Linnan juhlat Tampereella, uskomatonta!!!
Onko siellä edes tansseja, aivan käsittämätöntä jonnekin periferiaan siirtää tuon mitta luokan juhlat, miten kaikki suurlähetystöjenkin edustajat muka pääsevät sinne???
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:53"]
Miksiköhän ei Turun linnassa, se olis ollut komeeta.
Mutta missä mahtaa olla jatkot, Tillikassa :D
[/quote]
Tätä minäkin mietin. Asun itse Tampereella ja täällä on kovin vähän hyviä ravintoloita, baareja ja yökerhoja jne. Kai ne jatkot on jossain Ilveksen yökerhossa... yöh.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:53"]
Miksiköhän ei Turun linnassa, se olis ollut komeeta.
Mutta missä mahtaa olla jatkot, Tillikassa :D [/quote]
Tätä minäkin mietin. Asun itse Tampereella ja täällä on kovin vähän hyviä ravintoloita, baareja ja yökerhoja jne. Kai ne jatkot on jossain Ilveksen yökerhossa... yöh.[/quote]
Voi jessus tätä ihmisten järkkyä häpeän tunnetta omasta kotipaikkakunnastaan! Niin no, sehän tosin on hyvin suomalainen luonteenpiirre, että ei tässä mitään henkilökohtaista. Sitä ei vaan itse osaa arvostaa mitään sellaista, mitä näkee joka päivä. Ja jos bailaa 52 kertaa vuodessa Ilveksessä niin eihän sitä enää osaa pitää minään...
Ilveksessä varmaan tulee majoittumaan aika paljon vieraita, joten siellä kuten monessa muussakin keskustan hotellissa tullaan nyt kuumeisesti tekemään "pientä pintaremonttia" ja miettimään viime hetken stailausta... :)
Kaupungin kampaajat voivat myös olla erittäin kysyttyjä - kampauksiin erikoistuneet varsinkin! Taxeilla tulee olemaan kiirettä. Jatkopaikkoja kysytään...
Linnan juhlat Tampereella piristävät mukavasti Pirkanmaan sydämen talouselämää!
T. Ei manselainen mutta naapurikunnasta
Jatkot Telakalla tai Pakkahuoneella... Ne on siinä ihan lähellä Tampere-taloa. Pauli Hanhiniemi vois tulla MAD-duonsa kanssa soittamaan Telakalle.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:50"]
Ehkei mun kannata yrittää viljellä sarkasmia. Sitä ei on vaikea tunnistaa ilman elekieltä. Tosiaan ajattelin, että suurin osa ihmisistä nyt tietää, että ainakin Turussa, Treella ja Helsingissä on toimivat lentokentät.
[/quote]
Öö... Tampereella ei ole lentokenttää. Pirkkalassa on, kuten juuri kerrottiin.
[/quote]
Hmm... Eipä oo Helsingissäkään, vaan Vantaalla. (på Vanda)
[/quote]
Hähää, Malmissa on.
Se sanotaan "Malmilla", ei "Malmissa" !!!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:50"]
Ehkei mun kannata yrittää viljellä sarkasmia. Sitä ei on vaikea tunnistaa ilman elekieltä. Tosiaan ajattelin, että suurin osa ihmisistä nyt tietää, että ainakin Turussa, Treella ja Helsingissä on toimivat lentokentät.
[/quote]
Öö... Tampereella ei ole lentokenttää. Pirkkalassa on, kuten juuri kerrottiin.
[/quote]
Hmm... Eipä oo Helsingissäkään, vaan Vantaalla. (på Vanda)
[/quote]
Hähää, Malmissa on.
[/quote]
Malmin matkustajamäärä on nolla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:13"]
Turun linna tai Finlandia-talo olisivat olleet paljon arvokkaampia juhlapaikkoja kuin joku Tampereella oleva talo. Ja miten niin muka maakunnista Tampereelle lyhempi matka? Kyllä se Tampere on aika syrjässä, en edes osaisi asettaa sitä kartalle, vaikka olen siellä kerran joutunut käymäänkin.
[/quote]
Kukahan se juntti täällä onkaan :D