Turn off:it naisten asunnoissa
Muutto tiedossa ja ajattelin päivittää kotia. Kaipaan tyttömäistä kotia (ei sentään pinkkiä, Live Life love juttuja), mutta haluaisin kuulla miesten mielipiteitä, mitkä ovat olleet pahimpia ns. Turn offeja kun olette käyneet vaikka ekaa kertaa naisen asunnolla treffeillä?
Myös naiset saa vastata vaikka ystävien asuntojen näkökulmasta.
Kommentit (96)
Kissa, sotkuisuus, krääsällä koristelu, tyhjä jääkaappi (einekset =tyhjä), vaatepinot, bling bling.
Koiranhaju, koiranhaju ja koiranhaju.
Huokaisen helpotuksesta jos naisella vain kissa, se ei ainakaan haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla yhä pakko olla kirjahylly ja kirjoja ettei vaikuttaisi bimbolta miesten mielestä? :(
Tästä tulikin mieleeni, että en taida tuntea yhtään kirjahyllyllistä naista kirjoineen. Minulla on kirjahylly ja siihen mahtui noin 150 kirjaa.
Minulla oli noin 20 hyllymetriä kirjoja, kun asuin yksin. Nyt puolison kanssa hyllymetreinä on varmaan ainakin 30 ja loput banaanilaatikoissa. En pidä e-kirjoista enkä äänikirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, miksi et asu niin kuin itse tykkäät? Mitä väliä sillä on, jos joku on NIIN PINNALLINEN, ettäei voi olla kanssasi, koska asunnossasi on jokin sellainen juttu! Haluaisitko tosissaan olla sellaisen miehen kumppani tai ystävä?
Onko pakko olla noin aggressiivinen? Miksi tällainen huutaminen saa yläpeukkuja?
Eikö tämäntasoisista harmittomistakaan asioista voi täällä enää keskustella vaahtoamatta? Aloittajahan vain kysyi, älä vastaa jos noin ärsyttää. Relaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kissanpissa haiskahda vaikka on laatikotkin? Kaikki koirat eivät haise, riippuu rodusta.
Eikö se ole epähygieenistä, että kissa syö ihmisen kanssa samaan aikaan samalta lautaselta?
Vierailija kirjoitti:
Siivottomuus on pahin. Pyykkiä joka puolella ja sotkuinen keittiö ja wc.
Tästä tuli mieleen, että jos verrataan yksinasuvan keskivertomiehen- ja naisen asuntoja niin naisilla useammin on koti sotkuinen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinun hajuaistisi meni?
Tapailumies sanoi, että ei jaksa mua kun mulla on kuulemma siivousneuroosi :) Näemmä siis liiankin siisti voi olla.
Joskin mä luulen, että hän ei jollain tavalla vaan ymmärtänyt sitä, että yksin yksiössä asuva aikuinen mies pääsee vähän vähemmällä siivoamisella kuin omakotitalossa kahden lapsen kanssa asuva nainen.
Sellainen sieluttoman näköinen kämppä. Kuvastavat kyllä usein omistajiensa sieluttomuutta. Korkeakiiltovalkoiset huonekalut, tummanharmaameleerattu sohva, harmaa pörrömatto. Jos valokuvia on, ne ovat mustavalkoisia, etteivät riitele sisustuksen kanssa. Ylipäätänsä se on ankeaa, että tavarat valitaan tiukkapipoisesti sisustuksen ehdoilla, eikä sisusteta merkityksellisten tavaroiden ehdoilla. Näkyvillä ei ole mitään mielenkiintoista, koska ei sovi sisustukseen. Ei mummolta perittyä värillistä vaasia tai nostalgisia verhoja, ei kiinnostavia tauluja, ei muistoja. Konmaritushuumassa on jätetty jäljelle korkeintaan pikkuisen Ikea-taidetta.
Ja ei, hirveä värisilmätön sekametelisoppakaan ei ole hyvä, joskaan ei yhtä paha kuin täysi sieluttomuus.
Kakkajäänteet pöntossä. Itsellä jäi hyvän naisen kanssa suhde kakkarantuihin.
Kraah :D Luin aloituksen vaikka kuinka monta kertaa, enkä meinannut käsittää kuka haluaa tietää mitä. Ymmärsin viestin niin, että joku mies haluaa sisustaa kotinsa tyttömäisemmin houkutellakseen naisia :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kissa, sotkuisuus, krääsällä koristelu, tyhjä jääkaappi (einekset =tyhjä), vaatepinot, bling bling.
Olet vieraana ja menet jääkaapille... mega turnoff
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, miksi et asu niin kuin itse tykkäät? Mitä väliä sillä on, jos joku on NIIN PINNALLINEN, ettäei voi olla kanssasi, koska asunnossasi on jokin sellainen juttu! Haluaisitko tosissaan olla sellaisen miehen kumppani tai ystävä?
Komppaus. Ja toisekseen, jos se sinun unelmien prinssisi ei nyt satukaan olemaan kukaan ketjuun vastanneista, niin saattaa mennä se sisustuksen kehittäminenkin pieleen.
Mistä nämä yleistysaloitukset muutenkin tulee? Koko ajan on jotain "Mitä mieltä ryhmä x on asiasta y" -kyselyketjuja, joissa oletetaan, että joku yksittäinen ominaisuus sanelee mielipiteetkin.
Vierailija kirjoitti:
Kakkajäänteet pöntossä. Itsellä jäi hyvän naisen kanssa suhde kakkarantuihin.
Miksi tätä on miinustettu? Minuakin kuvottaa pönttöön jätetyt kakkaraidat.
T. nainen
Miehet dissaavat koiria, koska tietävät, että joutuvat jakamaan naisen huomion lemmikin kanssa ja mahdollisesti jopa jäämään kakkoseksi. Voi voi....
Asunto saa olla asujansa näköinen, mutta lika ja sotku ovat turnoff. Eli pölyt ja roskat ja näkyvä lika ovat ällöjä. Pieni epäjärjestyskään ei haittaa, jos on muuten puhdasta.
Minä katsoin, että naisten asennoissa. Olisi ollut mielenkiintoisempaa puhua ryhdistä.
Kyllä mun ystäväpiirissä lähes kaikilla on kirjoja... Itselläni tosin vähän enemmän kuin useimmilla tutuillani, noin 20 hyllymetriä. Ei tietenkään siksi, etten "vaikuttaisi bimbolta" vaan siksi, että rakastan lukemista. Luen myös lempikirjojani uudelleen ja uudelleen, minkä lisäksi lainaan niitä eteenpäin, eli kirjat eivät ole hyllyssä vain pölyä keräämässä.
Itse vierastan sukupuolesta riippumatta kotia, jossa ei ole ainuttakaan kirjahyllyä. Mutta ihan turha sellaista on tietenkään koristeeksi hankkia, jos ei harrasta lukemista.
Siisteydestä pitää huolehtia, mutta muuten sisustus kannattaa valita sellaiseksi, mikä itseä miellyttää. Jos ympäristö, jossa itse tunnet olosi mukavan kotoisaksi, on jonkun mielestä aivan kamala ja mauttomuuden huipentuma, teillä tuskin on muutenkaan ihan kamalasti yhteistä.