Olen vasta vanhemmalla iällä ymmärtänyt, että naiseni ovat aina olleet "rikkinäisiä" ja siksi antaneet minun kohdella heitä huonosti
Olen surutta käyttänyt valta-asemaani hyväksi, dominoinut heitä ja painostanut heitä tekemään seksuaalisia asioita, joita he eivät ehkä oikeasti olisi halunneet tehdä. Anteeksi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Meepäs pyytämään niiltä anteeksi ihan henkilökohtaisesti.
En mene.
Ap
Mikä lie syy ja mikä seuraus. Todennäköisesti olet kohdannut myös ehjiä naisia, mutta näiden kanssa et ole edennyt, koska he eivät ole antaneet sinun kohdella itseään huonosti. On kaltaisiasi minunkin tielleni osunut joskus ja hyvin nopeasti ovat myös matkalle jääneet.
Olet mieshirviö. Pala helvetissä. 😠
Kai ymmärrät olevasi rikkinäinen itsekin? Terveellä ihmisellä ei ole tarvetta kohdella toisia noin.
Ok, eli naisesi ovat olleet ihan yhtä rikki kuin sinäkin. Eri tavalla vain. Match made in heaven.
Kerrotko tarkemmin noista seksuaalisista asioista+ Miellään mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Tarvitsen r.unkkumatskua.
Olen nyt kolmansilla treffeillä erään miehen kanssa, joka ei ole missään vaiheessa vihjaillut mitään seksinsuuntaista tai yrittänyt uida liiveihin. Hetken ajattelin, että hän ei ole kiinnostunut minusta, mutta ehkä hän onkin vain kunniallinen mies.
Olet sairas.. Toivottavasti et ehdi elämäsi aikana enää monia hyväksikäyttämään. Karma is a bitch ja piru palaa helvetissä
Vielä suakin sattuu. Mitä kylvät, sitä niität. Pian tulet huomaamaan, kun saat elämältä turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vielä suakin sattuu. Mitä kylvät, sitä niität. Pian tulet huomaamaan, kun saat elämältä turpaan.
Voi kuule, eipä taida mennä asiat ihan näin.
Ai muiden olisi pitänyt laittaa sinulle rajat?
Mitä sunkaltaisella ihmisellä edes on arvoa? Alinta ihmissaastaa, muiden kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, eipä taida mennä asiat ihan näin.
Karman laki.
Vierailija kirjoitti:
Ai muiden olisi pitänyt laittaa sinulle rajat?
Heidän olisi pitänyt laittaa itselleen rajat, mutta koska he olivat heikkoitsetuntoisia ja kovia kokeneita, he eivät ymmärtäneet tehdä niin. Siksi sain tehdä mitä halusin.
Ap
Tässä olisi ollut hieno tilaisuus keskutella ja pohdiskella syntyjä syviä, mutta ei. AV-mammat ajeeraavat täällä traumojaan kuin viritettyä mopoa.
Jos AP vielä täällä on, niin kysyisin, että miten naisesi olivat rikkinäisiä ja miten heitä alistit?
Sinähän se rikkoja juuri olet! Karma...
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kolmansilla treffeillä erään miehen kanssa, joka ei ole missään vaiheessa vihjaillut mitään seksinsuuntaista tai yrittänyt uida liiveihin. Hetken ajattelin, että hän ei ole kiinnostunut minusta, mutta ehkä hän onkin vain kunniallinen mies.
Hän on kiinnostunut sinusta, mutta ei seksistä.
Meepäs pyytämään niiltä anteeksi ihan henkilökohtaisesti.