Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, loukkaannutko naisten pukuhuonetiloissa olevasta miessiivoojasta?

Vierailija
11.04.2013 |

Itse loukkaannun silloin jos pukutiloissa ei ole lisäkseni montaa muuta, silloin tunnen olevani itse huomion kohteena vaikken olisikaan. Jos paikalla sattuu olemaan enemmänkin naisia, en oikeastaan välitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä loukkaantumaan, kun toinen tekee työtään. On varmaan nähnyt kaikki jo niin monta kertaa, ettei jaksa tirkistely innostaa. Vertaa gynekologi.

Vierailija
2/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta saattaisin kyllä hätkähtää, kun en ole tuollaiseen tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, mutta pitäisin epämiellyttävänä, ja todennäköisesti vaihtaisin kuntokeskusta, jos mies olisi usein töissä niihin aikoihin kun käyn paikalla.

Vierailija
4/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mut en silti tajua miksi kummallakin puolella ei voisi olla kyseistä sukupuolta edustava siivooja, koska monia tuo kuitenkin häiritsee!

Vierailija
5/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mut en silti tajua miksi kummallakin puolella ei voisi olla kyseistä sukupuolta edustava siivooja, koska monia tuo kuitenkin häiritsee!

Vierailija
6/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun jos se on siellä vasten pyyntöäni ;)

Vierailija
7/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten luin pariskunnasta, joka oli ollut uimahallissa. Mies mainitsi, että heidän pukuhuoneessaan oli ollut naissiivooja. Tähän nainen, että heidän puolellaan taas oli samaan aikaan ollut miessiivooja...

Sairasta jotenkin. Minun mielestäni naisten pukkari on vain naisille, olipa siellä töissä tai ei.

Vierailija
8/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:06"]

[Sen takia koska ei ole moraalisesti oikein valita työntekijää tämän sukupuolen perusteella.]

Vierailija
9/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantunut on väärä sana. En suostuisi riisuutumaan, jos naisten pukuhuoneessa on mies. Lääkärin tms. voi valita ja kyse silloin ihan toisenlaisesta ammattilaisesta, joten ei voi verrata. 

Vierailija
10/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja. Mielestäni jos kyseisessä paikassa on töissä kaksi siivoojaa, joista toinen mies ja toinen nainen, niin silloin on asiallista, että siivoojat sopivat keskenään, että mies ottaa miesten tilan ja nainen naisten. Jos ei käy näin, se voi johtua siivoojien esimiehestä. Jos taas on vain yksi siivooja ja siivooja on esimerkiksi mies naisten pukuhuoneessa, niin mielestäni voi esim. odottaa niin kauan että siivooja saa siivottua, koska siinä ei kauaa mene aikaa, jos pieni tila kyseessä. Yleensä siivoukset tehdään ennen asiakkaita tai asiakkaiden jälkeen. Siivooja voi myös yrittää ajoittaa työnsä hiljaiseen ajankohtaan. Siivooja tekee vain työtään, ei tuskin ala vilkuilemaan, ja jos alkaa, niin valitusta voi laittaa. Huom, on se vaikeaa siivoojallekin, kun on toista sukupuolta. Mutta ei kannata alkaa verrata siivoojaa gynegologiin, olemme siivousalan ammattilaisia, emme terveyden, alastomuus on herkkä asia ja ei tarvitse siivoojan aikana riisuutua jos ei halua. Kaikki siivoojatkaan eivät ole niin luotettavia. En itse riisuudu miessiivoojan aikana.

Vierailija
11/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen uimahallissa ainakin on töissä miessiivooja. En osaa tuollaiseen suhtautua kuin lääkäriin. Odottaisin pyyhe päällä että lattia on mopattu. Toivoisin että siivoukset hoidettaisiin hallin kiinnioloaikana.

Vierailija
12/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kuntokeskuksessani on ollut pukkarin ovessa lappu, jos tiloissa on ollut esim. miespuolisia korjaajia tms. En takuulla miessiivoojan edessä riisuutuisi ja jos sinne vaan joku siivoojamies tupsahtaisi, tekisin valituksen.

Vierailija
13/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tätä voi verratakaan naissiivoojiin miesten puolella. Harvoissa miehissä on mitään katsomista. Vaikka jotkut niin tuntuvat luulevan sitä hassua pikku prinssinnakkiaan muka rennosti esitellessään.

Vierailija
14/19 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:51"]

Omassa kuntokeskuksessani on ollut pukkarin ovessa lappu, jos tiloissa on ollut esim. miespuolisia korjaajia tms. En takuulla miessiivoojan edessä riisuutuisi ja jos sinne vaan joku siivoojamies tupsahtaisi, tekisin valituksen.

[/quote]

Koetahan arvata, onko miesten pukuhuoneessa lappuja, jos tiloihin menee naissiivooja, korjaaja tai vastaava? Edelleen koetahan arvata, onko se siivooja mies vai nainen, joka tulee miesten pukuhuonetta siivoamaan?

Tein kerran valituksen ihan periaatteesta (olen ollut alastonmallinakin), ja vain pahoiteltiin. Seuraavana päivänä menin parikymppisen siivoojamimmin eteen kädet lanteilla suoraan suihkusta ja kysyin: "Moi! Käyt sä usein täällä?" ja tein selväksi toivovani miessiivoojaa. Sen jälkeen siivous alettiin suorittaa aamupäivällä eli juurikin hiljaisena aikana. Tasa-arvoa haluan, en sen enempää. Sitä ei ollut tarjota, mutta kelpaa minulle next best thing.

Vierailija
15/19 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveän monessa naisessakaan sitä katsomista ole, ellei riippurinnoista ja selluliitistä tykkää.

Vierailija
16/19 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:13"]

Joskus kauan sitten luin pariskunnasta, joka oli ollut uimahallissa. Mies mainitsi, että heidän pukuhuoneessaan oli ollut naissiivooja. Tähän nainen, että heidän puolellaan taas oli samaan aikaan ollut miessiivooja...

Sairasta jotenkin. Minun mielestäni naisten pukkari on vain naisille, olipa siellä töissä tai ei.

[/quote]

Jospa miessiivooja oli homo ja naissiivooja lesbo. Sitten asiassa ei olisi mitään sairasta.

Vierailija
17/19 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:58"]

Joo, ei tätä voi verratakaan naissiivoojiin miesten puolella. Harvoissa miehissä on mitään katsomista.

[/quote]

Epätasa-arvoa kannattava feminatsi. Hyppää kaivoon.

Vierailija
18/19 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paitsi jos selvästi katselisi minua siivotessaan.

Vierailija
19/19 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vessassa pukeutua jos on niin estoinen. Itse yllesnä vedän puseron pois ja laitan uuden tilalle oli siinä mies tai nainen. Samaten housut ja vaihdan toisiin. Mitä ihmeellistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi