Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivä yksin koronan aikaan

Vierailija
28.06.2020 |

Mitä tehdä sinkkunaisena syntymäpäivänään, kun matkailu ulkomaille ei ehkä onnistukaan? Kaikki ideat ja ajatukset otetaan vastaan, paitsi ne "päivä muiden joukossa", sillä haluan juhlistaa päivää jotenkin :)

Syntymäpäivä olisi syksymmällä, mutta ahdistaa, kun päivä on itselle tärkeä, eikä nyt voi niitä aiempia suunnitelmia toteuttaakaan välttämättä. Helikopterin kyytiin olisin halunnut, mutta suolainen yli 500e hinta vähän toppuuttelee...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiltit miehethän viettää syntymäpäiväänsä lähes aina yksin. Käyvät kuntosalilla ja syövät terveellisesti juoden iltapalan kanssa kamomillateetä ja menevät ajoissa nukkumaan.

Joten mitä ahdistavaa sinulla on? Kiltti mies elämät merkkaa myös.

Vierailija
2/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen naistenhuoneilla on ollut näitä missä järjestetään synttäreille niille joilla ei muuten olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali+terveellinen ruoka sekä juoma on ihan houkutteleva, mutta teen niin jo arjessa, eli jotain extra speciaalia haluaisin.

Tuo naistenhuone oli ihan jännä idea (ja super kiva, että ihmiset ovat noin ihania toisilleen <3), mutta minua ei sinäänsä se yksinoleminen haittaa: lähinnä itsellä pää lyö tyhjää sen suhteen, mitä tehdä.

Löytyisikö muita ideoita? :)

ap

Vierailija
4/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene metsään. Se on hyvä nyt. Mene kauas metsään. Syvälle metsään. Ja ota offia pullo mukaan.

Vierailija
5/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin 50 viime viikolla. En viettänyt synttäriä. Ei ollut rahaa tehdä mitään.

Vierailija
6/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee juuri sitä mitä haluat tehdä. Ei kukaan täällä voi tietää, mitä juuri sinä haluaisit tehdä.

Vierailija
7/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali+terveellinen ruoka sekä juoma on ihan houkutteleva, mutta teen niin jo arjessa, eli jotain extra speciaalia haluaisin.

Tuo naistenhuone oli ihan jännä idea (ja super kiva, että ihmiset ovat noin ihania toisilleen <3), mutta minua ei sinäänsä se yksinoleminen haittaa: lähinnä itsellä pää lyö tyhjää sen suhteen, mitä tehdä.

Löytyisikö muita ideoita? :)

ap

Miten olisi Chad tinderistä raivonussimaan "aivosi pihalle"?

Vierailija
8/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytin 50 viime viikolla. En viettänyt synttäriä. Ei ollut rahaa tehdä mitään.

Myöhästyneet onnittelut! Mitä olisit halunnut tehdä, jos rahan puute ei olisi ollut esteenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän