Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kik toimii?

Vierailija
28.06.2020 |

Olen pudonnut ihan kehityksen kelkasta. Ja voiko siellä helposti bannata ihmisen jos joku alkaa esim pniskuvia lähetellä? Jos jonkun bannaa, voiko lähestyä uusilla tunnuksilla jotenkin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi bannata. Ainut ero vaikka whatsappiin ettei tarvi antaa numeroaan vaan ihan anonyyminä voi viestitellä.

Vierailija
2/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik-kelikuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko joku 30+ onnistunut oikeasti löytämään seuraa jodelista? Tinder ei toimi ja kyllästyttää vaan.

Vierailija
4/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi bannata. Ainut ero vaikka whatsappiin ettei tarvi antaa numeroaan vaan ihan anonyyminä voi viestitellä.

Eli on käyttöliittymältään samankaltainen kuin whatsapp?

Vierailija
5/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kik-kelikuvia?

Juurikin ne ei ole toiveissa...

Vierailija
6/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko joku 30+ onnistunut oikeasti löytämään seuraa jodelista? Tinder ei toimi ja kyllästyttää vaan.

Minua kiinnostaisi tämä myös. Tosin karsastan ajatusta Jodel-deittailusta jonkin verran.

M31

Vierailija
7/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa useampikin on väittänyt löytäneensä seuraa sieltä, mutta paha sanoa monenko kohdalla oikeasti toimii. Toisaalta löytää jotkut tinderistäkin kumppanin, itse olen ollut siellä varmaan 5 vuotta ja vain paha mieli jäänyt. Nytkin puoli vuotta ilman seksiä taas takana, olisin halunnut parisuhteen ja lapsia mutta ei sitten...

Vierailija
8/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko helppo käyttää? Vaatii siis oman sovelluksensa ja pitää tehdä tunnukset, mutta pitääkö tietää mitään muuta?

Vierailija
9/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tämä myös. Tosin karsastan ajatusta Jodel-deittailusta jonkin verran.

M31

Miksi karsastat ajatusta? 

Vierailija
10/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kannata helposti, mutta toki joku voi luoda uuden tunnuksen ja lähettää sulle viestejä ja tiedostoja uudestaan.

Vierailija
11/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kannata helposti, mutta toki joku voi luoda uuden tunnuksen ja lähettää sulle viestejä ja tiedostoja uudestaan.

Voinko silloin poistaa koko tunnukseni vaan kokonaan? Ja luoda uudet tunnukset? 

Vierailija
12/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti mitään sovellusta missä saisi olla häirikkömiehiltä rauhassa? 

Vierailija
13/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt näin sekä suomi24:ssä että tinderissä. Eli kun mies on tullut torjutuksi, en ole halunnut nähdä, niin heti vaan uusi profiili millä pommittamaan tai superlikettämään. Ihan käsittämätöntä urpoilua. 

Vierailija
14/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko silloin poistaa koko tunnukseni vaan kokonaan? Ja luoda uudet tunnukset? 

Toki. Muista, että tarvitset tunnuksesi poistamiseen sitä sähköpostiosoitetta, jolla olet rekisteröitynyt.

Vierailija
15/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti mitään sovellusta missä saisi olla häirikkömiehiltä rauhassa? 

Valitettavasti tämä ei ole sukupuolesta riippuvainen asia. On tullut koettua se.

- mies

Vierailija
16/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Siellähän ei voi keskustella kenenkään kanssa yksityisesti, se luo tiettyjä ongelmia.

M31

Vierailija
17/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Siellähän ei voi keskustella kenenkään kanssa yksityisesti, se luo tiettyjä ongelmia.

M31

Sen takiahan sinne Kikiin juuri siirrytäänkin.

Vierailija
18/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Joo, mutta voiko mistään tietää varmasti, että saat sen Kik-tunnuksen oikealta ihmiseltä eikä joku sivullinen änkeä väliin pelleilemään?

M31

Vierailija
19/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Joo, mutta voiko mistään tietää varmasti, että saat sen Kik-tunnuksen oikealta ihmiseltä eikä joku sivullinen änkeä väliin pelleilemään?

M31

Jodlauksissa jodlaajat ovat numeroitu.

Vierailija
20/21 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Miehenä kun haet seuraa niin eiköhän sieltä joku trollimies ala ottamaan sinulle kikissä yhteyttä ja odottaa että lähetät itsestäsi kuvia ja sitten jakaa ne nettiin nauraen.

Toki se on mahdollista naisillekin. Siksi on kyllä aika outo tie deittailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi