Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off:it naisten asunnoissa

Vierailija
29.06.2020 |

Muutto tiedossa ja ajattelin päivittää kotia. Kaipaan tyttömäistä kotia (ei sentään pinkkiä, Live Life love juttuja), mutta haluaisin kuulla miesten mielipiteitä, mitkä ovat olleet pahimpia ns. Turn offeja kun olette käyneet vaikka ekaa kertaa naisen asunnolla treffeillä?

Myös naiset saa vastata vaikka ystävien asuntojen näkökulmasta.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranhaju, koiranhaju ja koiranhaju.

Huokaisen helpotuksesta jos naisella vain kissa, se ei ainakaan haise.

Eikös kissanpissa haiskahda vaikka on laatikotkin? Kaikki koirat eivät haise, riippuu rodusta.

Juu ei haise kissanpissat, kun laatikkoa putsataan riittävän usein ja käytetään kunnollista hiekkaa, eikä mitään kusia imevää pellettiä tms.

Ei ole myöskään kissanhiekkaa ympäri asuntoa, kun kissojen vessojen edessä on matot, johon hiekat jää. Mun kissat kulkee kyllä pöydillä, mutta ei todellakaan koskaan ole syöneet muiden lautasilta mitään. Useimmat kissat on melko nirsoja ruokiensa suhteen ja vain harvat ihmisten syömiset kelpaa.

Kaikki kissalliset sanovat noin. "Ei meillä haise kissankusi". Kumma vaan että kissaton haistaa sen heti.

Vierailija
62/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rap-levyt, feministinen kirjallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sisustuksen harrastaminen ja ”vahva oma maku” tarkoittaa sitä että kämppä näyttää täsmälleen samalta kun kaikkien muiden samaa sanovan. Eli jotain rottinkia, valkoista ja heinää esim nyt. Sulla on silloin vahva muiden maku, ellet satu olemaan se tyyppi joka keksi koko trendisisustuksen jota just nyt apinoi kaikki.

Ainut virkistävä poikkeus voisi olla jos tällainen laumasieluinen apina myöntäisi, että on täysin trendien vietävissä ja silmä kalibroituu tasan sen mukaan mitä ”kaikki” pitää hyvännäköisenä. En ole tavannut.

Vierailija
64/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vtussa teette ketjuja, joihin toivotte miekkosten vastauksia?? :'D TÄMÄ ON NAISTEN PALSTA, EIKÖ OLE TULLUT JO SELVÄKSI -.-

Vierailija
65/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kissanpissa haiskahda vaikka on laatikotkin? Kaikki koirat eivät haise, riippuu rodusta.

Juu ei haise kissanpissat, kun laatikkoa putsataan riittävän usein ja käytetään kunnollista hiekkaa, eikä mitään kusia imevää pellettiä tms.

Ei ole myöskään kissanhiekkaa ympäri asuntoa, kun kissojen vessojen edessä on matot, johon hiekat jää. Mun kissat kulkee kyllä pöydillä, mutta ei todellakaan koskaan ole syöneet muiden lautasilta mitään. Useimmat kissat on melko nirsoja ruokiensa suhteen ja vain harvat ihmisten syömiset kelpaa.

Kaikki kissalliset sanovat noin. "Ei meillä haise kissankusi". Kumma vaan että kissaton haistaa sen heti.

Höpö höpö. Minun kissani menevät piiloon, kun tulee vieraita ja useammin kuin kerran on käynyt niin, että vieras on suorastaan säikähtänyt, kun kissat jossain vaiheessa tulevat esiin piiloistaan, koska ei ole osannut kuvitellakaan, että kämpässä olisi lemmikkejä.

Olen itse käynyt kissankusen hajuisissa kämpissä ja tiedän kyllä, miltä sellaisissa haisee. Minulla ei haise, veljeni kodissa ei haise, kahden duunikaverini kodeissa ei haise kissanpissa. Yhden työkaverin tyttären kämpässä haisi ja se johtui kuulemma siitä, että kissa pissasi jatkuvasti eteisen oven eteen. Vei lopulta kissan piikille, kun ei kestänyt sitä kuseskelua. Myöhemmin sitten kuulin, että ko. tytär putsasi hiekkalaatikon kerran viikossa. No oliko ihme, että kissa pissasi muualle kuin laatikkoonsa ja kämpässä haisi. Törkeää.

Vierailija
66/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt tähän jankkaukseen -.- Minulla oli kissa, ei ole enää. Olen hygienia- ja siisteyshullu ja TODELLAKIN HAISTOIN KISSAN PISSAN SILLOIN KUN SE HAISI. Sitten vain putsasin lootan ja tadaa, haju hävisi. IKINÄ kissa ei tehnyt tarpeita muualle kuin laatikkoon. 

Eikä terve kissa todellakaan haise yhtään miltään asunnossa eikä vaatteissa. Kysyin silloiselta miekkosystävältä, että miltä luonani haisee/tuoksuu, ja hän sanoi että miedosti pyykinpesuaineelta. Ja kissa oli asunnossa.

Että voitte lopettaa tuon jankkaamisen. Ihmisenkin p*skaperse haisee, silloin kuin haisee, ihan samoin haisee kissan kusi, mutta ei KOKO AIKAA.

Vierailija
67/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pistää itsellä silmään, jos jokainen hyllynpäällinen on täynnä kaikenlaisia pieniä koriste-esineitä. Kokoelmia ja keräilykohteita saa olla, mutta niitä ei kannata ripotella joka paikkaan vaan hankkia kunnollinen vitriini niitä varten. Sama juttu, jos seinillä on pieniä tauluja siellä täällä, yksi isompi kokonaisuus on paremman näköinen minun mielestä.

"Kuule, olet mukava nainen mutta ei tästä tule mitään kun sinulla ei ole koriste-esineet vitriinissä ja taulut on väärissä paikoissa. Jos ollaan vaan kavereita?" Joo, naiset on nirsoja...

Tuo oli hänen mielipiteensä ja sitähän aloitaja kaipasi.

Niin, totta kai. Ja hän ei vastannut että ei sillä sisustuksella ole väliä vaan alkoi nipottaa koriste-esineiden sijainnista. Siksi sanoin että hän on liian nirso. Ymmärrän jos vaikka vegaanille täytetyt eläimet on turn off, tuota en.

Vierailija
68/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrujäljet pöntössä.

Vierailija
69/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pistää itsellä silmään, jos jokainen hyllynpäällinen on täynnä kaikenlaisia pieniä koriste-esineitä. Kokoelmia ja keräilykohteita saa olla, mutta niitä ei kannata ripotella joka paikkaan vaan hankkia kunnollinen vitriini niitä varten. Sama juttu, jos seinillä on pieniä tauluja siellä täällä, yksi isompi kokonaisuus on paremman näköinen minun mielestä.

"Kuule, olet mukava nainen mutta ei tästä tule mitään kun sinulla ei ole koriste-esineet vitriinissä ja taulut on väärissä paikoissa. Jos ollaan vaan kavereita?" Joo, naiset on nirsoja...

Minä olen nainen ja tuo on minun mielipiteeni.

Täh?

Vierailija
70/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa, sotkuisuus, krääsällä koristelu, tyhjä jääkaappi (einekset =tyhjä), vaatepinot, bling bling.

Olet vieraana ja menet jääkaapille... mega turnoff

Ajatteleekohan miehet samoin :D Ehkä mikään ei ole niin kiinnostavaa kuin tutkia miehen jääkaapin sisältöä.

Vierailija
71/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira

Vierailija
72/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan itse kristallien (mm. vuorikristalli, ametisti, hunajakalsiitti, turmaliini ja muut vastaavat) keräilyä sekä _laillista_eläinten luiden, kallojen ja wetspecimenien keräilyä.

Omaan silmääni sievimmät ja näyttävimmät laitan aina esille mm. hyllyihin.

Että luulen kyllä, ettei kovinkaan moni nainen tai mies katsoisi siitäkään syystä itseäni romanttisessa mielessä kovin pitkään.

Sekään tosin ei itseäni haittaa tai häiritse. 🙂🖤

Tykkään sen verran paljon omasta kodistani.

Vierailija
73/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku helevetin mikki Hiiri taulu sänkyä vastapäätä. Ihan kun olis jossain päiväkodissa. Vie halut aika nopeesti. Sama kun niitä nalle puheja on alusvaatteissa. Loppuu riisuminen siihen.

Vierailija
74/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla yhä pakko olla kirjahylly ja kirjoja ettei vaikuttaisi bimbolta miesten mielestä? :(

Tästä tulikin mieleeni, että en taida tuntea yhtään kirjahyllyllistä naista kirjoineen. Minulla on kirjahylly ja siihen mahtui noin 150 kirjaa.

Kyllä mun ystäväpiirissä lähes kaikilla on kirjoja... Itselläni tosin vähän enemmän kuin useimmilla tutuillani, noin 20 hyllymetriä. Ei tietenkään siksi, etten "vaikuttaisi bimbolta" vaan siksi, että rakastan lukemista. Luen myös lempikirjojani uudelleen ja uudelleen, minkä lisäksi lainaan niitä eteenpäin, eli kirjat eivät ole hyllyssä vain pölyä keräämässä.

Itse vierastan sukupuolesta riippumatta kotia, jossa ei ole ainuttakaan kirjahyllyä. Mutta ihan turha sellaista on tietenkään koristeeksi hankkia, jos ei harrasta lukemista.

Siisteydestä pitää huolehtia, mutta muuten sisustus kannattaa valita sellaiseksi, mikä itseä miellyttää. Jos ympäristö, jossa itse tunnet olosi mukavan kotoisaksi, on jonkun mielestä aivan kamala ja mauttomuuden huipentuma, teillä tuskin on muutenkaan ihan kamalasti yhteistä.

Minusta kirjahyllyt ovat yksi iso turhake. En ymmärrä miten joku jaksaa lukea samoja kirjoja uudestaan ja uudestaan, tai mitä mahtavaa ja upeaa on hirveässä kasassa kirjoja. Lukeminen on järkevää, mutta kirjojen hamstrausta en ymmärrä.

Vierailija
75/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku helevetin mikki Hiiri taulu sänkyä vastapäätä. Ihan kun olis jossain päiväkodissa. Vie halut aika nopeesti. Sama kun niitä nalle puheja on alusvaatteissa. Loppuu riisuminen siihen.

Et vaikuta mieheltä vaan mikkihiireltä.

Vierailija
76/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira

Sehän onkin sisustuselementti, ihan niinkuin kissakin. Jep.

Vierailija
77/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira

Sehän onkin sisustuselementti, ihan niinkuin kissakin. Jep.

Missä mainitaan että kyse on oltava sisustuselementeistä?

Vierailija
78/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vtussa teette ketjuja, joihin toivotte miekkosten vastauksia?? :'D TÄMÄ ON NAISTEN PALSTA, EIKÖ OLE TULLUT JO SELVÄKSI -.-

Jaa meinasit että vauvoilla ei ole isiä?

Vierailija
79/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okkultistiset kirjat hyllyssä ja hammasharja valmiiksi ostettuna vessassa.

Vierailija
80/96 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niin on määritelty? Eikö vauvapalstalla siis isät saakaan keskustella? Tai kuka vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä