Millä nimellä puhutte itsestänne lemmikeillenne?
Ällöttää, kun joku puhuu (lässyttää) koiralleen, että "mamma tässä". Hyyh, pieni oksu nousee suuhun.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vielä tarvetta puhua itsestäni kissalleni. Kotiin tullessa tulee ehkä eniten lässytettyä, mutta silloinkin vain tyyliin että oliko pitkä päivä odottaa, kato miten inhottava sade laitetaan ovi nopeasti kiinni, taisitpa just olla unilla, onko iiiiiso nälkä kun noin huudat.
Lässyttelynimet ovat yksinomaan kissalle, mm. karvapallo/karvapylly, pikkuninja, kotitiikeri, pantterijantteri jne :D
Heh, tämä. Lukuisia lempinimiä. :)
Olen kissini mami tai "palvelija" ja koiran mamma/narunjatke. 😁
Seddu! Minä olen susikoira Adolfilleni Seddu.
Lemmikelle mami, lapsille äiree 😂
Vierailija kirjoitti:
Lemmikelle mami, lapsille äiree 😂
Ja lisätään vielä, et mun äitini on mun koirille mamma. Lapsille mummu.
Mummi. Koira oli alunperin poikani koira, joka jäi meille ja siksi olen sille mummi :D
Käytän etunimeäni, tyyliin "Maija antaa sulle kohta ruokaa"!
Itse sanon "minä"
Lapset puhuu minusta lemmikeille äitinä.
En puhu itsestäni lemmikille. "Minä / äiti / mamma tässä" on ihan turhaa, kyllä se elukka tietää kuka olen. Onko teillä joku sössötysvaje elämässä tai jotain muuta "tyhjä syli" tyyppistä psyykkistä ongelmaa, jos pitää jotain vauvakieltä eläimille sössöttää?
Äiti pikkuisille kissukkaisilleni.
En millään nimellä tai tittelillä. En osaa kuvitellakaan tilannetta, jossa joutuisin niin tekemään.
Pistän vielä parennaksi: äitini puhuu itsestään koirani "mummina" 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen kissini mami tai "palvelija" ja koiran mamma/narunjatke. 😁
Luin tämän illalla palstan ollessa jo kiinni, eikä naurusta ollut tulla loppua.
Voi kun joku koirapuistossa huutaisikin "Tule Tessu narunjatkon luo!"
Minä vanhempana ihmisenä tituleeraan itseäni tädiksi.
Ei ole tullut vielä tarvetta puhua itsestäni kissalleni. Kotiin tullessa tulee ehkä eniten lässytettyä, mutta silloinkin vain tyyliin että oliko pitkä päivä odottaa, kato miten inhottava sade laitetaan ovi nopeasti kiinni, taisitpa just olla unilla, onko iiiiiso nälkä kun noin huudat.
Lässyttelynimet ovat yksinomaan kissalle, mm. karvapallo/karvapylly, pikkuninja, kotitiikeri, pantterijantteri jne :D