Someton vs aktiivinen somettaja, kumpi parempi kumppanoehdokas vai vaikuttaako edes asiaan?
Kommentit (24)
Kaikenlainen turha huomiohuoraus 👎
Entä jos somellinen on kauniimpi ja instabeibe osastoa?
Someton. En jaksais katsella miestä joka on koko ajan puhelimella.
Entä jos somellinen on kauniimpi ja sosiaalisempi? Valitsetteko silti somettoman epäsosiaalisen rumemman?
Voi pientä. Taas ahdistaa se, että muilla on somessa kavereita ja seuraajia. Monta avausta tänään aiheesta.
Somettoman tietysti. Somessa roikkuminen on tyhjäpäiden hommaa.
Someton olisi somempi, heh.
Jo nettideittailussa mietityttää että olen liian vanhanaikainen kun tuntuu että pitäisi vastata viesteihin vaikka auton ratissa. En minä elä mitään teinien "kaikki tänne mikrosekunnissa" -elämää. Enkä halua edes asentaa mitään whatsappia jonka suhtautuminen tietoturvaan on luokkaa "oho sori".
Vierailija kirjoitti:
Entä jos somellinen on kauniimpi ja instabeibe osastoa?
Mitä sitten? Ei siitä mitään iloa kun kapula on liimattuna duckfaceen.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos somellinen on kauniimpi ja sosiaalisempi? Valitsetteko silti somettoman epäsosiaalisen rumemman?
No katsos siinä vaiheessa kysymys ei olekaan enää siitä, vaan kysymys on siitä, otatko mielummin kauniimman ja sosiaalisemman vai epäsosiaalisemman ja rumemman. Jos vaihtoehtoina on kaksi about yhtä kaunista, suhteellisen normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevää yksilöä, niin kyllä se vähemmän somettava lähtökohtaisesti kiinnostaa enemmän.
Someton. Somessa roikkujat on narsistisia tyhjäpäitä.
Kuka pitää somettomuutta kriteerinä parinvalinnassa? 😁🤔
Mies valitsee kauniimman. Some ei ole kriteeri oikeassa elämässä.
Jos mä todella tykkäisin siitä somettajasta niin ehkä voisin katsoa läpi sormien sen somen käytön. Mutta jos tällai etukäteen "valitsee" niin varmasti ottaisin somettoman.
Ja jos olisin jonkun somettajan kanssa niin en haluaisi että mua mainitaan niissä jutuissa mitenkään.
Ilman somea. En tykkäisi jos naiseni esittelisi elämäämme somessa.
Ottaisin sellaisen joka on kiinnostunut keskustelemaan kasvotusten, Ei somettajille, somettajat ovat tyhjäpäisiä narsisteja.
Täällä naiset sanoo että someton mieluummin, mutta silti tosiasia on, että 20-40v naiset isketään nykyään joko Tinderistä, tai olemalla somekaveri kohdenaisen kaverin kanssa ja sitten laittamalla ekan livetapaamisen yhteydessä/ jälkeen kaveripyynnön tai tykkäyksiä kohdenaiselle somessa, "kun meillä on yhteisiä tuttujakin ja silleen". Kolmas, useimmille miehille täysin epärealistinen tapa, liittyy siihen että on jonkinlainen julkkis somessa isolla määrällä seuraajia, ja tutustuessaan naiseen voi sanoa, että "kato instasta lassefuccboiHKI, se oon mä".
Kaikki muut, eli toisin sanoen kaikki perinteiset tavat tutustua, joissa ei mennä pelkästään ulkonäkö ja sosiaalisen median status edellä, ovat nykyään paljon vaikeampia kuin olivat kymmenen vuotta sitten.
M/40
No... Eroaako tämä palstailu loppupeleissä somettamisesta?
Itse valitsisin mielummin somettoman.