Vihaan ujoja ja hiljaisia
Kommentit (42)
Ja varmaan näytät vihasi avoimesti heitä kohtaan?
Tämä oli tärkeä ilmoitus, koska..?
Jaa. Olen ihan sosiaalinen ja puheliaskin joissakin porukoissa, mutta ujo ja hiljainen joissakin porukoissa.
Jos porukassa on siis joku räpätäti, niin räpättäköön rauhassa, minä en häiritse. Oletko sinä ap juuri tuollainen räpätäti?
Tämä maailma on rakennettu ekstroverteille turhan höpöttäjille.
Oikeastihan sinä pelkäät koska et tiedä miten heihin pitäisi suhtautua, tämän tietää kaikki hiljaiset. Et osaa keksiä jutunaihetta, et tiedä miten suhtautua kun sinun pitäisi puhua koko ajan, etkä saa haluamaasi reaktiota. Jotenkin ihan nautin kun saan suupaltin vaivautumaan ja nolostumaan kun pysyn hiljaa :D
Lähipiirissä on ekstovertti hölö joka vaan maanisesti puhuu ja puhuu..."minä-minä-minä". Rasittavampaa ihmistyyppiä en tiedä. 5 min ja olen sietokyvyn äärirajoilla.
No et ole ainoa. Tajusin jo nuorena tyttönä, että ujoja vihataan. Meidät nähdään viallisina, ärsyttävinä ja ylimielisinä.
Paljon puhuva alkavaa usein vetämään jotain ihme teatteria hiljaisen läsnäollessa. En ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
No et ole ainoa. Tajusin jo nuorena tyttönä, että ujoja vihataan. Meidät nähdään viallisina, ärsyttävinä ja ylimielisinä.
En ymmärrä miksi meidät nähdään ylimielisinä.. olisi kiva tietää syy siihen. En uskalla aina puhua = ylimielinen ok.
T. kiusattu hiljaiseksi
Ja tämmöset ihmiset kuvittelevat olevansa sosiaalisesti lahjakkaita, koska onhan puhelias ja sosiaalinen automaattisesti sosiaalisesti lahjakas. Ujot nauravat kaikessa hiljaisuudessa partaansa.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä on ekstovertti hölö joka vaan maanisesti puhuu ja puhuu..."minä-minä-minä". Rasittavampaa ihmistyyppiä en tiedä. 5 min ja olen sietokyvyn äärirajoilla.
Ympärillä pörrää yleensä kasa ihmisiä. (Lampaita)
Ap on varmasti itse ujo ja hiljainen kun vaatii toisen olevan sosiaalinen ja puhelias. Jos on sosiaalinen ja puhelias, silloinhan tulee juttuun ihan hyvin vaikka toinen olisi ujo ja hiljainen eikö ole syytä vihata heitä.
Olenko ainoa, joka ajattelee tämän palstan kommettien/aloitusten olevan jotenkin katkeria tai vihamielisiä?
Vihaan sosiaalisia aivokääpiöitä.
Voi että, haluatko vauva tutin? 🖤
Kaheli.