Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat naiset katkeria?

Vierailija
28.06.2020 |

Olen huomanut että minua vanhemmat naiset ovat usein hyvin tylyjä meille nuorille naisille. En toki sano että aina asia on näin, mutta hyvin usein tätä huomaa.
Olen kuitenkin sen verta älykäs, että ymmärrän mistä se voisi juurtua. Miehistä. Miehet ovat kautta aikojen vaihtaneet vaimojaan nuorempaan yms antaneet aihetta naisille olla mustasukkaisia nuoremmista sukupuolensa edustajista.

Oletteko koskaan miettineet että juuri tästä syystä useasti naiset ovat tylyjä toisilleen?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös 60v. ja välillä ärsyttää nuoremmat naiset jotka työpaikalla ovat kuin maailman omistajia eivätkä ota huomioon siellä jo montavuotta työskennelleitä.Tupataan tavaroitaan toisten paikoille ja jätetään kauhea siivo työpisteille esim.

Vierailija
42/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mkä on vanhempi nainen?

30+? 40+? 50+? 60+? 70+? 80+? 90+?

Minä taas olen huomannut, että suurin osa naisista muuttuu entistäkin pehmeämmäksi ja ymmärtäväisemmäksi. Samaan aikaan kyllä eivät siedä kakkaa niskaansa samalla lailla kuin ennen, vaan todellakin tuovat kielteisiä asioita ja ilmiöitä ilmi.

Olen itse hyvin kiitollinen siitä, miten vanhemmat naiset ovat minua kohdelleet ja kohtelevat yhä. On myös virkistävää, kun 52v saa lisää tietoa ja ymmärrystä itseään vanhemmilta.

Vanhempi nainen=nainen yli 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat vanhemmat naiset ovat olleet katkeria myös nuorina naisina, tämä on havaintoni.

Vierailija
44/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin katkera nainen ja tölvin ihmisiä, jotka sen mielestäni ansaitsivat. Mutta tämä oli silloin nuorena, kun oli vielä vähemmän välineitä käsitellä omia ongelmiani. Kotoa kun en oikein itsetuntemuksen taitoja saanut, ehkä niitä olisi toisenlaisessa perheessä oppinut paremmin.

Mutta elämä opettaa! Nyt olen kohta viisikymppinen nainen, joka ei ole kenellekään katkera mistään, en edes itselleni siitä että tuhlasin nuoruusvuoteni ilkeilyyn ja ahdistumiseen.

Vierailija
45/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selvästi nuorempi alun parikymppinen tyttöystävä, ja ainoat negatiiviset kommentit ovat tulleet keski-ikäisiltä naisilta. Kaikki muut ovat joko iloisia puolestamme tai suhtautuvat asiaan täysin välinpitämättömästi.

Sisäistynyt naisvihamielisyys on todellinen ilmiö, valitettavasti.

Samat kokemukset minulla. Vanhemmilta miehiltä ei ole tullut kuin positiivisia kommentteja.

Vierailija
46/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, palstamies.

Sama tilanne on miehillä eli vanhat ja kaljuuntuneet läskimiehet eivät osaa olla kohteliaita nuorilla ja seksikkäille miehille, jotka eivät tarvitse sinisiä pillereitä. 

Varmaan noinkin, mutta se mistä ei useasti puhuta, on nuorten miesten aivan jumalaton kateus ja katkeruus hyväkroppaista ja komeakasvoista sekä menestynyttä nelikymppistä miestä kohtaan. Ajattelevat ilmeisesti että ovat epävarmoilla vesillä tyttiksensä suhteen, ja oikeassahan he ovatkin. Menestynyt ja komea nelikymppinen elämänsä parasta aikaa elävä vapaa mies peittoaa nuoremmat mennen tullen =)

Hahahaa 😂 Päivän paras vitsi 😁👍

Vierailija
47/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v ja mulla on nuoria naisia omina lapsina. En oo koskaan ollut tyly nuorille naisille. Siis mitä pitääkö miehistä kilpailla nykyään?

Vierailija
48/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies

Vierailija
49/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakuilla tuntuu olevan oikein toiveena, että vanhat naiset olisivat yleisesti katkeria ja kateellisia nuoremmille naisille. Se tuntuu toimivan oikeutuksena vanhempiin naisiin kohdistuvaan "noitavihaan". 

En usko tähän kateuteen vieraiden ihmisten kohdalla, en ainakaan tunne tällaista ilmiötä lähipiiristä. Mutta äidit joskus kadehtivat tyttäriään, ja luuloissa saattaa olla kaikuja  tästä ilmiöstä.

Vierailija
50/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoa että näin kolmekymppisenä kyl mua ärsyttää jo parikymppiset tytöt :D Tulee riittämätön olo ja miettii koska mies vaihtaa nuorempaan. Tai miksi kukaan ottaisi kolmekymppisen jos on 22 tarjolla (lainaten ystävääni jonka tämänhetkisen miehen ex on 22)

Vierailija
51/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mkä on vanhempi nainen?

30+? 40+? 50+? 60+? 70+? 80+? 90+?

Minä taas olen huomannut, että suurin osa naisista muuttuu entistäkin pehmeämmäksi ja ymmärtäväisemmäksi. Samaan aikaan kyllä eivät siedä kakkaa niskaansa samalla lailla kuin ennen, vaan todellakin tuovat kielteisiä asioita ja ilmiöitä ilmi.

Olen itse hyvin kiitollinen siitä, miten vanhemmat naiset ovat minua kohdelleet ja kohtelevat yhä. On myös virkistävää, kun 52v saa lisää tietoa ja ymmärrystä itseään vanhemmilta.

Jep, tämä :) Mä olen 60 vee, eikä aiheuta kateutta vieläkään nuoret naiset. Oikeesti ei. Minusta tuntuu, että juuri tuo vanhemman naisen "en enää ota pskaa niskaan" -asenne taitaa aiheuttaa muissa oletuksen tai luulon kateudesta ja katkeruudesta. Ei mene niin. Suurimmalta osalta ylimääräinen kiltteys karisee vuosien myötä (koska ymmärrys ja omanarvontunto lisääntyy) ja jos/kun itsetunto on terve, tietää mitä haluaa, eikä siihen ei kuulu mikään kateus.

Vanheneminen tuo viisautta ja järkeä, palaset loksahtelevat kohdilleen, eikä enää tarvitse olla niin hemmetin varpaillaan ja kriittinen. Ulkonäköön suhtautuminen vapautuu ja voi ottaa rennosti, mikä ei silti tarkoita itsensä laiminlyömistä, vaan päinvastoin. Huoliteltu, leppoisa ja stressitön olo näkyy positiivisesti ulospäin.

Tämä oli hyvin sanottu ja ehkä avasi itselläkin sil.iä siihen, että ehkä olen vielä sen verta nuori, että sellainen yltiöpositiivisuus ja energia ovat läsnä vahvasti :D. Ehkäpä nämä kuvailevani naiset ovat vain iän myötä oppineet tuosta tietynlaisesta kiltteydestäkin eroon.

Painotan vielä, että tarkoitukseni ei ollut aloituksella mollata naisia jotka ovat minua vanhempia, kunnioitan itse aina minua vanhempia ihmisiä.

Pointtini ehkä oli se, että usein huomaan olevani ystävällinen, ja usein saatan saada takaisin vähemmän ystävällistä käytöstä/katseita yms.

Voi toki olla että teen liikaa johtopäätöksiä ja tulkintoja :) Olen karjalainen juuriltani ja ehkä tottunut vain hieman räväkämpään ulosantiin siellä.

Nyt asun pk seudulla.

No jaa mutta kiitos viesteistä kuitenkin!

AP

Vierailija
52/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keski-ikäisillä naisilla sellaista tietynlaista kateutta/ärsytystä on aina nuorempia naisia kohtaan. Turha väittää muuta. Jos yhtään kiinnostaa oma mies ja oma ulkonäkö on edes jokseenkin tärkeä niin ymmärtää tämän.

Miehet vain nyt sattuvat aina olemaan nuorempien perään. Se tottakai tuottaa naisille sen kateuden nuorempia kohtaan. Ymmärrettävää.

Vierailija
53/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei papoista ole kilpailee nuorten miesten kanssa, jotka on tyyppiä Ismo Laitela, joten miks vanhemmat naiset olis katkerii??

Vierailija
54/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole kiva jos hylätään. Ei ole sama kuin mustasukkainen. Ei ole kiva elää yksin. Kyllä se vetää naaman ryttyyn. Menikö perille?

Vierailija
55/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa miehen tekemältä aloitukselta.

Vierailija
56/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko myös vasta, että vesi on märkää?

Vierailija
57/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa miehet eivät ole "kautta aikojen" vaihtaneet nuorempiin, koska avioero on "kautta aikojen" ollut enemmän tai vähemmän säädeltyä ja jopa kiellettyä. Ja mitä nykyaikaan tulee, niin tilastojen mukaan miehet eivät vaihda kovin usein nuorempiin. Se voi toki olla, että moni haluaisi vaihtaa nuorempaan, mutta nuoremmat eivät ole saatavilla. Tilastojen mukaan suhteissa ollaan pääasiassa suunnilleen samanikäisen kanssa. 

Vierailija
58/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemat vähän tuhdimmat lihavat virtahepo - naiset on niitä kaikkein katkerimpia.

Vierailija
59/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keski-ikäisillä naisilla sellaista tietynlaista kateutta/ärsytystä on aina nuorempia naisia kohtaan. Turha väittää muuta. Jos yhtään kiinnostaa oma mies ja oma ulkonäkö on edes jokseenkin tärkeä niin ymmärtää tämän.

Miehet vain nyt sattuvat aina olemaan nuorempien perään. Se tottakai tuottaa naisille sen kateuden nuorempia kohtaan. Ymmärrettävää.

Ei keski-iässä ehdi tuollaisia miettimään, kun on miehen lisäksi vielä työ, lapset, harrastukset ja oma elämä. Ei ole aikaa miettiä, minkä perään mies mahdollisesti on.

Vierailija
60/62 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki trollia. Ap itse on katkera ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä