Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Jbl langattomat kuulokkeet. Eivät latautuneet ollenkaan. Kokeilin myös käyttää puhelimeen yhdistettynä, niin ääni kuului vaan toisesta kuulokkeesta.
Minä taas olen käyttänyt JPL:N langattomia kuulokkeitani vuosia ilman ongelmia, sulle sattui varman vaan joku maanantaikappale.
Viipurin torilta hankin perseensuristimen. Ei se mahtunut sinne eikä surissut.
Viiden Volvon jälkeen sain Audi A3 15.8.2022 enkä voi uskoa miten paljon tyhmempi se on kuin mun 5v vanha Volvo V40 oli. Toki se ei yrittänyt olla niin fiksu mutta kaikki toimi moitteettomasti. Volvo kytkeytyi aina puhelimeen ilman kysymyksiä tai klikkaamista. Mun asetukset olivat aina siinä kysymättä. Volvon peilit sulivat tehokkaasta kun lämmitys päällä. Audin kestää tunti ajoa ennen kuin ovat kuta kuinkin sulat. Volvo kertoi ulkoilman lämpötila apissa niin pystyi samasta käyttöliittymästä päättää laittaako lämmityksen päälle. Volvossa ei ollut kaistavaihtia joka on yhtä hel-ttiä kun ajaa liukkaalla ja pienemmillä teillä kesällä, eikä se pysy poissa (onko oikeasti pakollinen niin kun mulle väitetään?). VKionopeudensäädin lisää 10km/h kerralla eikä pysty hienosäätää niin kuin Volvossa. Voisin jatkaa vielä. ei koskaan enää Audia!
Ostin Kanarialla aidon Rolexin edullisesti eräältä senegalilaiselta katukaupustelijalta. Se hajosi ennen kuin ehdin edes hotellille.
Vierailija kirjoitti:
Kukkien kosteusmittari.
Kyllä sen tikun kanssa on tapeltu, mutta ei se vaan pelitä. Paristojakin on jo vaihdettu, mutta ei siitä apua ole.
Siinä siis pitäisi vilkkua sininen, keltainen, punainen tai vihreä valo sen mukaan, mikä on mullan kosteustilanne. Joskus saattaa vilahtaa joku tuikku, mutta sitten se taas lopettaa toimintansa. Aivan susi. Maksoi noin 7 euroa.
Toinen susiostos oli Denver-älykello. Ei toimi, ei.
Itse meinasin ostaa Denverin älykellon, kun monessa paikassa oli alennuksella, parhain alennus oli -75 prosenttia.
Tarkemmin ottaen mikä siinä ei toimi?
En ole koskaan ostanut huonoa tuotetta.
Halti nastapohja kengät,noin 10km kävelyn jälkeen ihmettelin kaupassa kun eivät enää rapisseet lattiaa vasten.Olivat kuluneet ihan kumiin asti kaikki pois.
Iisi taikasieniä. Ei yhtään niinku se alkuperäinen Agro tms
Vierailija kirjoitti:
Lidlin valkaiseva hammastahna. Hampaat pysyivät ennallaan mutta ikeneni olivat siniset viikon.
Jos on tarve treffata voisi antaa tuntomerkiksi siniset ikenet.
Ehdottomasti tigerin käsiompelukone!!!!
iisi pitäisi olla suomalainen.
Minun huonoin ostos oli epäkypsä, pehmeän löllyvä Valion arkijuusto
Höyrytin. Avasin sen vasta joskus vuosi tilaamisen jälkeen, eikä se toiminut ensimmäitäkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen moottorisaha jolla ruotsalainen nimi...
Terä pyöri itsestään, ei saanut säädöillä sitä pois. Eli vaarallinen.
Käynnistyi huonosti.
Vetonaru jäi käteen jo toisella kerralla. Jokin osa vaan petti.
Palautin romun pois.
Tukes Käski vetää ko romun pois markkinoilta.
Palaute oli niiiiin huonoa.Yleensäkin kaikki kinuski koneet, mopot, moottorit ovat erittäin heikkolaatuisia.
Saattoi olla Nörrköping.
Piti kaivaa ketju esille, kun ostin Doven Pomegranate & Hibiscus -suihkusaippuaa. Aamulla testasin sitä, ja se haisee ihan hirveästi oksennukselta. Haju jäi iholle, ja jouduin peseytymään uudelleen toisella suihkusaippualla, kun en kehdannut lähteä kotoa oksennukselta löyhkäten. Ja tämä ei ole liioittelua, vaan "tuoksu" on ihka aito oksennus. Älkää ostako!
Vierailija kirjoitti:
Viipurin torilta hankin perseensuristimen. Ei se mahtunut sinne eikä surissut.
Anteeksi hei saanko palauttaa tämän vitsin? Se on käytetty, katsokaa nyt miten tylsä ja kulunut se on. Ja muuten huonolaatuinen jo uutena.
Uudistettu Rexona Maximum. Kainalot märkinä ja hiki haisee. Vanha oli hyvä. Miksi mennä pilaamaan hyvä tuote?
Käyttäjä25136 kirjoitti:
Ehdottomasti tigerin käsiompelukone!!!!
Näkemättä koko kapistusta voin kuvitella, kun Tigeristä puhutaan! Katkesiko neula heti, vai hajosiko kone kokonaan palasiksi, vai yksinkertaisestiko vaan kone ei jaksanut pureutua silkkipaperia paksumpaan kankaaseen?
Kaikki Shein-rojut mitä on joskus tullut tilattua
Esim. rannekorut katkeaa muutaman päivän käytön jälkeen ja laukustakin irtosi hihna kokonaan