Olen varmaan kunnon niuhottaja, mutta kaverini käytös ärsyttää
Kaverini oli eilen kylässä, ja hänen lähtönsä jälkeen vitutuskäyrä oli aika korkealla. Tässä muutamia juttuja, mitä hän meillä ollessaan teki:
- Heti kun tuli, huomasi keittiönpöydällä pähkinäpussin, ja ilman mitään kysymättä alkoi niitä popsia. Eihän siinä mitään, mutta pähkinät oli tarkoitettu lapsille evääksi, ei hänellä naposteltavaksi.
- Kävin nopeaa lastenhuoneessa, ja kun tulin takaisin, oli availemassa keittiönkaappeja, ja ihmetteli miten paljon meillä on suklaata
-Olin tehnyt korvapuusteja, ja kahvipöydässä totesi että harmi kun meillä ei ole tavallisia pullia, ne on paljon parempia!
- Olin muutama päivä sitten varmaan kolme tuntia lajitellut kirppikselle meneviä vaatteita eri pusseihin, ja kun kaveri näki ne, alkoi tonkia ja levitellä niitä. Siinä meni kolmen tunnin työ hukkaan, ja nyt vaatteet on levällään olohuoneen lattialla.
Ymsymsyms... Todella mukava kaveri mulla, eikä edes mikään hyvä ystävä kyseessä. Enkä todellakaan seisonut vain tumput suorina ja katsellut vieressä, vaan esim. kirpparivaatteiden kohdalla sanoin että voisiko jättää ne rauhaan. Totesi vain, että ai sori, ja jatkoi matkaa. En taida toisten pyytää kylään. Miksi aikuiset ihmiset ei osaa käytöstapoja???
Kommentit (7)
Mulla vituttais kans! Jotkut ihmiset vaan ovat uskomattoman törkeitä, ei mene mulla jakeluun!
Seuraavalla kerralla, aukaise suusi hyvä ihminen.
Mulla oli tuollainen kaveri. Ymmärsin pitkään, oli siis jo pienestä tuollainen ja jäi vähän keskeneräiseksi. Lopulta kun tajusin, että olin joka kerta kaverin vierailun jälkeen todella pahoilla mielin, aloin vältellä ja sitä kautta ikään kuin laitoin välit poikki. En siis varsinaisesti mitään sanonut mutta emme enää tapaa.
Minusta ei ole kenenkään velvollisuus loputtomiin ymmärtää ja tukea kaveria, jolta itse ei saa yhtään mitään. Enkä todellakaan nyt tarkoita vain yhtä hetkeä elämässä vaan tilannetta, jossa kyseinen käytös on jatkunut vuodesta toiseen.
Kiitos kommenteista, kyllä taitaa meidän tapaamiset nyt loppua. Oikeastaan joka kerta kun hän käy meillä, mulla alkaa vituttamaan. Kaverini ei ole kuitenkaan jäänyt mitenkään "keskeneräiseksi", työelämämässä tosi menestynyt. Hän on myös jeesannut minua paljon, eli hyviäkin puolia on. Ap
Jotkut ihmiset ei vaan tajua..
Mä en ainakaan ole mikään terävin lamppu ja varmaan sen takia menettänyt montakin kaveria.
Mutta en ole koskaan tehnyt mitään pahuuttani. Enkä kyllä ikinä kehtaisi mennä toisten kaapeille.
Pari vuotta aina menee siihen että tajuaa mikä meni pieleen :/ Harmittaa oma tyhmyyteni.
DAMN :/
Kaverillasi ei ole käytöstapoja. Olisit vaan sanonut että pähkinät ovat lapsille, korvapuusteja ei ole pakko syödä, suklaata on koska tykätään, ja vaatepusseihin ei saa koskea koska ne on menossa kirpparille. Vaikkei vielä osaa tapoja, voi se kuitenkin oppia.
No aika uskomatonta. Meille tuollainen kaveri ei kyllä tulisi enää ikinä kylään.