Miten suhtaudut kun näet parikymppisen kauniin naisen 45+ miehen kanssa, oletko ihan neutraalisti vai jäätkö katselemaan suu auki?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä arvelisin että se mies on sen tytön isä.
Entä jos näet ettei ole
Olen pahoillani tytön puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan peukkua ja isken silmää jos olen oman nuorikkoni kanssa liikkellä.
M42
No minkä ikäinen "nuorikko" ei sinulle enää kelpaa? Missä menee raja? Ja ei sitten mitään "Ei se ikä nyt niin kamalasti merkitse tai pääasia ole, nuorekkuus, kauneus ja naisellisuus, sekä hoikkuus on ne pointit".
Ja ei, en ole katkera vanha jätetty naisparka. Harmittaa vaan tällaiset "painan peukkua ja isken silmää" -ilmaisut, mistä nyt tulee ainakin itselleni naisen asettaminen seksiobjektiksi mieleen.
Minkälaiseksi objektiksi sinä sitten haluaisit naisen asetettavan?
Tällaisiin aloituksiin suhtaudun siten, että mietin onko ap:lla kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
No minkä ikäinen "nuorikko" ei sinulle enää kelpaa? Missä menee raja? Ja ei sitten mitään "Ei se ikä nyt niin kamalasti merkitse tai pääasia ole, nuorekkuus, kauneus ja naisellisuus, sekä hoikkuus on ne pointit".
Ja ei, en ole katkera vanha jätetty naisparka. Harmittaa vaan tällaiset "painan peukkua ja isken silmää" -ilmaisut, mistä nyt tulee ainakin itselleni naisen asettaminen seksiobjektiksi mieleen.
Minkälaiseksi objektiksi sinä sitten haluaisit naisen asetettavan?
En minkäänlaiseksi, kuten en miehiäkään. Ei pidä myöskään parikymppistä miestä asettaa vanhemman rouvan seksipupuksi/objektiksi. Mulle ikä on numeroita, ja sielujen sympatia ja kemia ratkaisevat. Ei kuulu minulle kenenkään ikäerot. Sauli ja Jenni esim. on mitä suloisin pariskunta. Ilkeää "kauhistelua" oli heistäkin aikoinaan. vaan mites kävi, onnellisilta näyttävät. Ihana poikakin on.
Tietenkin on vankkumaton tosiasia, että runsas ikäero tuo omia ongelmiaan, jos vaikka terveys alkaa reistailemaan jne. mutta ne kohdataan. Saman ikäisilläkin voi tulla eteen vastaavia asioita. Ei omaa onneaan kannata hukata muiden arvostelun ja paheksunnan eteen. Vain typerykset tuijottavat.
(Odottelen tässä vaan vastausta kysymykseeni. Vai liekö tuolla lopussa, en ole lukenut kaikkia kommentteja vielä.)
Isä ja tytär tai vaihtoehtoisesti pappa maksaa tytölle aivan kaiken ja tytöllä on ikäisensä poikaystävä. :)
Näin kerran tosi nuoren tytön jonku 70v papan kans Cannesissa. Mies suuteli tätä tyttöä, jonka jälkeen tyttö kääntyi miehestä poispäin ja yökkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuori nainen ottaisi jonkun prostayavaivaisen, andropaussi-iässä olevan ukkelin,kun voi saada oman ikäisen nuoren miehen? Miksi? Nykyajan nuoret on fiksuja koulutettuja, kielitaitoisia, itse menestyneitä, et voi rahallakaan ostaa. Joitakin on , joita voi, mutta av-palstalla gengaileva ukkeli ei TAATUSTi kuulu niihin
Oliko tarkoitus päästä vain haukkumaan miehiä? Kerropa vaihteeksi samalla 'äänensävyllä' vaihdevuosi-ikäisten naisten vaivoja ja vertaa heitä terveisiin nuoriin miehiin ja heidän hyvään ulkonäköönsä ja kaikinpuoliseen erinomaisuuteensa vanhoihin naisiin ja heidän kroppaansa verrattuna, niin kas; ketju poistuu alta aikayksikön.
Minä 42-vuotias täti voin vastata. En ymmärrä, mitä joku parikymppinen poju näkisi minussa, virtsatievaivaisessa, isop*rseisessä, esimenopaussia lähestyvässä toimistotyöntekijässä, kun voi deittailla oman ikäisiä nuoria ja ehkä perustaa perheenkin. Mutta enpä minäkään heissä mitään näe, joten deittailkoon nuoret keskenään. :)
- eri
Kerran näin juna-asemalla nuoren tytön n 20-25 ja harmaantuneen miehen suutelevan. Oli jotenkin koomisen näköistä. Mies näytti 60 v.
Voi helvetti näitä typeriä kyselyitä.
Ap ainakin on idiootti, helkkarin iso idiootti.
Miten voi ihmisellä olla noin mitätön elämä, että tuommoista viitsii kirjoittaa?
Ap on todiste siitä, että ihmisten ÄO on nykyään todella matala.
En kiinnitä toisiin ihmisiin tarpeeksi huomiota. Minulle on 19-v tullut joku tuplasti vanhempi naisihminen ivailevasti sanomaan "Rouvalta taisi tippua lapanen", kun olin 50-v isäni kanssa huoltoaseman parkkipaikalla. En uskaltanut niin nuorena kysyä, että olenko vanhentunut ennenaikaisesti vai haluaako isäni puhelinnumeron.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti näitä typeriä kyselyitä.
Ap ainakin on idiootti, helkkarin iso idiootti.
Miten voi ihmisellä olla noin mitätön elämä, että tuommoista viitsii kirjoittaa?
Ap on todiste siitä, että ihmisten ÄO on nykyään todella matala.
Juuri näin!
Kauheeta! Tuo mies on nuoriin naisiin menevä!
Lopeta jo idiootti kirjoitti:
Ilmiannettu, taas tätä samaa provoilua, kumma kun tälläistä saastaa ja paskaa julkaistaan mut ei normaaleja, fiksuja aiheita
Ilmoitin kommenttisi ilkeäksi ja asiattomaksi vihapuheeksi
Miksi tämä yksi ainoa teema ja kysymys on askarruttanut ap:tä viimeiset parikymmentä vuotta kai jo kohta ?
Eikö tuota voisi pitää jo jonain monomaanisena pakkomielteenä ?
Hänen mielenterveydessään täytyy olla jo jotain vikaa.
Eikö ylläpidolle voisi valittaa jollain joukkokanteella ja vaatia siltä taholta näiden hänen 'ikäeropostaustensa' pääsyn tänne palstalle estämistä.
Ne voidaan jo täysin rinnastaa (manuaaliseen) viestien spämmäämiseen .
Ketjut jotka niistä aloituksista jotka niistä hänen otsikon spämmäyksistään lähtevät,eli saavat alkunsa sisältävät säännönmukaisesti kommentteja ,joiden lukeminen ei todellakaan, eikä taatustikaan ole henkisesti kovin kohottavaa kenellekään.
Siihen suuntaan se aina näissä kuitenkin näköjään menee. Eli ylläpito hoi! Tehkää nyt tehtävänne, kun sitä nytkerran näin oikein pyydetään.
Olen että faat the fu ck ja kuolaan miksi minulla ei ole tuollaista nuorta kii mapyllyä.
Mä en ole koskaan tollasta paria nähnyt, paitsi lehdissä tai telkkarissa, mutta silloin ne miehet on aina jotain julkkiksia/miljonäärejä.
Täällä joku murrosikäinen poika kirjoittelee näitä "vanhempi mies"- juttuja :D
Vaikuttaa kuitenkin silti että ikikselle on jo kehittynyt ainakin faneja täällä.
Vierailija kirjoitti:
M42
Siinä tuntee sellaista veljellistä yhteyttä kun molemmilla nuori misukka
Aattelen että siinä on isä ja tytär
En ole koskaan nähnyt. Mutta sinä jaksat tehdä näitä samoja aloituksia koko ajan. Hanki elämä, kukaan nuori nainen ei koskaan tule huolimaan sinua. Katsele nyt vaan niitä oman ikäisiäsi.