Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen aloitteen nainen haluaa toiselta naiselta?

Vierailija
28.06.2020 |

Binaiset etenkin, kertokaa. Millainen lähestyminen tuntuu hyvältä? Ja kuinka teidät ”erottaa”?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi pyytää ihan normaalisti kahville kuten heterosuhteissakin tehdään. Pelkkiä seksisuhteita en harrasta lainkaan.

Vierailija
2/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aloite, josta tulee selväksi, ettet lähesty kaverimielessä.

Joskus on ihan supervaikeaa erottaa, kuka flirttailee ja kuka on vain ystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen aloite, josta tulee selväksi, ettet lähesty kaverimielessä.

Joskus on ihan supervaikeaa erottaa, kuka flirttailee ja kuka on vain ystävällinen.

Tuo on ihan älyttömän riskiä peliä jos ei ole varma toisen suuntautuneisuudesta. Pyydän yleensä normisti kahville, ja tsekkailen tilannetta. Jos alkaa vaikutta normilta kahvittelulörpöttelyltä, pysyttelen siinä.

Vierailija
4/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millanen alote, kuhan ymmärrän sen. Oon pan seksuaali, mut vahvasti heteron olonen ulospäin ja tosi harvoin kukaan tajuu et en oo hetero. En myöskään ite uskalla tehdä aloitteita, koska mul ei oo juurikaan kokemusta naisista. Yritän aina vaan antaa jtn pieniä vinkkejä keskustelun seassa jollain silmäpelillä, kehuilla ja siis sellasella yleisellä flirtillä

Vierailija
5/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella femme - pitkät hiukset, mekkoja, punaista huulipunaa ja kynsilakkaa. Harvemmin naiset edes tajuavat ellen itse ole puhunut. Kivaa olisi saada kahvikutsu ❤️

Vierailija
6/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella femme - pitkät hiukset, mekkoja, punaista huulipunaa ja kynsilakkaa. Harvemmin naiset edes tajuavat ellen itse ole puhunut. Kivaa olisi saada kahvikutsu ❤️

Ja lisäys: pidän myös itse kohtuullisen naisellisista naisista.

Vierailija
7/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök...

Vierailija
8/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ihana tatska-nainen Altaalla tänään! Pariskunta vierestä ihasteli sinua. Tulisitpa toistekin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme