Kyllä tällaisen lihavan naisen parisuhde on tuskainen
Mies pitää "äitinä" eli tietysti lapsemme äitinä ja myös tavallaan omana äitinään. Eli odottaa ruoka, vaatehuoltoa, kodinhoitoa yms mutta ei seksiä. Laihoilla sitä seksiä tuntuu piisaavan
Joku läski tietty tulee kertomaan että sillä on seksiä ja onhan sitä joskus, melko harvoin mutta näin meillä.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei tämä ole provo. Meillä tämä on ihan arkea.
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
En ole jaksanut kun painoa on kymmeniä kiloja liikaa ja kun en pysty liikkumaan, niin se pitäis ruokavaliolla pudottaa.
Yksinäinen mannekiiniko se siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen mannekiiniko se siellä kirjoittelee?
Ei vaan lihava nainen jolla on tuollainen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
En ole jaksanut kun painoa on kymmeniä kiloja liikaa ja kun en pysty liikkumaan, niin se pitäis ruokavaliolla pudottaa.
Mies apuun motivaatiota tuomaan. Itse kun laihdutin, niin mies rankaisi aina jos en ollut pudottanut painoani sitä kiloa per viikko mistä oli sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
Mies apuun motivaatiota tuomaan. Itse kun laihdutin, niin mies rankaisi aina jos en ollut pudottanut painoani sitä kiloa per viikko mistä oli sovittu.
Mikä oli miehen oma pano ja BMI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
Millä tavalla rankaisi?
"Joku läski tietty tulee kertomaan" hah suo mun nauraa, lihava ei kirjoita toisesta lihavasta näin, vaan on haavoittuvaisuutensa kanssa epätoivoinen, eikä noin ylimielinen. Nyt jotain tolkkua näihin ala-arvoisiin viritelmiin, ja keksi nyt jo hyvä ihminen edes toinen aihe!!! Tai paremminkin voit keksiä jonkun muun harrastuksen, kuin ylipainoisten jatkuvan pilkkaamisen!
Onneksi nämä lihavuusketjut poistuvat nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
"Joku läski tietty tulee kertomaan" hah suo mun nauraa, lihava ei kirjoita toisesta lihavasta näin, vaan on haavoittuvaisuutensa kanssa epätoivoinen, eikä noin ylimielinen. Nyt jotain tolkkua näihin ala-arvoisiin viritelmiin, ja keksi nyt jo hyvä ihminen edes toinen aihe!!! Tai paremminkin voit keksiä jonkun muun harrastuksen, kuin ylipainoisten jatkuvan pilkkaamisen!
Minä olen itse läski ja kirjoitin omasta parisuhteestani. Mieheni ei näe minua lainkaan naisena vaan pelkkänä äitinä ja kodinhoitajana. Kumma kun sitä on niin vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse läski ja kirjoitin omasta parisuhteestani. Mieheni ei näe minua lainkaan naisena vaan pelkkänä äitinä ja kodinhoitajana. Kumma kun sitä on niin vaikea uskoa.
Kirjoitat ihan asiaa aloittaja. Meillä vähän sama tilanne. Olen suhteellisen mukava ja vaivaton "kaverina" ja kodinhoitajana mutta siihen se jää. En herätä mitään intohimoja miehessäni ja näen hänen vilkuilevan muita naisia, tosin katsokoon ketä haluaa, en ole mikään nipottaja. Ylipainoa on tällä hetkellä n. 15-20kg mutta vaikka laihtuisin niin en tästä kummemmaksi tule enkä enää nuorene ja kaunistu, vaan ikäännyn jne. Vartalonmallini on surkea eikä se muuksi muutu vaikka kuinka laihduttaisin. En ole naisellisen muotoinen nainen vaan sellainen rohjake. Nuorempana minussa ehkä oli jotakin raikkautta jne joka kiinnitti mieheni huomion. Nykyisin sekin raikkaus on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
Paino nimenomaan pudotetaan (tai nostetaan tai ylläpidetään) ruokavaliolla. Liikunnalla hankitaan ja ylläpidetään kuntoa mutta liikunnan merkitys painonhallinnassa on suhteellisen pieni.
Laihduttaminen on ihan jees, mutta tuollaisen parisuhteen heivaaminen mäelle on vielä parempi idea. 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
Millä tavalla rankaisi?
Joo, tämä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset laihduta?
Paino nimenomaan pudotetaan (tai nostetaan tai ylläpidetään) ruokavaliolla. Liikunnalla hankitaan ja ylläpidetään kuntoa mutta liikunnan merkitys painonhallinnassa on suhteellisen pieni.
Mä laihdutin melkein 50 kiloa. Ruokavalion laadin itse ja myös annoskoot. Liikuntaa joka päivälle n. puoli tuntia, ja se oli kävelyä, kun suuren painon takia ei esim. pyöräily onnistunut, enkä todellakaan halunnut uimahalliin naurettavaksi.
Paino putosi todella hienosti, vähitellen ja hiljalleen, ei nälkäkuurilla kituuttaen ja nopeasti.
Kun tuli flunssaa sun muuta, selkäkipua jne, enkä päässyt ulos, junnasi paino paikallaan, vaikka pysyin suunnitelmassani, enkä sortunut ahmimaan, vaan remppa ja sen vaatimukset pysyivät kurissa.
Heti, kun pääsin taas iltaisin lenkille, alkoi paino pudota. Itselleni oli tuo vähäinenkin liikunnan merkitys ihan oleellinen. Meitä kai on sitten erilaisia ihmisiä ja fysiologioita, joten ehkä ei kannata pahemmin yleistää?
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on ihan jees, mutta tuollaisen parisuhteen heivaaminen mäelle on vielä parempi idea. 👌
Mä olen itse ylipainoinen, ja ihan runsaastikin. Mies haluaa seksiä koko ajan, voisi jopa sanoa. Mutta ymmärrän täysin niitä ihmisiä, joille ylipaino nyt vaan on täydellinen stoppi, eli ei pysty ajattelemaankaan petipuuhia, kun kumppanin mahamakkarat hyllyy.
Mutta tosiaankin, on parasta lopettaa tällainen suhde, kun siitä ei suhteeksi ole. Molemmat kärsivät.
Itse lihava mies valittaa painonnousuani. Asiaan kuuluu, ett hän on valvottanut ja ostanut, oikeastaan joskus tyrkyttäytkin, suklaataa minulle, baarissakin pitäisi istua olutta juomassa. Mitä hän odotta seurauksena siitä? Täytyy kai lähteä, kun älykkyystaso on tuota luokkaa.
0/5