Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kauppaan mennä bikineissä?

Vierailija
27.06.2020 |

Ymmärrän toki että joissakin kaikkein pienimmissä yläosissa ja stringeissä on vähän kyseenalaista.
Mutta onko salittua käydä kaupassa ns. "normaaleissa" bikineissä? Siis esim. lähdet helteellä kotoa autolla rannalle pelkissä bikineissä, ja haet matkalla kaupasta kylmää juotavaa ja sipsejä.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on?

Voimaantunut nainen tekee juuri niin kuin oikealta tuntuu. Ja arvokkaasti kantaa kehonsa bikineissä myös kaupassa.

Vierailija
42/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi että ruokakaupassa ruokien keskellä hilluu hikisiä vieraita ihmisiä alusvaatteisillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menisi kauppaan bikineissä?

Vierailija
44/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, alkaako tää ns Voimaantuminen mennä liian pitkälle, kuka hullu haluaa mennä alusvaatteissa kauppaan,, missä maalaisjärki

Vierailija
45/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaupassa pelkissä bikineissä, eikä kukaan katsonut mua kieroon. Ne olivat kuitenkin söpöt röyhelöbikinit, eivätkä siis mitkään peppuvaossa hiertäneet voimaantumisbikinit:)

N23

Vierailija
46/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on sillä on näkeekö ihmiset sinut bikineissä siellä kaupassa vai läheisellä rannalla?

Mitä välii näkeekse sut alasti saunassa vai seminaarissa?

Vierailija
47/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kaupassa pelkissä bikineissä, eikä kukaan katsonut mua kieroon. Ne olivat kuitenkin söpöt röyhelöbikinit, eivätkä siis mitkään peppuvaossa hiertäneet voimaantumisbikinit:)

N23

Aika jännä muuten oli, että esimerkiksi kassatäti alkoi jutella mun kanssa tukalan kovasta kuumuudesta ja samoin teki mun edellä ostoksia pakannut mies. Tavallaan mun asu mursi jään. Mulle ei tullut mieleenkään, että joku olisi voinut ahdasmielisyyttään kantaa minut niskasta ulos:D

N23

Vierailija
48/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla sauna ja työkaverit on nähnyt mut alasti siellä. Siks en jaksa muullonkaa pukee. On viä aika lähellä mun työpistettä.

Vierailija
49/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Giganttiin

Vierailija
50/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi mennä bikineissä kauppaan?sama kuin menisi alusvaatteissa.

On toisten huomioonottamista pukeutua.Minua ainakin ällöttäisi jos joku pyörisi ruokakaupassa hikisissä bikineissä.

Vierailija
51/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä Vuosaaressa vuonna nakki ja kivi niin näin kun eräs Sofia käveli pari kertaa metroasemalle pelkissä bikineissä. Tuli rannalta päin ja ihan en nähnyt että menikö metrikselle/mertoon mutta sinne päin. ja jokatapauksessa käveli kadulla pelkissä pikkubikineissä. Oli hassu näky.

Vierailija
52/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole enää mitään käytöstapoja? Siis eihän tälläistä tarvi edes kysyä

Vierailija
53/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi mennä bikineissä kauppaan?sama kuin menisi alusvaatteissa.

On toisten huomioonottamista pukeutua.Minua ainakin ällöttäisi jos joku pyörisi ruokakaupassa hikisissä bikineissä.

Uskallan väittää että heinäkuussa toppavaatteissa kaupassa asioiva on hikisempi kuin bikineissä asioiva.

Vierailija
54/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun nämä suomalaiset siveyspoliisit marssivat kuitenkin etelän lomalla bikineissä kauppaan ostoksille.

Vierailija
55/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei yleensä ihmiset mene, mutta Italiassa oli kyllä ruokakaupoissa ihan kieltomerkit ettei bikineillä saa tulla kauppaan. Kyllä siihen voi jonkun kaftaanin tai ohuen mekon vetästä päälle kun käy. Ei suuri vaiva. Eri asia sitten kioskit/ravintolat rannalla.

Vierailija
56/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikiniyläosa ja minisortsit on hyvä vaatetus helteellä 🤔 Jos kroppa kestää katseet niin saa mennä kauppaan 👍

Laki kieltää, joten voi saada sakot.

Olen nähnyt naisia kaupoissa pukeutuneena sortseihin ja bikiniyläosaan. Ei siis mitenkään harvinaista.

Vierailija
57/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää että heinäkuussa toppavaatteissa kaupassa asioiva on hikisempi kuin bikineissä asioiva.

Tämä.

Se toppatakki on ulkoapäin niin hikinen että inhottaa kulkea ohi hyi stana!

Vierailija
58/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun tulisi laki, että miehilläkin pitää olla ylävartalo peitettynä julkisilla paikoilla (pois lukien uimarannat ja -hallit) olisi hyvä. Eilen tuli kirjastossa vastaan äijä ilman paitaa. Se oli "hieman" liikaa mielestäni.  

Kuitenkin naiset tykkää katsella miehen treenattua kroppaa 😉

Vierailija
59/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilurintsikat yläosana ainakin käy.

Vierailija
60/109 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Aika jännä muuten oli, että esimerkiksi kassatäti alkoi jutella mun kanssa tukalan kovasta kuumuudesta ja samoin teki mun edellä ostoksia pakannut mies. Tavallaan mun asu mursi jään. Mulle ei tullut mieleenkään, että joku olisi voinut ahdasmielisyyttään kantaa minut niskasta ulos:D

N23

Kybästä vetoa että kroppakin on suht timmi? ;)

M28