Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat naiset katkeria?

Vierailija
28.06.2020 |

Olen huomanut että minua vanhemmat naiset ovat usein hyvin tylyjä meille nuorille naisille. En toki sano että aina asia on näin, mutta hyvin usein tätä huomaa.
Olen kuitenkin sen verta älykäs, että ymmärrän mistä se voisi juurtua. Miehistä. Miehet ovat kautta aikojen vaihtaneet vaimojaan nuorempaan yms antaneet aihetta naisille olla mustasukkaisia nuoremmista sukupuolensa edustajista.

Oletteko koskaan miettineet että juuri tästä syystä useasti naiset ovat tylyjä toisilleen?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa että näin kolmekymppisenä kyl mua ärsyttää jo parikymppiset tytöt :D Tulee riittämätön olo ja miettii koska mies vaihtaa nuorempaan. Tai miksi kukaan ottaisi kolmekymppisen jos on 22 tarjolla (lainaten ystävääni jonka tämänhetkisen miehen ex on 22)

No, pääsääntöisesti ne 22-vuotiaat eivät ole tarjolla. Mutta miten sinäkin kuulostat ihan mieheltä? Ei pääsääntöisesti naiset todellakaan mietiskele, että koska mies vaihtaa nuorempaan. Eihän kukaan olisi parisuhteissa, jos se olisi jatkuvaa pelkäämistä siitä, milloin tulee ero. Eivätkä tilastotkaan tuollaista huolta tue.

Vierailija
62/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keski-ikäisillä naisilla sellaista tietynlaista kateutta/ärsytystä on aina nuorempia naisia kohtaan. Turha väittää muuta. Jos yhtään kiinnostaa oma mies ja oma ulkonäkö on edes jokseenkin tärkeä niin ymmärtää tämän.

Miehet vain nyt sattuvat aina olemaan nuorempien perään. Se tottakai tuottaa naisille sen kateuden nuorempia kohtaan. Ymmärrettävää.

Normaalit miehet ei ole lastensa ikästen tyttöjen perään. Inceleissä (ap) taas ei ole mitään kadehdittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän