Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vexi kirjoitti:
Fiskarsin voikukan irroittaja. Maata vasten tuleva vääntövarsi katkesi juuresta. Ja minä hölmö ostin vielä uuden samanlaisen. Kesti vähän pidempään kun koitin olla varovainen, mutta katkesi samasta kohtaa. Fiskars laatua?
Fiskars yleensä hyvittää huonot tavarat. Oletko edes ottanut yhteyttä sinne?
Vexi kirjoitti:
Fiskarsin voikukan irroittaja. Maata vasten tuleva vääntövarsi katkesi juuresta. Ja minä hölmö ostin vielä uuden samanlaisen. Kesti vähän pidempään kun koitin olla varovainen, mutta katkesi samasta kohtaa. Fiskars laatua?
Kannattaa kokeilla jotain voimailulajia jos oli raudasta tehty. lyöt rahoille
Britaxin turvaistuin JA matkarattaat. En sitten oppinut ekasta virheostoksesta. Hepponen istuin, jossa lapsi jää epämukavan korostettuun istuma-asentoon, ei edes pieneen takakenoon saa. Kasvoi jo alle 2-vuotiaana ulos istuimesta, vaikka piti olla sopiva "jopa 4-v asti" .
Rattaissa renkaat jumittelee ja on siksi raskaat työntää.
Jos nyt opin. Ei enää Britaxeja vaikka ovatkin hintaluokaltaan hyviä.
SINI tuotteen ylihintaiset kiinalaiset romut.
mm. lattialasta joka ei pysy kiinni kihvelissä olevassa hahlossa.
Suunnittelu ym. virhetä ei kuulemma ole koska heillä on laatujärjestlelmä :D
Muutenkin nykyään ko, merkki on totaalisessa pannassa
Siis näitä hämääviä kiinankauppoja on putkahdellu ku sieniä sateella, erehdyin tilaamaan somemainoksestaa - olikohan Mania Helsinki putiikki niminen - haalariasun. Lähetys tulikin Helsingin kivijalkapuodin sijaan suoraan Kiinasta ja laatu niin surkea että nauroin ääneen. Oppirahat maksettu,jos haluan kiinankuraa niin tilaan suosiolla sheiniltä
Vierailija kirjoitti:
SINI tuotteen ylihintaiset kiinalaiset romut.
mm. lattialasta joka ei pysy kiinni kihvelissä olevassa hahlossa.
Suunnittelu ym. virhetä ei kuulemma ole koska heillä on laatujärjestlelmä :D
Muutenkin nykyään ko, merkki on totaalisessa pannassa
Ettet vaan sotke Sinin kopioihin Aino-tuotteisiin? Sinillähän on suurin osa tuotannosta Suomessa, joku laitos Ruotsissa ja Puolassa. Aasiassa ei näytä olevan yhtään tuotantolaitosta.
Vexi kirjoitti:
Omituista, kun kuitenkin kestävät ammattikäytössäkin. Ettet vain olisi ymmärtänyt käyttötarkoitusta väärin, se on tarkoitettu rikkakasvien poistamiseen nurmikolta, eikä esim. jostain sorakentältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Crivit-sykemittari. Mittaa sykettä ranteesta optisesti jos mittaa, voidaan muka valita sopiva harjoitusalue sykkeen mukaan (syke pysyy esim. välillä 100-140) mutta varmasti ei voida vaikka ohjeessa sanotaan että miten. Jos näyttää sykkeen oikein, niin itse on vahdittava alueella pysymistä. Lisäksi viisi nappia minkä takana useita valikoita ja toimintoja. Nappien kohdalla ei lue selityksiä, joten aika paljon ulkoa opettelua.
Lidl on semmonen kioski, mistä ei kannata ostaa muuta kuin ruokaa, juomaa ja pesuaineita, kuten shampoota. Kaikki tekniikkapuoli pitää käydä ostamassa asiantuntevasta liikkeestä, ei missään nimessä Lidlistä.
Kohta 10 vuotta sitten ostin Lidlistä sellaiset led-valaisimet, mitkä voi laittaa vaikka vitriinin yläpintaan valaisemaan vitriiniä. Semmoiset hopean väriset, pyöreät, joissa kolme lediä, joiden kirkkautta pystyi säätämään painamalla. No, ihan uudet paristot, niin eikö ne himmentyneet melkein pimeiksi minuutin sisällä. Vaihdoin uudet patterit ja sama toistui. Ihan roskaa myyvät.Ei kai huonot paristot ole valaisimen vika!
Mutta kyllä ihmiset on tyhmiä, mikäli ostavat jotain paristotoimisia valaisimia vitriiniin. Jossain vaatekaapissa olisivat järkevämmät, vitriinissä pitäisi mielellään valot pidempään päällä.
Voi, voi, kun oli kuule ihan kunnollisia paristoja. Valaisimet olivat sekundaa, ei paristot. Ei pitäisi myydä mitään valmiiksi jätteisiin joutavaa, ei edes halpaan Lidlin hintaan.
Kerroin, että ostoksesta on melkein 10 vuotta aikaa, joten älä mössötä, niin kuin se olisi tapahtunut juuri tänään.Minulla taitaa olla samat valaisimet, en edes kuvitellut laittavani niitä vitriiniin. Kuka voi olla niin tyhmä, että laittaa moiset vitriiniin?
Itsellä on toiminut hyvin sähköttömän mökin varastossa ja ulkohuussissa, itse mökillä on aurinkopaneelit.
Kyllä ne hyvillä alkaliparistoilla joitakin tunteja toimii, ehkä jopa kymmeniä tunteja. Vaikea arvioida paloaikaa, kun ne ovat kerrallaan vain lyhyitä aikoja päällä.
🙄 Taas kerran. Eikö siinä lukenut, että VOI laittaa vaikka vitriiniin. Ei siinä sanottu, että ne laitettiin vitriiniin! Sitten tämmöiset lukutaidottomat vielä haukkuvat muita tyhmiksi, vaikkeivät ole itsekään sieltä välkyimmästä päästä. Sitten siinä luki vielä, että ne himmentyivät melkein pimeiksi minuutin sisällä, eikä uusien paristojen vaihto auttanut mitään.
Miten niin surkeat valaisimet palvelisivat edes välttävästi missään käyttötarkoituksesta? Sama mihin moiset paskat laittaisi, varastoon, ulkohuussiin jne., kun pimenee uusillakin paristoilla heti. Olisivatkin toimineet edes joitakin tunteja, mutta kun pimenivät heti. O-PE-TEL-KAA LU-KE-MAAN! Superaasit ja murotunarit.
Kun luette näitä viestejä, niin lukekaa ajatuksen kanssa. Lukekaa vaikka moneen kertaan, mutta kunhan luette ajatuksen kanssa ja niin moneen kertaan, kunnes ymmärrätte lukemanne. Sitten, kun olette hiffanneet, niin tulkaa vasta sitten tänne viisastelemaan, pätemään, besserwisseröimään ja multialapeukuttamaan. Mutta kun idea näyttää olevan tahallinen väärin ymmärtäminen ja turha viisastelu. Itse ette ymmärrä lukemaanne ja sitten väännätte asian niin että toinen on siinä se tyhmä. Kyllä saatte tehtyä kaiken vaikeaksi. Hävetkää, jos edes sitä osaatte. Huh huh.
Toivotonta, et näytä ymmärtävän mistään mitään. Et edes ymmärrä lukemaasi tekstiä, vaikka yrität kääntää asian päälaelleen.
Minulla on tehokas taskulamppu, jossa paristot eivät kauan kestä. Onko se tästä syystä mielestäsi huonolaatuinen?
Puolalaisen halpavaateliikkeen college-housu. Nukkaantuivat tunnissa.
Audi A 4. Viat alkoivat jo takuuaikana, vaihdoin pois 3kk jälkeen. Ei koskaan enää Audia eikä muutakaan VAG-rojua!
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se kiina-krääsä teettää.
Osta Suomessa tehtyä.
