Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva työviikko pelottaa kun en osaa kaikkia työtehtäviä.

Vierailija
28.06.2020 |

Olen yksin koko viikon ja en siis osaa kaikkia töitä. Pelottaa myös se, että jos en ehdi (kuten todennäköisesti en ehdikään) tehdä kaikkea.
Olen jo itkun partaalla. Oksettaa ja ahdistaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain vinkkejä selvitymiseen?

Ap

Vierailija
2/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse heti osata, kysy ja opettele. Hyvin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet parhaasi sen pitää riittää, ei ole sun vika ettei ole perehdytetty tarpeeksi.

Vierailija
4/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö.

Vierailija
5/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Ajattelin keskittää voimani sellaisiin asioihin, joiden laiminlyönti voi aiheuttaa kuoleman tai isoa taloudellista tappiota. Joudun kyllä soittamaan parille lomalaiselle ja pilaamaan heidän lomansa.

Vierailija
6/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ketään keneltä kysyä neuvoa ens viikolla. Yksin olen.

Todella häilyvät ohjeet sain eikä viime viikolla ollut aikaa kysellä lisää. Ei ole myöskään ollut aikaa harjoitella niitä.

Ap

Vierailija
7/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet parhaasi sen pitää riittää, ei ole sun vika ettei ole perehdytetty tarpeeksi.

Tuo ei kyllä joka hommassa riitä...

Vierailija
8/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

mies52v

Vierailija
9/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella häilyvät ohjeet sain eikä viime viikolla ollut aikaa kysellä lisää. Ei ole myöskään ollut aikaa harjoitella niitä.

Ap

Mikä on pahin asia, mitä voi tapahtua, jos mokaat?

Vierailija
10/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä ap kysyy kun vaikuttaisi olevan yksin töissä?

Vierailija
11/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taloudellista tappiota, virheellisiä laskuja asiakkaille/ei laskuja ollenkaan, asiakas ei saa tilattua tuotetta. Siinä muutamia asioita.

Ap

Vierailija
12/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat nyt heti tai maanantaiaamuna esimiehelle, selität tilanteen ja kysyt miten toimitaan. Jätätkö tekemättä ne työt mitä et osaa, löytyykö kirjallisia ohjeita tms. Ja kysyt myös samalla mitä jätät tekemättä, jos tulee kiire etkä ehdi kaikkea hoitamaan.

Tämä ois toki pitänyt tehdä jo perjantaina, tai aiemmin viime viikolla, mutta eihän sulla muuta mahdollisuutta ole kuin hoitaa nyt näin.

Vierailija
13/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensin kaikki ne hommat, mitkä osaat. Sen jälkeen vasta mietit niitä muita _järjestyksessä_yksi kerrallaan. Mieti, mitä niistä et osaa, tai mikä kohta on epäselvää. Sitten soitat tai meilaat jollekin vakkarille, pakkohan siellä jonkun on olla vastuussa.

Vierailija
14/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ole perehdytetty riittävästi?

Vierailija
15/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi etukäteen, hyvin se menee. Loma-aikana on useilla vastaava ongelma. Rohkeasti vaan päivä kerrallaan.

Vierailija
16/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmahan siinä kärsii. Ei ole työntekijän ongelma. Teen niin huonoa jälkeä kuin pystyn.

Vierailija
17/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taloudellista tappiota, virheellisiä laskuja asiakkaille/ei laskuja ollenkaan, asiakas ei saa tilattua tuotetta. Siinä muutamia asioita.

Ap

Mitä noista osaat tehdä?

Vierailija
18/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kukaan ei siis kuole, ei hätää.

Vierailija
19/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kukaan ei siis kuole, ei hätää.

Ei, kukaan ei kuole...mutta reklamaatioita voi tulla ja minä saan mahdollisesti potkut.

Ap

Vierailija
20/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ensin kaikki ne hommat, mitkä osaat. Sen jälkeen vasta mietit niitä muita _järjestyksessä_yksi kerrallaan. Mieti, mitä niistä et osaa, tai mikä kohta on epäselvää. Sitten soitat tai meilaat jollekin vakkarille, pakkohan siellä jonkun on olla vastuussa.

Ja tietenkin kirjoitat itsellesi listan epäselvistä asioista, niin osaat kysyä mahdollisimman paljon, kun kysyt apua. Pystyt paljon enempään, kuin nyt kuvittelet, järjestyksessä vaan. Eikä sun huomenna tarvi kaikkeen kyetä, pää kylmänä, hosumalla sotket asiat ihan varmasti. Ja kirjoita myös kaikki saamasi neuvot paperille, jos hädissäsi yrität painaa kaiken mieleesi, niin ei siitä mitään tule. Muista, yks juttu kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi