Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Kun biltema avattiin 90 luvulla niin katkojan kärjet tuli ostettua ja ihmeteltiin ku ne hajos jo käsissä, ei tollanen voi kestää virranjakajassa.. huhhuh. No onneks tuollaista ongelmaa ei ole enää
Miten niin ongelmaa ei ole enää?
Näin on kirjoitti:
Kaikki kiinassa valmistettu
Mikä se Kiinan puhelin oli ?joka luopui androidista. Oli kallis ja ei toiminut käytännössä koskaan.
Jussi vihkosen piikkaus koneet joskus. Nopein pamahti muutamassa minuutissa ja kestäviin ei pyörinyt kuin ehkä tunnin pari. Kolmas kun meni vuokrasin hiltin. Ja rälläköihin en uskaltanut koskea en mihinkään muuhunkaan missä oli kovat kierrokset.
Vierailija kirjoitti:
Tigerin nappikuulokkeet, taisi maksaa 3 euroa.
Hei mulla oli tämä sama! Joskus vuosia sitten ostin ja liikkeen ulkopuolella avasin paketin kun oli roskis siinä vieressä mihin sain pakkausjätteet kätevästi nakattua. Liitin kuulokkeet laitteeseeni, laitoin musiikin soimaan ja kuulin miten ääni toistui niissä kimeänä ja rohisevana ja nakkasin kuulokkeet saman tein niiden pakettiroskien perään. Turhin ostos ikinä, mutta toisaalta mitä oikein kuvittelin saavanikaan kolmella eurolla.
Ostin uuden sateenvarjon,sellaisen joka aukeaa nappia painamalla. Ensimmäisellä kerralla kun piti käyttää,painoin nappia ja varjo-osa lensi parin metrin päähän ja varsi jäi käteen.
Nopsan pyörät. Päin hittoa koottu, vääriä ja väärän kokosia osia, vaihteet ja jarrut temppuilee heti uutuuttaan jne.
Vilan neuletakit, nyppyyntyy nopeasti käytössä koska huono materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden sateenvarjon,sellaisen joka aukeaa nappia painamalla. Ensimmäisellä kerralla kun piti käyttää,painoin nappia ja varjo-osa lensi parin metrin päähän ja varsi jäi käteen.
Anteeksi mutta nauroin ääneen :D:D
Rexona Maximun antiperspirantti. Ei tehoa hikoiluun, ja haisee pahalle.
Kaikki Gina Tricot´n paidat, jotka olen ikinä ostanut. Eli noin 5 kpl. Paidoissa reikiä ja nyppyjä jo ennen ensimmäistä pesua, ja muoto venynyt esim. kyynärpäiden kohdalta saman tien. Ymmärrän kyllä, että halpaketjuista ei saa laatua, mutta joku raja sentään. Enää en osta sieltä mitään.
Kiinasta ostin kerran varrellisia mustia sukkia, kun halvalla sain. Kun kotona vedin sukat jalkaan, jäi varret käteen ja sain nilkkasukkia. Nauratti, kun totesin, että sain täsmälleen sitä mitä ansaitsin, kun yritin pihistellä.
Marketista olen ostanut "lenkkikenkiä". Aivan 100% kuraa! Niillä pystyi käydä kävelemässä kaksi kertaa viikossa yhden talven ajan ja sen jälkeen niistä meni aina pohja halki, eli vesi ja lumi tuli sisään. En ymmärrä miten on voinut laatu laskea noin pahasti nykykengissä!
90 luvulla kun osti kengät, ne kestivät. Minulla oli yhdet Adidaksen lenkkarit 90 luvulta, jotka ovat kestäneet "tähän päivään saakka". Niillä ensin juoksin, sitten käytin niitä rakennuksella ja töissä, ja sen jälkeen käytin niitä jälleen hetken aikaa kävelykenkinä, kunnes ne eläköityivät pelkäksi kengäksi. Ja pari vuotta sitten laitoin ne kirpparille. Ne olivat kuluneen näköiset ja pohjasta oli kuviota kulunut pois vähän, mutta edelleen sellaisessa kunnossa että niillä pystyi kävellä ja kirppari otti vastaan vaikka ihmettelin että kehtaako sellaisia enää tarjotakaan!
Sama juttu talvikengissä. 90 luvun talvikengät, jotka olivat menneet pilalle sen vuoksi etten ollut huomannut lankata niiden nahkoja ja nahka meni "poikki" kun se oli painunut liikaa varastossa. Siitä huolimatta otin ne käyttöön kun nuo markettikengät olivat menneet taas rikki ja tarvitsin nopeasti kengät. Niitä ei kuitenkaan sen jälkeen kehdannut laittaa enää kirpparille kun se nahka oli hajalla.
Sitten ostin Catepillarin kengät, eikä ole tarvinnut valittaa.
Tietokoneita olen käyttänyt jo yli kolmekymmentä vuotta ja hiirien laadun tahallinen huonontuminen on täysin selvää, samalla kun hintaa on hilattu ylöspäin! Razer Naga Trinity. Sen oikea näppäin, eli se näppäin mitä käytetään vähiten, alkoi antamaan tuplaklikkauksia vuoden sisällä ostosta. Pian sen jälkeen myös vasen näppäin alkoi tehtailemaan ylimääräisiä klikkauksia. Eikä tietenkään näissä "huippuhiirissä", ole edes ruuveja jotka voisi aukaista ja korjata, vaan hiiri on pilalla jos sen yrittää väkisin avata. Minulla on läppärissä parinkympin hiirinäppispaketti vuodelta 2013, ja se on kestänyt kyllä. Laadultaan se on erittäin huono ja "muovisen oloinen", mutta ei se hintakaan paljoa silloin lupaillut. Sen aikaa kun olen tuota muovisenoloista roskaa käyttänyt läppärissä (joka on siis kiinni televisiossa), olen saanut tuhottua viisi ns. "pelihiirtä", joiden hinnat ovat olleet kaikki satasen luokkaa! Miettikääs, viisi vajaassa kymmenessä vuodessa!