Miksi tekisin niin? Tyhmää maksaa suomalaisesta krääsästä laatutuotteen hinta, kun halvemmalla saa kiinalaista krääsää ja samalla hinnalla (siis suomalaisen krääsän) saa laatua mm Kiinasta ja muualtakin ulkomaista. Tosi tyhmää ostaa Suomessa tehtyä krääsää, kuten kehotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Crivit-sykemittari. Mittaa sykettä ranteesta optisesti jos mittaa, voidaan muka valita sopiva harjoitusalue sykkeen mukaan (syke pysyy esim. välillä 100-140) mutta varmasti ei voida vaikka ohjeessa sanotaan että miten. Jos näyttää sykkeen oikein, niin itse on vahdittava alueella pysymistä. Lisäksi viisi nappia minkä takana useita valikoita ja toimintoja. Nappien kohdalla ei lue selityksiä, joten aika paljon ulkoa opettelua.
Lidl on semmonen kioski, mistä ei kannata ostaa muuta kuin ruokaa, juomaa ja pesuaineita, kuten shampoota. Kaikki tekniikkapuoli pitää käydä ostamassa asiantuntevasta liikkeestä, ei missään nimessä Lidlistä.
Kohta 10 vuotta sitten ostin Lidlistä sellaiset led-valaisimet, mitkä voi laittaa vaikka vitriinin yläpintaan valaisemaan vitriiniä. Semmoiset hopean väriset, pyöreät, joissa kolme lediä, joiden kirkkautta pystyi säätämään painamalla. No, ihan uudet paristot, niin eikö ne himmentyneet melkein pimeiksi minuutin sisällä. Vaihdoin uudet patterit ja sama toistui. Ihan roskaa myyvät.Ei kai huonot paristot ole valaisimen vika!
Mutta kyllä ihmiset on tyhmiä, mikäli ostavat jotain paristotoimisia valaisimia vitriiniin. Jossain vaatekaapissa olisivat järkevämmät, vitriinissä pitäisi mielellään valot pidempään päällä.
Voi, voi, kun oli kuule ihan kunnollisia paristoja. Valaisimet olivat sekundaa, ei paristot. Ei pitäisi myydä mitään valmiiksi jätteisiin joutavaa, ei edes halpaan Lidlin hintaan.
Kerroin, että ostoksesta on melkein 10 vuotta aikaa, joten älä mössötä, niin kuin se olisi tapahtunut juuri tänään.Minulla taitaa olla samat valaisimet, en edes kuvitellut laittavani niitä vitriiniin. Kuka voi olla niin tyhmä, että laittaa moiset vitriiniin?
Itsellä on toiminut hyvin sähköttömän mökin varastossa ja ulkohuussissa, itse mökillä on aurinkopaneelit.
Kyllä ne hyvillä alkaliparistoilla joitakin tunteja toimii, ehkä jopa kymmeniä tunteja. Vaikea arvioida paloaikaa, kun ne ovat kerrallaan vain lyhyitä aikoja päällä.
🙄 Taas kerran. Eikö siinä lukenut, että VOI laittaa vaikka vitriiniin. Ei siinä sanottu, että ne laitettiin vitriiniin! Sitten tämmöiset lukutaidottomat vielä haukkuvat muita tyhmiksi, vaikkeivät ole itsekään sieltä välkyimmästä päästä. Sitten siinä luki vielä, että ne himmentyivät melkein pimeiksi minuutin sisällä, eikä uusien paristojen vaihto auttanut mitään.
Miten niin surkeat valaisimet palvelisivat edes välttävästi missään käyttötarkoituksesta? Sama mihin moiset paskat laittaisi, varastoon, ulkohuussiin jne., kun pimenee uusillakin paristoilla heti. Olisivatkin toimineet edes joitakin tunteja, mutta kun pimenivät heti. O-PE-TEL-KAA LU-KE-MAAN! Superaasit ja murotunarit.
Kun luette näitä viestejä, niin lukekaa ajatuksen kanssa. Lukekaa vaikka moneen kertaan, mutta kunhan luette ajatuksen kanssa ja niin moneen kertaan, kunnes ymmärrätte lukemanne. Sitten, kun olette hiffanneet, niin tulkaa vasta sitten tänne viisastelemaan, pätemään, besserwisseröimään ja multialapeukuttamaan. Mutta kun idea näyttää olevan tahallinen väärin ymmärtäminen ja turha viisastelu. Itse ette ymmärrä lukemaanne ja sitten väännätte asian niin että toinen on siinä se tyhmä. Kyllä saatte tehtyä kaiken vaikeaksi. Hävetkää, jos edes sitä osaatte. Huh huh.Toivotonta, et näytä ymmärtävän mistään mitään. Et edes ymmärrä lukemaasi tekstiä, vaikka yrität kääntää asian päälaelleen.
Minulla on tehokas taskulamppu, jossa paristot eivät kauan kestä. Onko se tästä syystä mielestäsi huonolaatuinen?
Ei Lidl ole tuotteiden laadussa yhtään huonompi kuin jokin muu. Mulla on useat Lidlin työhousut, ovat olleet tarkoitukseensa hyvin sopivat tee-se-itse nikkarille, vaimolla on lenkkarit, Mulla on takki ja hieno fleese-pusero, kaunis ja kestävä. Suomalaiset eivät vain kestä kilpailua, siksi Lidlin parjaaminen. Sähkölaitteitakin, sekä verkkovirralla että paristoilla toimivia, ovat olleet hyvin hintansa arvoisia, laatuun nähden edullisia.
Ostin kylppäriin Sini ruuviton imukuppitelineet. Putsasin seinät, katsoin ohjevideot sun muut. Eivät pysyneet seinällä kahta päivää pidempään. Samoja on ostettu Clas Ohlsonilta, K-raudasta, eivätkä nekään pysy. Ostokset tein puhtaasti sen vuoksi, että nuo näyttivät tyylikkäiltä. Laitoin takaisin halpakaupasta ostetut lankakorit perus imukupeilla. Pysyneet seinillä vuosikausia irtoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eräs Noks firman valmistama venäläinen veitsi. Kehui myyjä "erikoisjoukkojen veitsenä"..
Iskin retkellä tervaskantoon kiinni ja väänsin vähän irrottaakseni sytykkeitä notskiin.
Paska vääntyi mutkalle, eikä teroittaminenkaan onnistu edes näin metallialan ammattilaiselta.
Aitoa venäläistä laatua siis 😂
Change- ketjun rintaliivit. Kahdet liivit ja pöksyt oli "tarjouksessa" hintaan 120€. Meni alle viikko ja innokkaan myyjän avulla valitut liivit muuttuivat niin löysiksi, että olkaimet tippuvat. Hintalaput sutattu, joten lopullinen hinta paljastui vasta kassalla. Eipä tarvitse mennä uudelleen asioimaan.
Ostin kerran hopeiset korvikset, joista irtosi helmi parin päivän käytön jälkeen.
Valkosipulipuristin Prismasta. Jos tähdet on oikeassa asennossa, kykenee tuskan ja työn kautta litistämään valkosipulinkynnen lyttyyn. Murskaa tulee ulos rei´istä ehkä parin nuppineulanpään verran ja kaikki nesteet tietysti. Loput kynnestä jää puristimen ritilän reunoille kauniisti pakkautuneena.
Ikinä en muista ostaa uutta kun lähden kauppaan.
Nykyajan sukat! Ihan hirveetä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulipuristin Prismasta. Jos tähdet on oikeassa asennossa, kykenee tuskan ja työn kautta litistämään valkosipulinkynnen lyttyyn. Murskaa tulee ulos rei´istä ehkä parin nuppineulanpään verran ja kaikki nesteet tietysti. Loput kynnestä jää puristimen ritilän reunoille kauniisti pakkautuneena.
Ikinä en muista ostaa uutta kun lähden kauppaan.
Älä ostakaan uutta. Laita elmukelmua raastimen päälle ja raasta valkosipuli siinä, jää kaikki talteen