Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut palstan naiset suuttuvat kehuista?

Vierailija
28.06.2020 |

Ihan vilpittömästi haluan tietää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuminen on hyväksyttävää, kun kyse on asiasta, jonka eteen kehuttava on nähnyt vaivaa, esim. pukeutuminen, kampaus, meikki, osaaminen, taidot yms. Synnynnäisten ominaisuuksien kehuminen on lähinnä vaivaannuttavaa. Perseen ja tissien yms kehuminen kertoo tarkalleen millä ruumiinosalla juuri nyt ajattelet ja mikäli nainen ei ole sinusta selkeästi kiinnostunut sillä tavalla, niin se jättää vain (huonolla tavalla) likaisen olon kohteelle.

Oman mielipiteesi laukominen varsinkin ulkonäköön liittyvistä asioista ilmaisee oletuksen, että mielipiteesi huomioon ottaminen olisi naisen tehtävä ja siksi se on vallankäyttöä. Onko se pakko sanoa ääneen? Jos tykkäät, niin tykkäät, mutta onko sulla pakko päästä kertomaan se hänelle? Jos, niin mietippä hetkinen miksi ja mitä se kertoo sinun asennoitumisestasi.

Kiitos vastauksesta, tämä selvensi vähän. Entä sitten ne silmät? Tuolla ylempänä silmiä kuulemma ok kommentoida vaikka ovatkin synnynnäinen asia.

Vierailija
22/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi jos miehet kommentois toistesa ulkonäköö että oot lihonu ja taputtelis toistensa mahoja ja kommentois toistesa silmii niin ois ko se kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se on sekä tunkeilevaa että ikävää käytöstä. Sinun mielipiteesi ei kiinnosta eikä sillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
24/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kommentoi mitään jollet sitten oikeasti seurustele jonkun kaa.

Mitä turhaa flirttaa ilman mitään syytä. Aivan älytöntä ahdistelua. Jos seukkaat niin tietenkin kehut naistasi kun ootte yhessä, mutta jos se on vieras akka niin mitä ihmettä???

Miks???

Kaikilla on kauniit silmät. Ei siinä ole mitään kehuttavaa. Kaikilla on silmät. Ootko nähny rumia silmiä. Silmiä kehutaan kun nainen on saatanan ruma ja silmät on ainoa osa mikä ei kellään ole rumat.

Vierailija
25/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi vaan kuulostaa tyhmältä. Ihan kuin olisit minun ulkonäköni suhteen joku auktoriteetti, jolta tarvitsen hyväksynnän. Siis täysin ulkopuolinen ihminen kuvittelee, että hänen sanansa merkitsivät minulle niin paljon, että pitää tulla ihan asia kertomaan. Kummallisen alentuvaa. 

Vierailija
26/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä näyttää valitettavasti jakavan teitä. Joidenkin mielestä ok kehua, joidenkin mielestä ok kehua vain hiuksia yms, joidenkin mielestä ei ollenkaan.

Tuli selväksi. Voitte ilmiantaa ketjun nyt.

Vierailija
27/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oman naisen käsipuolesta pitäis vinkkailla ohi kulkeville akoille?

Vierailija
28/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi vaan kuulostaa tyhmältä. Ihan kuin olisit minun ulkonäköni suhteen joku auktoriteetti, jolta tarvitsen hyväksynnän. Siis täysin ulkopuolinen ihminen kuvittelee, että hänen sanansa merkitsivät minulle niin paljon, että pitää tulla ihan asia kertomaan. Kummallisen alentuvaa. 

Ja sitten odotellaan vielä yleensä vastalahjaa tästä armonpalasta. Nainen joutuu elämään miesten katseiden alla siitä lähtien kun yhtään alkaa muotoja tulla, joten jokainen nainen tietää milloin kehu on aito ja vilpitön. Ihan siitä, että niitä saa ehkä yhden sataa "annamullesexiähei" kehua vastaan. 

Vierailija
29/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein valituksen työpaikka ahdistelusta kun yks mies vaan kehui ja kehui ja alkoi halailemaankin. Mitä ihmettä????

Kehuminen yleensä edelläkäy kiinnikäymisvaiheen suunnittelua ja toteuttamista. En voi enää mennä töihin.

Vierailija
30/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen takia, etteivät suomalaiset miehet normaalisti kehu naista kauneudesta, kehuminen paljastaa miehen aikeet. Ei kukaan mies täällä sellaista sano, ellei halua mahdollisimman pian sänkyyn. Kyllä minustakin olisi ihanaa, jos miehet ihan muuten vaan kehuisivat, mutta kun evidenssi on toisensuuntainen. Kehuista tietää AINA, että myöhemmin illalla tulee ehdotus jatkoista miehen luona.

Vierailija
31/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu kehuminen. Amerikkalaiset sanovat "I love your hair" vaikka eivät tarkoita sitä aidosti.

Vierailija
32/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile tarjota naiselle tuhat euroa rahaa ja sitten pyydä että sille tulis seuraavana iltana vastine sille reha määrälle.

Vierailija
33/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tykkään kun mua kehutaan... niin harvoin sitä tapahtuu. 😪

Vierailija
34/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kukaan ei tykkää alentavasta kehumisesta, tuskin sinäkään ap?

Vierailija
35/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamuksen puutetta. Ei saanut lapsena vanhemmilta muuta kuin vttuilua, niin ei osaa ottaa kehuja aikuisena vastaan.

Vierailija
36/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kukaan mua oikeasti ikinä kehuis. Jos joku muka kehuu mua nii se on selkeää vittuilua ku ei mussa vaa ole mtn kehumisen arvosta

Vierailija
37/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauniita kehuta. Se tapahtuu aina kun nainen on petolinnunperse.

Vierailija
38/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naiseni ulkonäön kehumisen ja aika äkkiä tuli ongelmia parisuhteeseen. Kannattaa kehua.

Vierailija
39/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tyhmiä. Se on koko totuus mitään lisäämättä tai mitään pois jättämättä.

Ruma nainen kulkee tuolla.

Menen ihailemaan ja annan niin älyttömiä kehumisia että se nainen on imarreltu ja antaa tehä itelleen mitä vaan ja sanoo mitä vaan. Tunnen olevani supersankari ja nainen on pässinlihaa. Ruma on automaattisesti tyhmä ja persoonaton ja huonoitsetuntoinen ja huonompi ja alempiarvoinen. Heitän sille almun. Ihmetteleevät kun saavat avolätäriä. Mutta eivät ikinä opi.

Vierailija
40/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tunkeilevaa. Luuletko olevasi niin ihmeellinen, että kehujasi odotetaan innolla.

Mutta tämän tiesitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme