Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Some on tehnyt ihmisistä järkyttäviä narsisteja

Vierailija
28.06.2020 |

Esimerkiksi tämä käsittämätön ja jatkuva perseitten esittely.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut enkä tule olemaan somessa, lähin somea muistuttava mitän käytän on tämä palsta. Minua ei oikeasti kiinnosta kenenkään naama- tai persekuvat eivätkä oikeastaan edes luonto-tai lemmikkikuvatkaan vaikka olen hyvin eläinrakas. Ruokakuvat myös melko turhia.

On hirveän narsistista ajatella, että vieraat ihmiset olisivat kiinnostuneita sinun ruumiinosistasi tai kasvoistasi ja haluaisivat tietää kaiken mitä olet päivän aikana tehnyt. Ihan uskomattoman typerää! Somen keksijän saisi ampua!

Vierailija
22/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehistä on instabeibien myötä tullut hirvittävän pinnallisia. Nykyään niillä ei enää seiso tavallisille naisille, pitää olla instabeibe.

Tämä. Jos naisella ei ole tekoripsiä, pakkelinaamaa, pidennyksiä eikä ylilaihaa kroppaa ja pieniä rintoja niin olet ilmaa miehille.

Siis jos ja kun on nuo kaikki pakkelit ja systeemit, ja niiden lisäksi ciiderivalas look a like :t, niin kauhean pinnallisia ovat kun eivät tykkää, siis ihan käsittämätöntä ettei porsaan näköiset naisen irvikuvat kelpaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue kommentteja. Älkää avatko sitä somea jos ahdistaa antaa muille huomiota.

Vierailija
24/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut enkä tule olemaan somessa, lähin somea muistuttava mitän käytän on tämä palsta. Minua ei oikeasti kiinnosta kenenkään naama- tai persekuvat eivätkä oikeastaan edes luonto-tai lemmikkikuvatkaan vaikka olen hyvin eläinrakas. Ruokakuvat myös melko turhia.

On hirveän narsistista ajatella, että vieraat ihmiset olisivat kiinnostuneita sinun ruumiinosistasi tai kasvoistasi ja haluaisivat tietää kaiken mitä olet päivän aikana tehnyt. Ihan uskomattoman typerää! Somen keksijän saisi ampua!

Muuten samaa mieltä, mutta ei sitä somen keksijää sentään tarvitse ampua :)

Vierailija
25/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hienoista luontokuvista, koska niistä saa oikeasti vinkkejä mihin luontokohteeseen voisi mennä.

Sen sijaan yökötys seuraaville:

- ruoka-annoskuvat -- ihan oikeasti kyllä me kaikki syödään ja osa jopa leipookin itse... jopa ravintoloissa käydään...

- kuvat mansikkalaatikoista tai kirsikkakipoista - Niin? Sieltähän niitä Prisman eteisestä löytyy

- kuvat iltalenkistä perheen kanssa - pakkoko se kuva on laittaa jos ei ole mitään ""erikoista" raportoitavaa

- avioparien rakkauskuva -postaukset....

Vierailija
26/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika ja kaikki tämä viha ja kuhina. Ei lopulta ole suurin kyse roduista, ei edes köyhyydestä, syrjäytyneisyydestä, epäoikeudenmukaisuudesta tmv - on vain minä ja mun tarpeet ja mun menestyminen siis MINÄ.

Ja näin se menee: on aitajuoksu, jossa on tietyt säännöt (esim. älä varasta lähdössä), ja jossa on välineet valvoa ja valtuudet antaa rangaistuksia (poisto kisasta esim). Sitten on kilpailija, joka laitteiden mukaan varastaa lähdössä (Annimari Korte) ja hänet liputetaan pois radalta. Ja siinä meidän silmiemme edessä tapahtuu seuraavaa: Korte ei hyväksy tuomiota, häne menee (tietoisena siitä, että kamera seuraa häntä mukana) toimitsijoiden luo ja alkaa selittämisen (minä en liikahtanut, minua liikutettiin, ei ole minun vika, minä vain ajauduin siihen, minä EN varastanut, vaikka siltä se näyttää, laitteet valehtelevat, en liikahtanut ja niinpä toimitsija ANTAVAT PERIKSI, he pelkäävät seurauksia, Korte naama loistaen jatkaa juoksujaan, HÄN saa niin tehdä, HÄN on poikkeus, jota säännöt eivät koske jne jne.

Eikä se edes jäänyt siihen. Myöhemmin saamme kuulla, että juoksijoiden pitäisi itse saada myös valita ratansa, että varmasti saavat juosta rauhassa, ettei vain osu esim. kädet toisiinsa. Tähän narinaan ja järjestäjien arvostelemiseen yhtyi myös Neziri. Sillä tavalla. AItajuoksu on ihan sieltä alusta asti ollut myös kontaktilaji. Siinä tyypillisesti otetaan osumaan niin aitoihin kuin vieressä juoksijoihin. Niinpä aitajuoksu onkin arvostettu laji juuri siksi, että se vaatii kovia hermoja ja erittäin intensiivistä keskittymistä, sellaista keskittymistä jossa pieniä kosketuksia ei edes huomaa. Nyt nämä 'tähdet' haluavat - paitsi lähteä telineistä juuri silloin kun heistä tuntuu - poistaa myös kaikki kontaktit. Koska he ovat Merkityksellisiä, heidän edestään on nyt suomalaisten raivattava kaikki esteet ja tehtävä tie helpoksi. 

Korte käytti selkeästi hyväkseen asemaansa ja mediaa saadakseen itselleen etua. Joskus tällainen vielä sentään lyö itseään vastaan, kuten nähtiin tämän jenkkinaisen kohdalla, joka jätti noudattamatta Starbucksin ohjeita maskin pidossa (eivät koske häntä nämä säännöt) ja nuori myyjä ei suostunut myymään ja piti pintansa, vaikka nainen kiroili ja huusi ja otti lopulta valokuvan ja postasi sen someen uhkailujen kera, 'tällainen tyyppi ei myynyt mulle, palaan poliisin ja erikoisluvan kanssa'. No nainen saa nyt tappouhkauksia ja myyjä rahaa ihmisiltä. 

Mutta tuo esimerkki kertoo kaiken sattumanvaraisuudesta, mielivaltaisuudesta. Teet duuniasi kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä saatatkin olla jonkin stananmoisen somepskamyrskyn silmässä ja hyvä ettei sinua ammuta. Joku narsisti jossain on suuttunut jostain ja levittää sinun kuvaasi tai tietojasi ja haluaa juuri sinun päätäsi vadille ennen kuin ehdit kisssaa sanoa. Puolustautuminen voi olla aivan toivotonta. On vain se somekiihko, tarkistamattomia tietoja ja sattuma. Valkoinen nuori nainen vs valkoinen vanhempi mies. Valkoinen nuori nainen vs latinotaustainen, nuori asiakaspalvelija. Toisessa tapauksessa nuori valkoinen nainen nähtiin uhrina, vallankäytön (toimitsija) vallankäytön kohteena, ja kuinka voimaantunut nainen taisteli itsensä kisaan mukaan, vau. Ja tuossa toisessa tapauksessa taas nähtiin kuinka etuoikeutettu, nuori, valkoinen nainen yritti pompottaa nuorta pskaduuniaan tekevää siirtolaispoikaa ja sai nenilleen.  

Tällaisessa maailmassa nykylapset joutuvat sitten elämään ja tekemään duunia. Äärimmäisen ahdistavaa 

ujoille, rauhaa ja yksityisyyttä kaipaaville, paratiisi länkyttäjille ja narsisteille. 

Vierailija
27/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on narsistista yrittää hallita toisten elämiä, ajatuksia, tunteita, yhtään mitään.

Olen vapaa ihminen.

Mitäs siihen sanotte?

😁

Vierailija
28/33 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin yhtenä päivänä ihan samaa kuin ap. Ajatelkaapa miltä tämä aika vaikuttaa 25 vuoden päästä. Jokaisella aikakaudellahan on oma fiiliksensä, minkä jälkipolvet voi aistia aikakauden musiikista, elokuvista, lehdistä, taiteesta ja kirjallisuudesta. Esim 60-luku, 70-luku, kasari jne. 2010-luvusta ja 2020-luvusta jää historiaan ankkahuuliposeeraukset merkkilaulkujen kera, pyllistely, kauheuskirurgia ja kaikenmaailman lisä/irto-osat, kaiken aiemmin yksityisenä pidettyjen asioiden jakaminen julkisesti somessa ("minä olen kiinnostava hei huomatkaa minut, minä minä minä"). Kaikki pyörii sen ympärillä että esitellään itseä. Tämä kulttuuri on hiipinyt ihmisten elämään niin pikkuhiljaa, että lähes kaikki pitävät sitä normaalina. Mutta jos tätä menoa katsoo vähän kauempaa, niin huomaa miten sairasta se on. Tulevaisuuden ihmiset saa hyvät naurut.

Vierailija
29/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: some ei ole tehnyt narsisteja, vaan narsistit on somen ansiosta helpompi ulkopuolistenkin spotata.

Vierailija
30/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin yhtenä päivänä ihan samaa kuin ap. Ajatelkaapa miltä tämä aika vaikuttaa 25 vuoden päästä. Jokaisella aikakaudellahan on oma fiiliksensä, minkä jälkipolvet voi aistia aikakauden musiikista, elokuvista, lehdistä, taiteesta ja kirjallisuudesta. Esim 60-luku, 70-luku, kasari jne. 2010-luvusta ja 2020-luvusta jää historiaan ankkahuuliposeeraukset merkkilaulkujen kera, pyllistely, kauheuskirurgia ja kaikenmaailman lisä/irto-osat, kaiken aiemmin yksityisenä pidettyjen asioiden jakaminen julkisesti somessa ("minä olen kiinnostava hei huomatkaa minut, minä minä minä"). Kaikki pyörii sen ympärillä että esitellään itseä. Tämä kulttuuri on hiipinyt ihmisten elämään niin pikkuhiljaa, että lähes kaikki pitävät sitä normaalina. Mutta jos tätä menoa katsoo vähän kauempaa, niin huomaa miten sairasta se on. Tulevaisuuden ihmiset saa hyvät naurut.

En mä ainakaan pidä tuota normaalina. Eli tavallaan myös me menneisyyden ihmiset saadaan hyvät naurut. Jotenkaan vaan ei naurata.

Vierailija
31/33 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
32/33 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Sanna on siitä hyvä esimerkki. Some=So me.

Vierailija
33/33 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan, kun näen tekoripsiä, -kynsiä ja jättiperseitä.