat eivät kestäneet kauniina kuin aivan lyhyen aikaa. Muistan pikkuhetken eteisestäni: Tuore treffimies odotteli, kun valmistauduin lähtemään hänen kanssaan ulos. Mietin, mitkä kengät laittaisin. Uudet saappaani olivat jo aika kulahtaneen näköiset. Nostin toisen saappaan lattialta ja totesin, että tässä uudet saappaat italialaista laatua.
Jotakuinkin samoihin aikoihin ostin harmaat kävelykengät, en muista hintaa enkä ostopaikkaa, mutta joku lahtelainen kenkäkauppa oli kyseessä. Ne oli tosi lyhytikäiset kengät, melkein heti alkoi pohjat murentua. Ne oli valmistettu jostain paperimassan näköisestä paskasta. Hinta oli vähän liikaa sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevätkukkanen kirjoitti:
LV roll on tosi hyvä
Myrkkyä, rikkoo kainaloiden takaisen ihon. Ilmeisesti allergiamerkki tarkoittaa vain tuoksuttomuutta, saman merkin shampoo on ollut mulla yksi pahiten päänahkaa kutittanut shampoo ikinä. Samaa sanoi vielä atooppisempi työkaverini.
LV:n joku perusrasva sai couperosa-ihoni helahtamaan tulipunaiseksi heti kun rasvaa olin levittänyt.
Tämä! Ei ollu liukkaria just yllättävän pikapanon hätään mut tuota löyty ja sama juttu: tulipunaiseks helahti just kun olin "levittänyt" :O
Just tämmöisten varoituskolmiokeissien varalta kannan mukanani aina isoa täyttä liukuvoide pulloa. Ikinä kun ei tiedä, milloin iskee yllättävä pikapanohätä. Se voi olla koska vaan ihan missä vaan.
Ostin tehosekoittimen. Akseli oli niin ohutta pehmeää muovia, että pyörähti ympäri jo parin käytön jälkeen.
AKKA