Tämä "Razer Naga Trinity" oli reilusti yli satasen hiiri myös! Siinä oli jo uutena sellainen vika, että kun sen muovi lämpeni käsissä, se ei meinannut ottaa klikkausta, koska se muovinäppäin taipui liikaa, eikä kytkin enää painunut tarpeeksi syvälle! Luulisi että kolmessa kymmenessä vuodessa hiiriä osattaisiin valmistaa, mutta näköjään katteet pitää tehdä niin hyviksi että lasten kusettaminen "laatu hiirillä", ajaa laadun yli.
"Paras" hiiri mitä minulla on ollut koskaan, on 90 luvun lopulla ollut pallohiiri. Se kesti siihen päivään saakka kunnes uudesta tietokoneesta ei enää löytynyt siihen sopivaa liitintä (liitin oli vihreä pyöreä, ja tietokoneessa oli USB) "Paras" on lainausmerkeissä, koska erityisesti nopeassa pelaamisessa, se pallo myöhästeli, eikä vihulaisia saanut teilattua mikrosekunnillaan. Siitä jumittui myös rulla kun muovisekoitteet tuli käyttöikänsä päähän.
Siksi piti vaihtaa näihin "huippulaatuisiin" laserhiireihin, mutta samalla niitä on sitten kulunut järkyttävät määrät kun käytännössä parin vuoden välein on joutunut ostamaan uuden.
EU saisi oikeasti ottaa kovan linjan näihin käyttöelektroniikkavärkkeihin joita me kuitenkin joudumme käyttämään päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Sini luonnonharjas- astiaharja, harjaksia lähtee koko ajan irti kun astioita pesee
Minä ostin levymoppiin sen lankapesulevyn. Langat irtoilee ja niitä on puolet siitä mitä 10 v sitten ostetussa, josta ei yhtään lankaa ole tippunut
Merkki menettänyt uskottavuutensa minulla
Vierailija kirjoitti:
Nopsan pyörät. Päin hittoa koottu, vääriä ja väärän kokosia osia, vaihteet ja jarrut temppuilee heti uutuuttaan jne.
Nämä on sitä kun halvalla ostaa , saa pa**aa
Vierailija kirjoitti:
Karmeen makuista,hyi helvetti....kerran ostin kokeeksi ja kokeeksi se jäikin, seuraavana päivänä menin ja ostin Costa Ricaa....
Niin, mikä se oli karmeen makuista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun biltema avattiin 90 luvulla niin katkojan kärjet tuli ostettua ja ihmeteltiin ku ne hajos jo käsissä, ei tollanen voi kestää virranjakajassa.. huhhuh. No onneks tuollaista ongelmaa ei ole enää
Miten niin ongelmaa ei ole enää?
Olisiko vaikka siksi, että nykyään harvassa on ne autot, joissa on katkojan kärjet. Elektroniikka on korvannut mekaaniset kärjet.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
BMW on kyllä laadultaan aika luokaton. Toki se on hieno auto toimiessaan, mutta liian kallis ylläpidettävä vikoineen tällaiselle keskiluokkaiselle tallaajalle.
T. Yhden vm 2015 omistanut
Baierilainen Maan Waiva.
Mulla on ollut kaksi BMW:tä: Se ensimmäinen ja viimeinen. Ei menny viikkoa, etteikö jotain vikaa olisi ollut. Korjaa vika, niin kaksi uutta tilalle. Vesipumpunkin joutui vaihtamaan. Uusi osa tuli ja viikon päästä sekin oli paskana. Ei muuta ku uutta tilaamaan. Se nyt meni sentään takuuseen. Vuoden mä sitä kärryä katselin ja sitten sai lähteä.
6 v ajanut, hyvä peli ja mukava ajaa. Minä ostinkin uutena
Vierailija kirjoitti:
Bilteman iskunvaimentajat. Hajosivat parissa viikossa käyttökelvottomiksi. Bilteman polkupyörästä taas petti etuvanne tasaisella maalla 15km nopeudessa. Siitä naama edellä tonttiin ja vuosi kuntoutusta.
Biltema on sekundatavarakauppa
Vierailija kirjoitti:
Töppö kirjoitti:
Varmaan Kamuxin diisel farkku automaatti bemari on ollut kauhein pommi mihin olen erehtynyt. Purkivat sentään suosiolla kaupan ,jota ihmettelen vieläkin.
Bemari on auto, joka pitää ostaa uutena ja vaihtaa uuteen kolmen vuoden välein. Tosin sama raha menee, ostaa sitten uuden tai vanhan.
Kateelliset täällä inisee, tai vanhan romun osteneet.
Minulla on vuosia ollut uutena ostettu ja hyvä peli on
New Yorkerista pitkähihainen, paksua puuvillaa oleva paita. Mietin että ostan samantien kaksi sillä malli miellytti mutta onneksi en, sillä nyppääntyi ja kulahti jo käyttöönnottopesussa!