Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***-viikko 28

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siis lomareissu tehty ja ihanaa olla omassa kotona! On aina ihana lähtee reissuun mun sukulaisiin, mutta vielä ihanempaa palata takaisin ;)

Mökilläkin tuli käytyä, siellä ei ollakkaan käyty kahteen kesään. Siellä somimmoileen alkoi menkatkin, eli meille ei ole ainakaan maalismurua tulossa :( Toivottavasti saamme huhtivaavin =)

Iso-veikka jo kovasti vauvaa odottelee, ei vaan meinattu hällekkään kertoa ennenkuin viikon 12 tienoilla, ettei hääkään sitä sit mene kertomaan sukulaisille =) Toinen kun on sen verran hölösuu, että tuskin muistais olla kertomati =)

Mites olikos jo meillä plussa uutisia?? En oikein ajatuksella eilen lukenut? Menen nyt lukemaan ja tulen jatkamaan mahdollisesti vielä juttuani..

Tirppis yk2 kp4/n28

Vierailija
2/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea super-janelle! Toivottavasti sun masussa on uusi elämän alku kasvamassa!!

Meidän tuttavapiirissä, on yksi yksi perhe joille syntyy 5s lapsi lokakuulla, miehen siskolla on 4 lasta, mun ystävälle on syntymässä 4s ihan lähipäivinä, siskolle tulee kolmas loppu vuodesta. Monta on sellaita joilla " vaan" kaksi lasta =) Meiltäkin aina kysellään millos se kolmas tulee..ei vaan olla kerrottu kuin mun siskolle että yritys on päällänsä, muuta saa tietää sit vasta kun itse huomaavat masusta!

Kiva rouvar kun käyt kertoilemassa sinun kuulumisiasi! Jaksuja sinulle! Ja onnea odotukseen!

-t-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis onnea plussanneille ja kiva rouvar kun kävit kertomassa kuulumisia. Hikinen viikonloppu takana, jospa tää hiukan viilenis kohta?!?! En kyl pätkääkään kaipaa talven kylmyyttä eli en valita vaikka hiki valuukin solkenaan. Oikeastaan inhoan täpöllä koko hemmetin talvea! Kuka tarvii lunta? No okei, pienet lapset tykkää ja hiihtäjät ja laskettelijat, mut muuten lumesta ei oo kun riesaa. Ollappa aina kesä! Ideaalitila ois n.+20-22 läpi vuoden ja öisin sopivasti sadetta. Mutta ei taida sellasta kolkkaa maapallolta löytyä, missä toi haave toteutuis! =)

Grippimehu aiheutti huikeita hupitilanteita viikonloppuna, meinas mennä ihan nauramisex koko touhu! Ei voi ainakaan yrityxen puutteesta syyttää, jos ei tuloxena olekaan tyttö!! Eli mehulla läträiltiin, enkä ite käyny huipulla (ettei vaan olosuhteet käänny tyttövastaisix) =) ja vika pupuilukerta lauantaina, nyt odotan ovista kuin kuuta nousevaa! Pientä tunnetta alavatsalla havaittavissa, mut odotellaan... ois ihan mun tuuria et ovis jäis täs kierros tulematta.

Molemmat pojat ilmeisesti saanu alkunsa myöhäisestä ovixesta, koska molempien lasketut ajat heittäneet viikolla eteenpäin. Ei mitään havaintoja ovulaatiosta kummankaan tekovaiheessa, itseasiassa ekat ovis-tuntemuxet on viime syxyltä, kun lopetin pillerit migreenin vuoxi.

Näin meillä, miten muilla?

gigi

yk 1, kp 15/28

Vierailija
4/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva rouvar, kun kävit kertomassa kuulumisia, mä kun olen sellanen hermoilija tyyppi, et jos ei vähään aikaan kuulu mitään ni pelkään heti pahinta! Että annapas kuulua ittestäs aina välillä! Ihana kuulla toisten odotuksesta kun ei ite vielä...

ON: Mulla tuntuu nyt ottavan tosi koville odottaa tää pari viikkoa, että miten kävi. Oon ihan hermoraunio, pillahdan itkuun pienimmästäkin syystä ja äksyilen kaikille... Enpäs osannut odottaa, että tästä näin vaikeaa tulis. Kunpa vois vaan nukkua seuraavat kaks viikkoa ja herätä sit kattoon miten kävi. Kaiken lisäks vielä, kun tulin töistä niin mies paukautti heti uutisen, että meidän entiset naapurit (joilla oli ennestään kolme lasta) on saaneet kaksoset! No itkuhan siinä tuli taas, kun ei meille vielä...ja kaikki muut saa... Huhhuh, mitenköhän tästä selvitään.

Luna itkupilli

yk 1, kp 18/29-30

Vierailija
5/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten lomareissulla ja hyvin meni.

Rasittavaa vaan oli, koko viikko kävelyä kuopus selkärepussa ja isomman rattaiden nostelua, niin että nyt sitten on vaan vedetty lonkkaa ja ihmetelty että miltä se oikein kotona näyttää.

Alotin tohon oman alotuksenkin (ainoon minkä aamulla ehdin), mulla näppärästi kesti kuukautiset kaksi viikkoa... Elippä olen vellonut aika tehokkaasti itsesäälissä, muutkin " projektit" ei oikein etene ja järki kyllä sanoo, että eihän nyt näin kesäloma-aikaan mikään etene, mutta tunne parkuu että " ne inhoo mua :' -("

Miten teillä on lapset kestänyt näitä helteitä? Meillä tuntuu että elävät pelkällä pyhällä hengellä, eikä oikein juomaakaan mene. Ruokahetket ovat pelkkää tappelua ja lusikallisten laskemista.

Niin tämä oma napa siis: kierto vieläkin outo, nyt seittemättä kuukautta. Lämpöjä mittaillut ja niihin olen aina ennen uskonut, nyt tässä kierrossa tuo kahden viikon kunnon vuoto ja lämmöt on edelleen koholla (vain yhtenä päivänä notkahtivat niin että uskoisin että helteillä ei sinänsä ole asian kanssa tekemistä)(ja testejä tein eikä kyllä raskaudestakaan johdu). Käsittämätöntä. Mutta menee vaan hermo ja pitäis vaan jaksaa odottaa kärsivällisesti että tasottuis, mutta sielu huutaa että miksi mua näin kiusataaan!! Mutta päätin että kuopuksen imetys loppuu NY!, iltatissiä on vielä juonut, eikä musta edes näillä helteillä ole tavanomaista enempää hotkinut, mutta ilmeisesti vaan sen verran hormoneja sotkee ettei kierto tasaannu.

Että kiertopäivien mukaan ovisaika olisi/olisi ollut käsillä, mutta mikään ei tunnu siltä että näin olisi. Oletan sitten vaan että se on vielä tulematta tai jää taas kokonaan pois. Eikä yhtään juu se vaihtoehto harmittais.

Yks uus tieto tupsahti silmille viikonloppuna. Tieto lisää sinänsä tuskaa mutta mä olen aina kokenut kuitenkin ne positiiviset puolet suuremmiksi, niin että olen tutkiskellut näitä raskaus/kiertoasioita jo vuodesta 2001. Että ei paljon mitään uutta aina näy mutta nyt tosa iltapäivälehtien seksologi pisti, että sperma jotenkin voisi aiheuttaa oviksen... Jännä juttu, että eikun kokeilemaan.

Masennuksen alhossa

yk7, kp15/25-?

Vierailija
6/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin pilleriden syömisen, vaikka tarkoitus oli syödä niitä vielä kolme viikkoa. Eikä se ihme kyllä miestä haitannut :) Ärsyttää muuten tuollaiset minipillerit kun ei kyllä yhtään tiedä millon tiputtaa tai vuotaa. En kyllä niitä edes kauan kerennyt popsimaan, kun vauvakuume jo vei voiton :) No täti päätti tulla eilen kylään, josko kiertoa siitä voisi siis ruveta laskemaan :)

En kyllä tiedä miten tuo yrittäminen sitten saadaan alkuun, riippuu paljolti miehestä ja kauan nuo iki-ihanat menkat kestävät :b Tälläiset kelit ei kyllä yhtään ainakaan helpota.

Jos yritys alkaisi tässä kierrossa, niin voisin saada maailman ihanimman synttärilahjan..huhtivauvan :) Vaikka mitä siitä tulisi jos olisi kolme oinasta perheessä :D Minä ja esikoinen ollaan aika pässejä :b

PikkuPilu yk1? kp2/??

Vierailija
7/20 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut nukkuu ja meitsi keikkuu koneella. On niin kuuma täällä yläkerrassa, että ihme että noi lapset nukkuu noin hyvin *koputan puuta*

Esikoiselle ei juu järin ruoat maistu ja tuputtamalla saa jotain syömään. Onneksi tykkää rehuista ja hedelmistä, niin niitä sitten. Mehu kyllä maistuu (juu juu hampaat ei tykkää) eli onneksi juo sitä.

Masukipu vaivaa edelleen, joski jo laantumaan päin. Kun menis nyt kokonaan jo ohi.

Tilasin tänään mammaksilta raskaustestejä kaappiin varalle (siis toivossa ois, että pääsis ens viikolla testailemaan). Onko muilla kokemusta noista?

Pikkupilulle onnitteluhalaus pilsujen lopetuksesta ja tädin tulosta. Siitä se laskeminen alkaa. Itse tuijotan kalenteria vähän väliä ja jo laskeskelin, et jos vaik ovis ois ollut kp 12 (kun luulen, et oli jo sitä ennen) niin la tulis olemaan sama kuin kakkosen! Hauskaa.. Kaikkea sitä pohtiikin jo tässä vaiheessa...

Kaupassa käytiin ja taas bongasin 3 raskaana olevaa. Ja kyllä muuten kateeksi kävi. Mies vaan hymyili, että kyllä sullakin vielä...

Tein joo sen 3-kuumeilijoitten esittelylistan. Antakeehan palautetta ja toiveita!

Jepu jee. Nyt nukkumaan..

T: AIHA

Yk1, kp 19/28-30

Vierailija
8/20 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

ei taitanut tämän raskauden olla tarkoitus onnistua..tein siis viime keskiviikkone ekan haamutestin ja sen jälkeen muutaman samanmoisen.labrassa tehtiin pissasta pe ja ma negat.olin jo tilailemassa lääkäriin aikaa,kun itsestä tuntui ettei kaikki ok.raskausoireita tuntui oleven ja niinkuin vieläkin..mutta aamuyöllä vessakäynnillä alkoi kuitankin limainen,verensekainen vuoto.tiputtelee nyt,mutta eiköhän selvä ole,mitä tarkoittaa.

onneksi en vielä hetkeäkään iloinnut alkaneesta raskaudesta.viikkoja olisi tänään ollut jo rv6..

no,menipähän johonkin suuntaan ja helpottaa kuitenkin.ei muuta kuin uutta yritystä!

super-jane

Vierailija
9/20 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani.. ikävä juttu.. *halaus*

AIHA

Yk1, kp 20/28-30

Vierailija
10/20 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuperJanelle halaus ja onnea uudelle kierrokselle! :)

AIHAlle kiitos halauksesta :) Alkaa tuntua jo että me ehkä joskus saadaan se kolmaskin, kun jotain edes tapahtuu :)

Täällä lapset syö ihan suht samalla tavalla kuin ennenkin.. esikoisella aina ollut hyvä ruokahalu, syö yleensä niin paljon kuin suuhun lappaa.. itse ei kyllä malta koko lautasellista syödä, mutta avun kanssa menee. Kuopus taas ollut aina vähän nirsompi ruoan suhteen, neiti kohta 9kk ja kakoo vähänkin karkeampaa ruokaa. Oksennusrefleksi on tosi herkkä, mutta eiköhän se ajan kanssa..

Muksut huutaa..täytyy rientää..

yk1? kp3/??

Vierailija
11/20 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs kuumeilija ilmoittautuu :)

Mitäs tietoja tarviskaan ilmoittaa...

nainen+mies 34

poika 4/o3 km -6/o4 poika 7/o5

toiveena olisi saada hyökkäystrio kokoon ensi vuonna, juuri jätetty ehkäisy pois

Vierailija
12/20 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pinoilen tuolla vilttiketjussa, mutta kiva että tällainenkin pino löytyy :o)

En ole kirjoitellut kuin kerran aiemmin ja esittelypinoon laitoin eilen tietojani..

Meillä on yritystä takana toistakymmentä kiertoa ja viime viikolla syy siihen ettei ole onnistanut selvisi - mulla on endometrioosi uusiutunut. Odottelen nyt vuoroani laparoskopiaan, mutta salaa tietysti silti toivon, että endosta huolimatta tärppäisi ennen sitä.

Superjanelle lohtuhalaus - onnea uuteen yritykseen.

Lämpöistä keskiviikkoa kaikille!

T:vilijonkkka, yk21 kp28/28

Vierailija
13/20 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-janelle pahoittelut ja onnea uuteen yritykseen bd bd !!!

Taas oli ilmestynyt uusia kuumeilijoita, tervetuloa vaan kaikki!

Minä täällä olen jo ehtinyt " kehittää" itselleni muka raskausoireita, eli aamulla kun nousin ylös niin huomasin, että tissit on vähän kipeät... Ja sitten tietysti alkoi tuntua, että alamahalla olis " sellainen" outo tunne... Vähän on aikaista juu, jos ovis tosiaan oli vasta lauantaina, niin olisko se vielä ehtinyt kiinnittyäkään? Koko päivä on taas mennyt rintoja kouriessa :) mutta eihän niissä mitään tunnu. Plääh. Ihmettelen vaan tuota kipuilua, että mikä sen sitten aiheuttaa? Vähän aikaista se olis menkoistakaan johtuvaksi. Viimeks kyllä aloin epäillä raskautta jo reilun viikon ennen oletettua kuukautisten alkua, kun tuntui vaan " sellaiselta" ...niinkuin nyt! No, eipä tässä auta taas kun ootella vaan ja kattoo miten etenee.

Luna ihmeissään

yk 1, kp 20/n.30

Vierailija
14/20 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuppaan vuodattamaan tänne aina vaan pahanmieleni.

Pääsin tosta toissapäiväisestä itsesäälikohtauksesta ohi, ja se suhteutui oikeisiin mittasuhteisiinsa.

Uusin toivein siis taas liikenteessä, eihän meillä ole huonosti todellakaan asiat, niin se vaan on..

Onnea josko niitä plussia oli tullut lisää, tai sitten ainakin onnea kuukautisia edeltävistä hyvinkin positiivisista (toivottavasti ei luulotelluista) oireista keillä niitä oli. Super-janelle voimia jos niin huonosti on käynyt kuin luulet.

imetys meillä loppui eilen ja vähän olin närkästynytkin, kun poitsu tuntui helpottuneelta kun pääsi heti vuoteeseen eikä äiti ollut tyrkyttämässä tissiä naamaan. Pitää vaan pitää muodot kurissa suihkussa nyt lähiaikoina, tuolla kun näyttää olevan tyylinä vaania pesuhuoneessa mun rintoja kun istuskelen kylpyseurana siellä ulottuvilla...

No joo, saattaa olla että tässä kierrossa ovis vielä tulee (tai sitten ei), lämmöt laski tänään. Parempi myöhään kuin milloinkaan. Aattelin vaan että jos sittenkin pieni stressi on niitä pitänyt ylhäällä (ja oviksen poissa), mulla ei kyllä ikinä ennen ole stressi vaikuttanut fysiikkaan mitenkään. Mutta kaipa sitä vanhetessa voi käydä miten vaan, ainakin tämä puoli vuotta vuotojen kanssa on ollut yhtä " ei mulla vaan IKINÄ ennen ole käynyt näin" -pähkäilyä. Nyt iltapalaselle, eikös ihan pieni suklaapalanen käy sellasesta. Tuo loma kun kavensi läskejä, pitää oikoa taas selluliitit kuntoon. Eik se niin mene, että mitä enemmän lihoo, sen enemmän iho venyy ja tasottuu ja koska selluliitti siinä ihon alla on, niin täytyyhän sen siinä samalla tasottua...

yk 7 kp17/25-?

Vierailija
15/20 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensiksi tervetuloa mukaan uudet!

Super-Jane, mitkä fiilikset nyt ja kuinka jakselet?

Meillä alkoi eilen maalausurakka ja tämä päivä mennyt heiluessa sudin kanssa. Muksut on mun mutsilla hoidossa ja haetaan, kun hommat tehty. Pe ja la ois duunipäiviä! Joo meitsi sitten aloittaa työt 2:n vuoden tauon jälkeen. Viikonloppukeikkailua vain, mut kuitenkin. Jännittää kamalasti kyl mennä töihin, mut eiköhän se siitä, kun vauhtiin pääsee.

Mammaksilta tulleet raskaustestit tulivat tänään. Arvatkaa vaan odotanko ens viikkoa malttamattomana. Mahaoireita on edelleen (lievää kipuilua, turvotuksen tunnetta) ja välillä kuvottava tunne. Saattaapi tietysti tehdä tämä kuumuuskin, mutta on se kiva elätellä toiveita, että jos vaikka. Jos vielä ovis on ollut ennen kp 12, niin eiköhän niitä oireiluja jo ala olemaan... :) (joo älkää tiputtako mua maan pinnalle täältä haaveistani)

Mies odottelee malttamattomana pääsyä koneelle, joten tämä tästä. Espoo hiljenee.

T: AIHA

Yk1, kp 21/28-30

Vierailija
16/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi kaikille!

ja kiitos lohdutuksen sanoista. vuoto alkoi sitten melko runsaana ja hmm..klönttisenä.vatsaa ja selkää juili jonkun verran.että eiköhän ne testaamani haamut olleet kuitenkin jotain.

mikähän siinä on että,alusta asti jotenkin vaistosin,ettei kaikki ole ihan ok? ei tullut esim missään nimessä mieleen soitella neuvoloihin tai kertoa muille.mieskään ei tuntunut uskovan raskauden kestoon..

no,nyt on kierto uusi ja reippain mielin etiäpäin!

onko teillä kokemuksia,miten kierto tästä normalisoituu?yrittää voi ilmeisesti heti uudestaan,kun tämä loppui kuitenkin näin alussa?

tervetuloa uusille,kiva jatkaa taistoa isolla joukolla!

super-jane

Vierailija
17/20 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kuitenkin pakko tulla kysymään et mitä tää pahaolo oikein on? Siis nyt on kp 23 ja aamulla heräsin niin ihan järkyttävä pahaolo, vatsa löysällä ym. Tosi heikko kaikenkaikkiaan, ei kyllä sellainen et oksennus tulisi.

Siis onko mulla joku vatsatauti alkavana vai voiko mahdollinen raskaus jo näin aikaisin oireilla tällä tavalla?

LapaLepa

yk1, kp 23/28-33

Vierailija
18/20 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi mennä ovis sivu suun tässä kuussa...:(Mies oli kolarissa hiljattain,eikä ole ihan kunnossa vielä...Onneks säilyi hengissä kuitenkin,se on pääasia.

Vierailija
19/20 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se sitten alkoi, nimittäin kesäloma! Ja sen kunniaksi postilaatikkoon kolahti kaksi Aconin 10 testiä, ens viikkoon tarvis malttaa ennenku testailee... Eilisestä alkaen on ollut menkkaoireita, tänäänkin tuntui niinkun olis oikein lorahtanut jotain housuihin, mut eihän sieltä mitään tullut! Eli aika lupaavalta vaikuttaa sikäli. Tälläistä se on ollut noista kahdesta ekastakin. No, varauksella kuitenkin vielä...

LapaLepalle: enpä tiedä tosta pahoinvoinnista, mulla on aina alkanu 6. vkl:lla, mutta luin kyllä just jostain, että saattaa alkaa jo 3 vk:sta! Pidetään peukkuja bd bd bd!!!

Ihanaa kesäviikonloppua kaikille!

Terkuin Luna

yk 1, kp 22/n.30

Vierailija
20/20 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velmu: Hui, sullahan on ollut murhetta! Onneksi miehesi kunnossa (?). Ovikset ja yritykset aina voi odottaa.

LapaLepa: Mulla kuule kans kuvotusta ja pahaa oloa! Eli oiskohan... :)

Välillä ihan yökkiä tarvii. Molemmissa aiemmissa raskauksissa mulla alkanut just toi paha olo ensin, sitten rintojen arkuus ja tuoksut käyneet nenään. Et saas nähdä.

Olin tänään töissä ekaa kertaa kahteen vuoteen! Jänskätti kamalasti, mutta hyvin meni. Huomenna taas.

Maalausremppa saatiin melko valmiiksi viime yönä ja lähdetään kohta hakemaan muksut kotiin mummolasta. Olivat siellä evakossa tiistaista lähtien. Mulla onkin jo ihan kamala ikävä.

Odottavalla kannalla

AIHA

Yk 1, kp 23/28-30