Kultainen 60-luku vko 28
Hyvät huomenet!
Pikainen aloitus, jotta saadaan meidätkin hereille uuteen viikkoon. Sonjaemmalle pahoitteluni!
Pietuko se lähti lomailemaan? Rentouttavia hetkiä sinulle.
Minulla ekan kerran ihan oikea piinaviikko edessä. Yrityshän alkoi tässä kierrossa. Ei mitään kuviteltujakaan oireita vielä, ja ihan olen varma, ettei mitään ole tapahtunutkaan. Ei kai se nyt ekasta kierrosta voi alkaa...
Käykääpä muutkin kertomassa kuulumisia. Jatkan töitä.
vm69
Kommentit (20)
Ja ihan totta se on, että eihän niitä oireita nyt vielä tarvitsisi tunteakaan. Jossain jo aiemmin sanoinkin, että ennenkin on ainut oireeni ollut se, kun kuukautiset jäivät tulematta. Sitten vasta mietittiin, että mitäs tämä nyt on...? Nyt vaan kuume on niin pahuksen korkealla, että oireitakin odottelee koko ajan.
Varmaan jännittää ultraan meno. Osaan kuvitella miten pitkältä tuntuu tämä viikko odotella. Mutta sittenhän olet jo viikon pidemmällä ja pikkuinenkin jo hiukkasen " isompi" .
Toivon sinulle onnea matkaan ja toivon myös, että minä ja me muut " tullaan perässä" .
Mä olen myös sitä mieltä, että kaikki " ennakko-oireet" raskaudesta ovat ihan huuhaata. Mulle ne ovat pms-oireita nykyisin. Ainoassa raskaudessani ei ennakko-oireita ollut, rinnat kipeytyi vasta menkkojen myöhästymisen jälkeen ja kaikki muutkin olot tulivat myöhemmin raskauden myötä. Muuten omasta navasta, että saattaapi olosta päätellen olla ovis tulossa ihan ittestään ilman clomien apua. En ole tikuttanut enää, mutta limaa tulee ja turvottelee! täytyypäs hätistellä isäntää iltasella=)
Näillä helteillä ne iltapuuhat käyvätkin ihan työstä...
Tai ainakin meillä, ei ole minkäänlaista ilmastoinia talossa. Just vaihdoin muuten auton, ja siinä on ilmastointi.. Hmm, pitäisköhän vetästä teinivuosien kuviot peliin ja autossa...
Oletteko te kaikki onnellisesti lomilla kun on niin hiljaista?
Nostanpa ainakin pinomme ylöspäin.
Itsellä ei mitään uutta kerrottavaa. Tulkaahan te muut piristämään mua plussauutisilla! Mulla on jotenkin vaikea viikko, maaliskuussa syntyneen enklelivauvan laskettu aika olisi ollut tulevana lauantaina.
No, positiivisin mielin tässä jatkan piinailua..
vm69
Minä täällä olen töissä vielä reilut kaksi viikkoa. Palloilen täällä kuin kotonani kun en osaa, enkä uskalla viellä oikein tuonne odotus puolelle mennä.
Vm69 kuinka sinua lohduttaisin lasketun päivän lähestyessä? Toivon totisesti että sinulle pian alkaa uusi odotus joka lievittää sitä surua jonka olette kokeneet.
Itse en oikein vielä uskalla ajatella mitään tulevaan (odotan sitä ultraa ensiksi), kun tästä elämästä ei koskaan tiedä. Mun mies suhtautuu vielä varovaisemmin asiaan, vasmasti odottaa kuin kuuta nousevaa sitä ultraa että saa varmuuden asiaan. On vaan sellainen suomalainen jörrikkä joka ei kauheesti tunteile. Sano jo heti ettei synnyttämään lähde ja kai minun on siihen ajatukseen sopeuduttava:)
No tämä tätä omaa napaa kun mun piti sun vm69 päivää piristää eikä hölistä omiani.
Iloista ja aurinkoista päivää sinne töihin ja muille loman vietto ilmoja
mutta eipä sen kummepaa kerrottavaa. Plussauutisia varsinkaan...Toivottavasti niitäkin kuitenkin joskus. Ovis ehkä oli ehkä ei eilen. En ole tikuttanut. Kipua tuntui aamupäivällä vasemmalla puolella ja limaa tuli parina päivänä aika paljon. Nyt se on hiipunut. Ovisajankohdalle tyypillistä pupuilukipua ei kuitenkaan ole tuntunut. Eiköhän se tätsy taas saavu kuun vaihteessa ajallaan. Sitten pitää miettiä jatkotoimia, aloitanko taas clomit vaiko jotakin jytkympää hoitoa.
Voimia sulle vm69. Voin vain kuvitella miltä tuntuu. Halaukset!
Jo sekin, kun toinen " ottaa osaa tunteeseen" piristää. Kiitos.
Ja muutenkin kiva lukea teidän muidenkin kuulumisia.
nostelen vähän 60-lukulaisia, jottei ihan etusivulta tiputtais=)
Työnteko ei maita...
Ovis jäi sitten ehkä kuitenkin tapahtumatta. Limaa lukuunottamatta muita tuntemuksia ei sitten ole ollutkaan. Vähän jotain alavatsan tuntemuksia, mutta niistä ei tiiä, mitä ne on. No, ei se mitään. Touhuaminen on ihan mukavaa muutenkin. Meillä ukko menee ihan hulluksi aina kuumalla kelillä. Mitä kuumempi, niin sen useammin pitäis...Kai se on se etelänmaalainen veri mikä alkaa kiehua helteellä =)
Mullekaan ei työnteko maita, töitä kyllä olisi, mutta jotenkin mielenkiinto on jossain muualla. Piinailen, vaikka selvät menkkaoireet on jo havaittavissa. Alaselkä-kipuja ja vatsassa tuttuja tuntemuksia. En kyllä vielä luovuta, sitten vasta kun vuoto alkaa.
Meillä ei paljon olla viimeisten päivien aikana touhuttu, niin on hiki pinnassa, että vaikka vauvaa toivotaan, niin ei vaan tee mieli kun on niin nihkeä ja ahdistava olo tästä helteestä johtuen. Ja muutenkin, on ollut jotenkin kireä tunnelma kotona parina iltana.
Yritän jotenkin jaksaa noita töitä vääntää...
että niin kauan on toivoa, kun ei ole tätiä!
Sitä mieltä oon kuitenkin, että jos on tätsy tullakseen, niin tulkoot sitten ajallaan eikä niin, että monta päivää saa ootella ja ihmetellä. Se se vasta kuppasta on, kun tietää ettei raskaanakaan ole.
ja samalla mietiskelin; kenella olis kunnia olla kultaisten vanhin ialtaan? Ma olen varmaan nuorimmasta paasta kun lokakuussa ' 69 ole syntynyt?! Ihan uteliaisuudestahan mina, jollei ketaan kiinnosta vastata; ei ollenkaan haittaa!
Hiukan hiljaistahan taallakin on, josko elokuu toisi ihmiset takaisin nettien lahelle...
Varsinkin kun kello soi aamulla 5.45. Menin " nukkumaan" jotain tunti sitten, mutta eipäs uni tullutkaan... hetken pyöriskelin ja sit tulin koneelle.
Senniina: Totta tosiaan, jos täti tulee, niin anti tulla vaan, mutta ajallaan kiitos.
Levinia: en voine ottaa kunniaa, huhtikuu 69 mulla tuo syntymäajankohta.
Herätys kaikki....!! Tulkaa juttelee...
No, aamulla sitten.
Käyn vielä haahuissa huhuilee ja sit kokeilen uudelleen unta.
Töissä ollaan erittäin vähäunisen yön jälkeen. Tästä päivästä kun jotenkin selviäisi sekoilematta, niin hyvä...
Yöllä tuli vielä hirveät vatsakivut. Istuin vessassa ja ei vaan helpotusta tullut. Nyt pakko mennä laittaa kahvia, että pysyisin hereillä. Katotaan sit mitä se kahvi saa vatsalle aikaan.
Kyllä olis nukuttanu aamulla. Olen vannonut, että ajan pyörällä töihin näin kesäaikaan. Tulipa taas kuitenkin niin kiire, että autoa alle vaan. Hitto, kun painoakin tulee lisää kokoajan. Mies tekee ravintolassa pitkää päivää ja haluaa syödä aina illalla, kun ei päivällä kuulema maistu/ehdi kunnolla. Meillä saatetaan siis vetää pastaa klo 23 illalla ja sen kyllä huomaa.
Mulla jäi muuten kesälomalla luontaistuotteet syömättä ja huomasin nukkuvani tosi kehnosti (piinallinen pms-oire mulla). Nyt otin taas soijaa ruokavalioon ja homma alkaa korjautua. Taidan alkaa uskoa siihen. Aikasemmin söin myös e-epaa ja multitabs2+:aa, mutta nekin unohtui kesäloman aikana. Kokeilen nyt vitamore totalia, jospa siitä olis pms:iin apua. Mulla on tosi korkee hb (yli 150) ja sekään ei kai ole hyvä asia raskautumisen kannalta, luin jostain lapsettomien puolelta. Ei pidä siis liikaa terveysintoillakaan. Sokeri pitäis kai kanssa jättää pois, kun se ei ole muniksille hyväksi. Ei sitä muuten tule herkkuja vedeltyä, mutta jätski on näin helteellä niin hyvää. Niin ja keskiolut.
No johan oli syvällistä pohdintaa jälleen=)
unohtui, että 11/68 olen syntynyt. Meillä oli joskus esittelylistakin, mutta se on tippunut varmaan jonnekin. 65 syntyneitä taitaa olla, mutta onko sen aiemmin, niin en muista. Vilttiketjuun kirjoittelen kanssa ja siellä olen nestori. Se on hieno tunne!
niin onnellisesti, että ekasta kerrasta täppäsi, kun kierukan poistin.
Mutta kovasti on ollut kipuja alavatsassa ja alaselässä. Mitään vuotoja ei ole tullut. Joten toivotaan parasta!
rv 6+6
Täti tuli tänään kaksi päivää etuajassa sopivasti enkelivauvan laskettuna päivänä. Pettymys on niin suuri, ettei tätä oikeen osaa eikä jaksa selittää. Kyllähän te sen tiedätte...
Vaikka ekaa kiertoa vasta oltiinkin yrittämässä, niin silti jotenkin oli odotukset korkealla. Tänään tuntuu ihan p...alta, mutta ehkä viikon kuluttua seuraavan oviksen metsästyksen lähestyessä olo on jo hiukkasen parempi. Vaikka olenkin jo etukäteen laskenut, että mies on silloin " oikeana hetkenä" pohjoisessa reissussa...
Kunpa voisi elää niinkuin ennenkin, ilman tota kalenteriin tuijottamista.
Toivon teille muille parempaa onnea!!
Tää toinen rakaus onkin sitten aivan toista luokkaa, kun ensimmäinen.
Eka oli alusta loppuun helppo, ei mitään etovaa oloa eikä juuri väsyttänyt. Sekä muutenkin vointi oli mitä mainioin.
Nyt on alusta lähtien jokapäivä etovaa oloa ja väsyttää niin vietävästi, ei meinaa pystyssä pysyä ja kaikenmaailman kipuja ja kolotuksia.
Tulee välillä sellanen olo, että pysyyköhän matkassa mukana.
Kaikille tsemppiä yrityksiin ja plussaonnea.
vm69:lle voimia ja jaksamista..
Pahoittelut Sonjaemmalle, niin toivoin sinusta kaveria tähän odotukseen.
Vm69 jännään sitten sinua kaveriksi:) Eihän niitä oireita minullakaan ollut kun vasta nyt sitten on ruvennut tulemaan kaiken näköistä. Esim. rinnat ihan oikeesti kipeet, ei silloin alussa ollu mitään ja jos jotain oli olevinaan niin varmasti kuvittelin niin vähäiset oireet oli. Joten ihan pidän peukkuja täällä bd.
Minä jännään siis vieläkin kun varmaahan ei ole ennen kuin näkee ultralla että siellä joku asuu. Vielähän noita viikkoja on siihen maagiseen 12 rv:koonkin ja ei kai sitä voi varmana mitään tässä elämässä pitää toivoa vaan parasta:) Niin tänään olisi ollut se yksityinen jonka sitten peruin koska ensi maanantainna on se kunnallinen ultra. Jotenkin se tuo sen raskauden vasta todelliseksi kun näkee että jotain on tuolla mahassa on.
Lomalaisille oikein rentouttavaa lomaa ja piinailijoille bd. Toivon saavani seuraa :)