Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Lidlin paristot on testeissä olleet melkoisen hyviä. Itsekin olen tyytyväinen. Ehkei kannata sieltä ostaa kulutustavaraa ilman 3 v takuuta. Ei nuo muutkaan halpamyymälät laatua halvalla myy.
"Kotimaisen" Kuuran älykello. Ei latautunut uutenakaan. Kuura ei suostunut vaihtamaan eikä hyvittämään, kun oli yli kaksi viikkoa kulunut ostosta (Black Fridaysta ostettu joululahja!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Crivit-sykemittari. Mittaa sykettä ranteesta optisesti jos mittaa, voidaan muka valita sopiva harjoitusalue sykkeen mukaan (syke pysyy esim. välillä 100-140) mutta varmasti ei voida vaikka ohjeessa sanotaan että miten. Jos näyttää sykkeen oikein, niin itse on vahdittava alueella pysymistä. Lisäksi viisi nappia minkä takana useita valikoita ja toimintoja. Nappien kohdalla ei lue selityksiä, joten aika paljon ulkoa opettelua.
Lidl on semmonen kioski, mistä ei kannata ostaa muuta kuin ruokaa, juomaa ja pesuaineita, kuten shampoota. Kaikki tekniikkapuoli pitää käydä ostamassa asiantuntevasta liikkeestä, ei missään nimessä Lidlistä.
Kohta 10 vuotta sitten ostin Lidlistä sellaiset led-valaisimet, mitkä voi laittaa vaikka vitriinin yläpintaan valaisemaan vitriiniä. Semmoiset hopean väriset, pyöreät, joissa kolme lediä, joiden kirkkautta pystyi säätämään painamalla. No, ihan uudet paristot, niin eikö ne himmentyneet melkein pimeiksi minuutin sisällä. Vaihdoin uudet patterit ja sama toistui. Ihan roskaa myyvät.Ei kai huonot paristot ole valaisimen vika!
Mutta kyllä ihmiset on tyhmiä, mikäli ostavat jotain paristotoimisia valaisimia vitriiniin. Jossain vaatekaapissa olisivat järkevämmät, vitriinissä pitäisi mielellään valot pidempään päällä.
Voi, voi, kun oli kuule ihan kunnollisia paristoja. Valaisimet olivat sekundaa, ei paristot. Ei pitäisi myydä mitään valmiiksi jätteisiin joutavaa, ei edes halpaan Lidlin hintaan.
Kerroin, että ostoksesta on melkein 10 vuotta aikaa, joten älä mössötä, niin kuin se olisi tapahtunut juuri tänään.Minulla taitaa olla samat valaisimet, en edes kuvitellut laittavani niitä vitriiniin. Kuka voi olla niin tyhmä, että laittaa moiset vitriiniin?
Itsellä on toiminut hyvin sähköttömän mökin varastossa ja ulkohuussissa, itse mökillä on aurinkopaneelit.
Kyllä ne hyvillä alkaliparistoilla joitakin tunteja toimii, ehkä jopa kymmeniä tunteja. Vaikea arvioida paloaikaa, kun ne ovat kerrallaan vain lyhyitä aikoja päällä.
🙄 Taas kerran. Eikö siinä lukenut, että VOI laittaa vaikka vitriiniin. Ei siinä sanottu, että ne laitettiin vitriiniin! Sitten tämmöiset lukutaidottomat vielä haukkuvat muita tyhmiksi, vaikkeivät ole itsekään sieltä välkyimmästä päästä. Sitten siinä luki vielä, että ne himmentyivät melkein pimeiksi minuutin sisällä, eikä uusien paristojen vaihto auttanut mitään.
Miten niin surkeat valaisimet palvelisivat edes välttävästi missään käyttötarkoituksesta? Sama mihin moiset paskat laittaisi, varastoon, ulkohuussiin jne., kun pimenee uusillakin paristoilla heti. Olisivatkin toimineet edes joitakin tunteja, mutta kun pimenivät heti. O-PE-TEL-KAA LU-KE-MAAN! Superaasit ja murotunarit.
Kun luette näitä viestejä, niin lukekaa ajatuksen kanssa. Lukekaa vaikka moneen kertaan, mutta kunhan luette ajatuksen kanssa ja niin moneen kertaan, kunnes ymmärrätte lukemanne. Sitten, kun olette hiffanneet, niin tulkaa vasta sitten tänne viisastelemaan, pätemään, besserwisseröimään ja multialapeukuttamaan. Mutta kun idea näyttää olevan tahallinen väärin ymmärtäminen ja turha viisastelu. Itse ette ymmärrä lukemaanne ja sitten väännätte asian niin että toinen on siinä se tyhmä. Kyllä saatte tehtyä kaiken vaikeaksi. Hävetkää, jos edes sitä osaatte. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Crivit-sykemittari. Mittaa sykettä ranteesta optisesti jos mittaa, voidaan muka valita sopiva harjoitusalue sykkeen mukaan (syke pysyy esim. välillä 100-140) mutta varmasti ei voida vaikka ohjeessa sanotaan että miten. Jos näyttää sykkeen oikein, niin itse on vahdittava alueella pysymistä. Lisäksi viisi nappia minkä takana useita valikoita ja toimintoja. Nappien kohdalla ei lue selityksiä, joten aika paljon ulkoa opettelua.
Lidl on semmonen kioski, mistä ei kannata ostaa muuta kuin ruokaa, juomaa ja pesuaineita, kuten shampoota. Kaikki tekniikkapuoli pitää käydä ostamassa asiantuntevasta liikkeestä, ei missään nimessä Lidlistä.
Kohta 10 vuotta sitten ostin Lidlistä sellaiset led-valaisimet, mitkä voi laittaa vaikka vitriinin yläpintaan valaisemaan vitriiniä. Semmoiset hopean väriset, pyöreät, joissa kolme lediä, joiden kirkkautta pystyi säätämään painamalla. No, ihan uudet paristot, niin eikö ne himmentyneet melkein pimeiksi minuutin sisällä. Vaihdoin uudet patterit ja sama toistui. Ihan roskaa myyvät.Ei kai huonot paristot ole valaisimen vika!
Mutta kyllä ihmiset on tyhmiä, mikäli ostavat jotain paristotoimisia valaisimia vitriiniin. Jossain vaatekaapissa olisivat järkevämmät, vitriinissä pitäisi mielellään valot pidempään päällä.
Voi, voi, kun oli kuule ihan kunnollisia paristoja. Valaisimet olivat sekundaa, ei paristot. Ei pitäisi myydä mitään valmiiksi jätteisiin joutavaa, ei edes halpaan Lidlin hintaan.
Kerroin, että ostoksesta on melkein 10 vuotta aikaa, joten älä mössötä, niin kuin se olisi tapahtunut juuri tänään.Minulla taitaa olla samat valaisimet, en edes kuvitellut laittavani niitä vitriiniin. Kuka voi olla niin tyhmä, että laittaa moiset vitriiniin?
Itsellä on toiminut hyvin sähköttömän mökin varastossa ja ulkohuussissa, itse mökillä on aurinkopaneelit.
Kyllä ne hyvillä alkaliparistoilla joitakin tunteja toimii, ehkä jopa kymmeniä tunteja. Vaikea arvioida paloaikaa, kun ne ovat kerrallaan vain lyhyitä aikoja päällä.
🙄 Taas kerran. Eikö siinä lukenut, että VOI laittaa vaikka vitriiniin. Ei siinä sanottu, että ne laitettiin vitriiniin! Sitten tämmöiset lukutaidottomat vielä haukkuvat muita tyhmiksi, vaikkeivät ole itsekään sieltä välkyimmästä päästä. Sitten siinä luki vielä, että ne himmentyivät melkein pimeiksi minuutin sisällä, eikä uusien paristojen vaihto auttanut mitään.
Miten niin surkeat valaisimet palvelisivat edes välttävästi missään käyttötarkoituksesta? Sama mihin moiset paskat laittaisi, varastoon, ulkohuussiin jne., kun pimenee uusillakin paristoilla heti. Olisivatkin toimineet edes joitakin tunteja, mutta kun pimenivät heti. O-PE-TEL-KAA LU-KE-MAAN! Superaasit ja murotunarit.
Kun luette näitä viestejä, niin lukekaa ajatuksen kanssa. Lukekaa vaikka moneen kertaan, mutta kunhan luette ajatuksen kanssa ja niin moneen kertaan, kunnes ymmärrätte lukemanne. Sitten, kun olette hiffanneet, niin tulkaa vasta sitten tänne viisastelemaan, pätemään, besserwisseröimään ja multialapeukuttamaan. Mutta kun idea näyttää olevan tahallinen väärin ymmärtäminen ja turha viisastelu. Itse ette ymmärrä lukemaanne ja sitten väännätte asian niin että toinen on siinä se tyhmä. Kyllä saatte tehtyä kaiken vaikeaksi. Hävetkää, jos edes sitä osaatte. Huh huh.
Mä olen ostellut Lidlistä ihan toimivia ja laadukkaita tuotteita. Huonompia saa ihan muualta, mm citymarketista ja tokmannista. Miksi maksaa liikaa toimivista tuotteista? Säästyneet rahat voi sijoittaa vaikka ulkomaanmatkan ja pörssiosakkeisiin tai jos on vähävaraisten niin johonkin pienempään hyvään, vaikka laadukkaampaan ruokaan tai muuhun itsensä hemmotteluun.
Ehdottomasti moni ostamani vakuutus lukeutuu näihin kaikkein heikkolaatuisimpiin tuotteisiin. Erityisesti moni tärkeä, minulle pakollinen vakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luette näitä viestejä, niin lukekaa ajatuksen kanssa. Lukekaa vaikka moneen kertaan, mutta kunhan luette ajatuksen kanssa ja niin moneen kertaan, kunnes ymmärrätte lukemanne. Sitten, kun olette hiffanneet, niin tulkaa vasta sitten tänne viisastelemaan, pätemään, besserwisseröimään ja multialapeukuttamaan. Mutta kun idea näyttää olevan tahallinen väärin ymmärtäminen ja turha viisastelu. Itse ette ymmärrä lukemaanne ja sitten väännätte asian niin että toinen on siinä se tyhmä. Kyllä saatte tehtyä kaiken vaikeaksi. Hävetkää, jos edes sitä osaatte. Huh huh.Mä olen ostellut Lidlistä ihan toimivia ja laadukkaita tuotteita. Huonompia saa ihan muualta, mm citymarketista ja tokmannista. Miksi maksaa liikaa toimivista tuotteista? Säästyneet rahat voi sijoittaa vaikka ulkomaanmatkan ja pörssiosakkeisiin tai jos on vähävaraisten niin johonkin pienempään hyvään, vaikka laadukkaampaan ruokaan tai muuhun itsensä hemmotteluun.
Varmasti totta ja tapahtunut sinun kohdalla. Kyllä sitä roskaa saa myös Cittarista ja Tokmannista ja jopa ihan asiantuntevasta alan liikkeestä, kun silkkaa huonoa tuuriaan onnistuu saamaan juuri sen maanantaikappaleen käsiinsä.
Jutun pointti on siinä, kuten aloituksessa kysyttiin, että mikä on huonolaatuisin tuote, jonka olette ostaneet. Tarkoitus on jakaa kokemuksia tuotteista, ei varsinaisesti niiden ostopaikoista. Keskustellessa usein luisutaan ohi aiheen. Täälläkin niin monta keskustelijaa, jotka kaikki erilaisia persoonia. Sitten väitellään ja riidellään.
Internetz luvattiin että on ilmaisen tiedon puolueeton kanava, on koukuttava paskqaa tursuava keinotodellisuus.
Mihin saa palauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Venäläisvalmisteinen rannekello. Ostin ihan mielenkiinnosta. Edisti 15 minuuttia tunnissa ja lakkasi toimimasta tasan kahden viikon päästä kaupanteosta. Patterinvaihto ei auttanut, vaan koko kello vaan irtisanoi työsopimuksensa. Mä avasin koko kellon sitten ja ei ihme. Se oli suunniteltu venäläisittäin. Koneisto on kuin venäläisen juopon laiskan kommunistin suunnittelema ja kasaama. Ei noiden idän vekottimen ole tarkoituskaan kestää saati sitten toimia. Eihän ne osaa mitään muutakaan tehdä. On mulla sveitsiläinen arvokellokin, mutta se on kassakaapissa, koska mua alkoi vaatimattomana ja vähään tyytyväisenä ihmisenä kyllästyttää sen käyttäminen ja joku voisi sen sitä paitsi varastaa. Niissä on käytännössä ikuinen koneisto. Mä pidän ranteessa Lidlistä alle kympillä ostettua kelloa. Se edistää muutaman sekunnin kuukaudessa ja on kestänyt hyvin. Tarkka ja toimiva, sellainen sopii mulle hyvin. Jos sen joku varastaisi ranteesta niin Lidlissähän noita on myynnissä muutaman kerran vuodessa. Ei olisi suuri menetys.
Mä pidän ranteessa yli 40 vuotta vanhaa kultakelloa, jonka ostin kierrätyskeskuksesta vitosella ja johon jouduin sitten patterin vaihtamaan. Kierrätyskeskuksella oli haettu jotain kamoja jostain ja seassa tämä arvokello. Siellä joku tukityöllistetty oli kattonut, että kello olisi joku halpa dublee, muttei sitten nähnyt 24 karaatin leimaa. Muutenkaan ei ollut kauan työttömänä ollut pitänyt mitään yli 20 euron arvoista kädessään. Pistettiin sitten kultakello halvalla eteenpäin. No, minähän siinä sitten tähtitieteellisen summan säästin.
Kannattaa kierrellä noita kiekkareita, niin voi löytää jotain, mitä ei muualta löydä. Kellokaupassa olisin saanut maksaa tästä yli varojeni.
Vierailija kirjoitti:
Internetz luvattiin että on ilmaisen tiedon puolueeton kanava, on koukuttava paskqaa tursuava keinotodellisuus.
Mihin saa palauttaa?
Jätät somen ja olet tarkka sivustoista, niin auttaa paljon. Kirjastostasi löytää sekä lääkiksen oppikirjat että Seiska-lehden.
Sama internetissä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin saa palauttaa?
Yksinketaista: jätät vain käyttämättä. Helpotus meille kaikille.
Bershkan käsilaukku. Ensiksi hajosi se lenkki, johon hihna kiinnittyy. Ompelin sormet verillä takaisin kiinni. Sitten hajosi vetoketju. Luovutin ja nakkasin koko väskyn roskiin. Käyttöikää tuli n. kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin saa palauttaa?
EU jäsenyys, luvattiin mm. halpenevaa ruokaa, jne. parannuksia, mikään ei toteutunut, sen sijaan saimme kaikenlaista negatiivista riesaksemme joita emme osanneet edes kuvitella. Oma valuuttakin meiltä vietiin.
Mihin saa palauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tesla model3
Akku meni hetkessä tyhjäksi varsinkin pakkasella kului itsestään nopeasti,
Lukoissa oli vikaa,
peilit ei toimineet,
tiivisteet miten sattuu asennettu,
kaikki ovet vinksin vonksin asennettu,
auton maali oli kuin amatöörin tekemä mustassa autossa näkyi valkoisia kohtia ja kuplia.
Onneksi sai palautettua :)
Samoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vuan ollunna vikkaa niissä pattereissa?
Huonolaatuisin ostamani tuote on Viking gore-tex Surround -kengät. Mainospuheiden mukaan 100% vedenpitävät. Sukat kastuivat kengissä, vaikkei edes satanut. Riitti, että kadun pinta oli märkä.
24shop.fistä ostetut puutarhan tuolit. Kääks, noin 5 käyttökerran jälkeen lämähti tuoli pirstaleiksi ja minä istuin nurmella. Oli hieman epätodellinen olo.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin saa palauttaa?EU jäsenyys, luvattiin mm. halpenevaa ruokaa, jne. parannuksia, mikään ei toteutunut, sen sijaan saimme kaikenlaista negatiivista riesaksemme joita emme osanneet edes kuvitella. Oma valuuttakin meiltä vietiin.
Mihin saa palauttaa?
Jos ei oltaisi liitytty, oltaisiin tiukasti MTK:n talutusnuorassa. Yhä enemmän mentäisiin ökyisäntien pillin mukaan eli pienemmät viljelijät kärsisivät vielä enemmän kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
24shop.fistä ostetut puutarhan tuolit. Kääks, noin 5 käyttökerran jälkeen lämähti tuoli pirstaleiksi ja minä istuin nurmella. Oli hieman epätodellinen olo.....
Kannattaa aina ennen ostoa tsekata painorajoitukset ja vähentää siitäkin luvusta parikymmentä kiloa. Moni puutarhatuoli on aivan risulaatua, kestävät lähinnä anorektikkoteinin painon.
Vierailija kirjoitti:
Kankainen "vaatekaappi". Jota ei saanut pystytettyä, koska tukiputket irtosivat toisistaan koko ajan. Ja lopulta sitä kangastakaan ei saanut pujotettua niiden päälle.
Ettet vain itse tunaroinut!
En muista enää minkä merkkinen, mutta tosi kallis kulmakarvaseerumi, jonka luvattiin nopeuttavan ja tehostavan kulmakarvojen kasvua ja tekevän kulmakarvoista tuuheammat.
No, muutamisen viikon kun olin sitä ohjeistuksen mukaan laittanut päivittäin, niin kulmakarvoja alkoi irrota päivä päivältä vain enemmän. Lopulta ei ollut kuin pari karvaa molemmissa jonossa, melkein kaikki olivat lähteneet, eikä uusia kasvanut. Iholla ei näkynyt eikä tuntunut minkäänlaista allergista reaktiota. Kulmat vain kaljuuntuivat.