Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Muumimukeistasi

Vierailija
12.04.2013 |

-Kuinka monta mukia omistat?

-Ovatko ne käyttöä vai keräilyä varten?

-Mikä on arvokkain mukisi?

-Oletko myynyt/Oletko ajatellut myyväsi yhden tai useamman mukin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä montako niitä on ja en tiedä niiden arvoa. Meillä esineet ostetaan käytettäviksi, ei koristeiksi. Myin joskus yhden mukin (joka oli ruma) ja sain siitä joku 60 euroa. Myin samalla rumia Arabian vuosilautasia ja muuta kamaa jota olin saanut lahjaksi.

Vierailija
2/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6 kpl. Itse en ole ostanut yhtään, niitä vain alkoi meille ilmestymään ensimmäisen lapsen synnyttä. En sitten tiedä, miksi mummojen mielestä lapsiperheellää pitää olla muumimukeja. Itse en todellakaan ostaisi! Käytössä ovat, lapsilla lähinnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole yhtään. Oli yksi, joka oli periaatteessa käytössä mutta käytännössä juurikaan ei, koska en juo kahvia, ja teetä varten minulla on iisot kupit.

Myin sen 150 eurolla. En tiedä mikä sen nimi oli, en löytänyt sitä siitä Arabian listasta. Joku talvimaisema siinä oli.

Vierailija
4/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-11 mukia

-Kaikki ovat käytössä

-Kaikki ovat niitä normaaleja mukeja, ei mitään arvokkaita

-En ole myynyt, lisää aiotaan vielä ostaa noita perusmukeja

Meillä noista mukeista tykkää koko perhe mies mukaanlukien. Myös vieraat jotka ottavat itse mukinsa kaapista, valitsevat lähes poikkeuksetta muumimukin. Muitakin vaihtoehtoja toki löytyy.

Vierailija
5/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 13

- Käyttömukeja. Ostan vain ne, joista pidän. Lisäksi pyrin ostamaan myös kulhot samoilla kuvilla.

- Tumma roosa ja Muumityttö. Molemmat sain lapsena lahjaksi. Jälkimmäinen ei ole käytössä, kun on niin pieni.

- Jos tulisi rahantarve ja saisin sopivan hinnan, niin voisin myydä.

Vierailija
6/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 mukia, ei ole käytössä, on niin paljon mukeja käytössä ja laatikossa, että pitää muutenkin karsia ja hävittää puolet sekalaisista mukeista. Just katsoin että arvokkain muki on ruusutarha, sen ostin tarjouksesta kun se oli niin kiva se ruusuaihe, kun olen puutarhaihminen, kaksi rakkausmukia olen saanut lahjaksi, ne sopii mun romanttiseen luonteeseen ja tyyliin, kaksi talvimukia ostin pojilleni, saavat käyttää niitä sitten isompana tai pitää koristeena hyllyssä.

En varmaankaan myy mitään mukejani, koska nuo ovat niitä ainoita joista tykkään. Suurin osa muumimukeista on todella rumia, yhden syvän lautasen ostin kyllä ihan sitä varten että myyn sen joskus, primadonnan hevonen. Aion ostaa jossain vaiheessa uudet vaaleansiniset muumimukit pojilleni kun ne on aika söpöt, ja itselle varmaan sen niiskuneitimukin, se entinen keltainenkin oli sellainen jonka meinasin joskus ostaa itselleni, mutta niitä ei sit yhtäkkiä enää valmistetakaan.

Vierailija
7/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 11:19"]

-Kuinka monta mukia omistat?

-Ovatko ne käyttöä vai keräilyä varten?

-Mikä on arvokkain mukisi?

-Oletko myynyt/Oletko ajatellut myyväsi yhden tai useamman mukin?

[/quote]

12 mukia, käytössä ovat enkä ole myyntiä ajatellut.

Vierailija
8/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kymmeniä, en äkkisiltään viitsi mennä laskemaan

-Pääasiassa käytössä, muutamia lukuunottamatta

-Kolme millenium-mukia

-En aio myydä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän