Elämäsi parhaat muistot eri ikäkausilta?
Listataan elämän parhaita muistoja/aikoja eri kausilta. Itselläni tällaisia ovat mm:
- 0-20v: kun sain olla kotona, jutella äitin kanssa yömyöhään keittiön pöydän ääressä. Isän kanssa harrastuksissa käyminen. Eläinten (kissojen ja hevosten) hoitaminen.
- 20-30v: unelmieni opiskelupaikan saaminen ja yliopistosta valmistuminen, seikkaileminen yksin tai kavereiden kanssa ympäri maailmaa. Mieluisan työpaikan löytäminen, jossa olen vieläkin.
- 30-40v. Äitiys, lapsen kehityksen ja kasvun seuraaminen. Se että omat vanhemmat on yhä elossa ja rinnalla. Sisarukset, suku on tullut yhä rakkaammaksi. Eteneminen työelämässä.
Elämässäni on ollut myös paljon haasteita, mutta tähän listasin vain positiiviset asiat. Mikä sinun elämässäsi on ollut parasta?
Kommentit (11)
0-20 isovanhemopien kuolemat (olin läsnä), molempien vanhempien syöpään sairastuminen, toisen kuolema. oma sairaus, koulukiusaus, varattomuus, yo-kirjoitukset, korkeakoukuun (oikeaan,ei amk)
20-30 yksinöinen opiskelu, ulkopuolisuus, ankeat soluasunnot, huoli toisesta vanhemmasta, valmustuminen, seurustelu ja hylköys.
30-40 työtä ja työttömyytä,pari ulkomaanmatkaa, mieluisa harrastus,
40-50 huonopalkkainen työ, pitkä työmatka, huoli vanhemmasta, työttömyys tällä hetkellä. ruskettuminen.
olen näköjään melkoinen looseri.
Olipas 3.viestin kirjoittajalla paljon ikäviä muistoja. Suosittelen keskittymään välillä positiiviseen, vaikka eihän se negatiivista pyyhi pois mutta sillä on kuitenkin merkitystä miten kerromme oman tarinamme, itselle ja muille.
Ap
Kaikki parhaat muistot on ne kerrat kun olin jonkun naisen kanssa alasti. Ainoat muistelemisen arvoiset hetket. Harmi kun en muista kaikkien nimiä.
Vierailija kirjoitti:
7-38 tietokone- ja konsolipelit
Kiva sinulle :D Minunkin lapseni pelaisi näitä varmaan koko ajan jos antaisin.
- ikävuodet 0-20: joulujen valmistelu ja vietto yhdessä perheen kanssa, kesät metsäleikkeineen kavereiden kanssa, perheen kesälomareissut, teini-iässä tavallinen arki kotona varsinkin keväisin
- 20-30: etkoilut ja muut illanvietot kavereiden kanssa opiskeluaikoina ja niihin kuuluneet musiikki ja innostuneet keskustelut uskonnoista, taiteesta yms., rakastumiset
- 30-40: uskoon tuleminen ja elämä uskossa, se oivallus että olen selvinnyt monista vaikeuksista ja tulen selviämään vastakin, rauhallinen elämä
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
- ikävuodet 0-20: joulujen valmistelu ja vietto yhdessä perheen kanssa, kesät metsäleikkeineen kavereiden kanssa, perheen kesälomareissut, teini-iässä tavallinen arki kotona varsinkin keväisin
- 20-30: etkoilut ja muut illanvietot kavereiden kanssa opiskeluaikoina ja niihin kuuluneet musiikki ja innostuneet keskustelut uskonnoista, taiteesta yms., rakastumiset
- 30-40: uskoon tuleminen ja elämä uskossa, se oivallus että olen selvinnyt monista vaikeuksista ja tulen selviämään vastakin, rauhallinen elämä
Ihana kuulla, etenkin tuo rauhallinen elämä. Luulen että se on se mitä monet kaipaa. Itsekin oon löytänyt rauhaa uskosta.
Ap
Eikö kukaan jaksa muistella hyviä asioita 😂