Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kannusti urheilemaan. Nyt kun urheilen, niin sabotoi sitä.

Vierailija
29.06.2020 |

Mitähän miehen mielessä oikein liikkuu? Tosiaan ensin kannusti ja lähes vaati, että on alettava urheilemaan/liikkumaan ja elämään terveellisemmin. Nyt kun olen päässyt oikein vauhtiin, niin hän on alkanut ostelemaan herkkuja kotiin (aikaisemmin ei koskaan tehnyt tätä) ja ihmettelee harjoitteluni määrää kovaan ääneen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista käytöstä. Tosin voithan herkutella jos tarkoitus on, että kuntosi kohoaa.

Vierailija
2/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ehkä itsellään huono ja läski olo. Mun mies tekee tasan samaa. Jos sitä stressaa tai sillä on huono fiilis, se purkaa sitä muhun. Toitottaa että "tajuutsä kuinka epäterveellinen toi burgeri on!", "jos et liiku enemmän oot vanhana hirveessä kunnossa ja selkävaivainen!!" yms ahdistuksen purkamista.

Ja sit ku mä treenaan ja liikun, mies saattaa siihen tuhahdella ja jotenkin kokee asian epämiellyttävänä. Koska se ei itse treenaa ja sillä on vähän ylipainoa niin mun liikkuminen vaan lisää sitä ahdistusta.. kun enää ei tartte korjata ja läksyttää mua niin katse pitää kääntää itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää, etten halua herkutella nyt kun olen ottanut tämän elämäntapamuutoksen tosissani. Ihmetyttää vaan tuo käytös, että miksi juuri NYT ostellaan herkkuja kotiin. Lisäksi hän arvostelee osittain negatiivisella sävyllä harjoitteluani. Ihmettelen vaan, että eikö tämä ollut juuri sitä mitä hän halusi minun tekevän?!

Vierailija
4/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleistä.

Sitä vtuttaa ja on huono itsetunto kun timmiydyt ja pidät itsesi kurissa eikä itse pysty samaan.

Toivoo että repsahdat, että voi sit taas tuntea ylemmyyttä.

Älä anna periksi!

Vierailija
5/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on ehkä itsellään huono ja läski olo. Mun mies tekee tasan samaa. Jos sitä stressaa tai sillä on huono fiilis, se purkaa sitä muhun. Toitottaa että "tajuutsä kuinka epäterveellinen toi burgeri on!", "jos et liiku enemmän oot vanhana hirveessä kunnossa ja selkävaivainen!!" yms ahdistuksen purkamista.

Ja sit ku mä treenaan ja liikun, mies saattaa siihen tuhahdella ja jotenkin kokee asian epämiellyttävänä. Koska se ei itse treenaa ja sillä on vähän ylipainoa niin mun liikkuminen vaan lisää sitä ahdistusta.. kun enää ei tartte korjata ja läksyttää mua niin katse pitää kääntää itseensä.

Ehkä tästä on sitten kyse... Kiitos viestistäsi ja jatketaan me treeniä muiden mielipiteistä huolimatta :)

AP

Vierailija
6/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää, etten halua herkutella nyt kun olen ottanut tämän elämäntapamuutoksen tosissani. Ihmetyttää vaan tuo käytös, että miksi juuri NYT ostellaan herkkuja kotiin. Lisäksi hän arvostelee osittain negatiivisella sävyllä harjoitteluani. Ihmettelen vaan, että eikö tämä ollut juuri sitä mitä hän halusi minun tekevän?!

Ei selvästikään ollut. Epäilen että miehesi vain haluaa arvostella ja ohjailla sinua eikä varsinainen tarkoitus ole edes se muutos vaan että pääsee sanomaan. 

Vierailija
7/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän. Ensin halusi, että alat urheilemaan että olisit timmissä kunnossa. Sitten kun olet timmissä kunnossa tajuaa, että muutkin miehet saattaa kiinnostua. Nyt sitten pelkää, että vaihdat parempaan.

Näin on käynyt monella naisella joka on aloittanut fitness harrastuksen. Se oma sohvalla makaava mies arvostelemassa ei enää kiinnosta vaan harrastuksesta on löytynyt uusi sporttisempi mies.

Vierailija
8/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tästä on sitten kyse... Kiitos viestistäsi ja jatketaan me treeniä muiden mielipiteistä huolimatta :)

AP

Joo näin tehdään! Nautin nykyään treenistä, on niin ihanaa tuntea muutos kropassaan.

Ja mun mies on siitä ihana, että se suostuu keskustelemaan kaikesta. Oon siis monta kertaa huomauttanut sille, että "sulla taitaa olla huono päivä, puhut mulle aika negatiivisesti". Sillä osaa aika kivasti analysoida itseään ja usein keskustelussa päädytään siihen, että ongelma ei tosiaan oo mun salaatti tai jumppa, vaan stressaava työpäivä, pelko tulevasta, suru ylipainosta, huono itsehillintä..

En tietenkään tykkää siitä piirteestä yhtään, ettei mies tue mua vaan yrittää sabotoida ja vähätellä, mutta toisaalta ymmärrän häntä. Usein kaipaa oikeesti halausta ja rakkautta, muttei osaa sitä pyytää. Se on itseään kohtaan hirveän kova ja vaativa, joten on sitä usein myös muille ja minulle.

Ehkä joskus me vielä treenataan miehen kanssa yhdessä..

Vierailija
9/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voitte puhua asiasta. Selitä hänelle miltä sinusta tuntuu. Kerro millaisia asioita haluaisit hänen sanovan, anna positiivisia esimerkkejä mikä tekisi sinut onnelliseksi.

Vierailija
10/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette tuollaisten kanssa?

Tätä asiaa en varmaan ikinä tule ymmärtämään.

Vierailija
11/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tsrkoituksensa on koko ajan ollut latistaa itsetuntoasi ja saada sinut tuntemaan itsesi huonoksi.

Vierailija
12/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella yleistä ja sitä saa oikeasti kovaa harjoittelevana kuulla jatkuvasti. Sohvaperunoille kurinalainen ihminen on punainen vaate, joka on saatava lytättyä keinolla millä hyvänsä: verhottu ivallinen huomauttelu, jatkuva haastaminen mitättömissä asioissa, vähättely ("ei taida olla lihaksista tässä apua höhö") jne.

On todella huvittavaa lukea plösöjen uhriutumista siitä, miten heitä kuulemma aina katsotaan kieroon ja väheksytään kovakuntoisten toimesta. Ehei, kyllä se kuulkaa on ihan toisinpäin se juttu.

Vierailija
13/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette tuollaisten kanssa?

Tätä asiaa en varmaan ikinä tule ymmärtämään.

Mä rakastan mun miestä ja en ota sitä itseeni kun se joskus arvostelee ja puhuu urpoja. Se ei ole hyvä hillitsemään itseään stressaantuneena tai ahdistuneena. Mutta ei se mua oikeasti loukkaa, eikä halua loukata. Kaikilla on joku vähän urpo puoli ja parisuhteessa pitää joskus antaa löysää, katsoa läpi sormien toisen kiukutteluakin.

Ja koska toi mies on myös hieno, kaunis ihminen. Ja ollaan onnellisia yhdessä. Sillä on tiettyjä kasvunpaikkoja, kuten mullakin kun oon tietyissä jutuissa ehdoton ja kipakka.. mutta ymmärretään toisiamme, nauretaan itsellemme, toisillemme ja yhdessä.

Palstalla on aina helppo heittää romukoppaan muiden parisuhteita, jos joku kuvaa mitä vain ristiriitaa tai epäreilua käytöstä, mitä on tapahtunut joskus. Tosi elämässä onneksi me ei olla ihan niin kertakäyttökamaa.

Vierailija
14/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yleistä.

Sitä vtuttaa ja on huono itsetunto kun timmiydyt ja pidät itsesi kurissa eikä itse pysty samaan.

Toivoo että repsahdat, että voi sit taas tuntea ylemmyyttä.

Älä anna periksi!

Tämä. Asian ydin on tässä.

Vierailija
15/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ap kiinnosta, miksi mies toimii noin vai miksi et kysy häneltä? Mä kysyisin, enkä kelpuuttaisi mitään "no öhöh, älä ny" -vastausta, vaan tivaisin niin kauan että tajuaa itsekin miten typerää tuommoinen on.

Ja ainahan voit heittää ne sen herkut roskiin, jos ei usko että olet tosissasi.

Vierailija
16/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. Olen laihtunut 20 kg ja välillä tuntuu että mies oikein toivoo että repsahtaisin... Ostelee just niitä herkkuja, jotka ovat minulle vaikeimpia vastustaa. Sitten kun en kuitenkaan repsahda ja pysyn ruokavaliossani, suuttuu ja valittaa kuinka hän ei osaa mitään tehdä oikein.

Vierailija
17/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän lapsellinen mies.

Vierailija
18/18 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajus et kohta oot liian hyvännäköinen sille ja varmaan jätät sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän