Miten suhtaudut kun näet parikymppisen kauniin naisen 45+ miehen kanssa, oletko ihan neutraalisti vai jäätkö katselemaan suu auki?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä arvelisin että se mies on sen tytön isä.
Entä jos näet ettei ole
Ajattelisin, että kiva, kun isä on vienyt tyttärensä/kummityttärensä ulos. Näin minun mieheni useasti tekee.
Yritän miettiä mistä näystä suu loksahtaisi auki. Ehkä jos näkisin leijonan ja karhun kävelevän kadulla.
Painan peukkua ja isken silmää jos olen oman nuorikkoni kanssa liikkellä.
M42
Vierailija kirjoitti:
Painan peukkua ja isken silmää jos olen oman nuorikkoni kanssa liikkellä.
M42
No minkä ikäinen "nuorikko" ei sinulle enää kelpaa? Missä menee raja? Ja ei sitten mitään "Ei se ikä nyt niin kamalasti merkitse tai pääasia ole, nuorekkuus, kauneus ja naisellisuus, sekä hoikkuus on ne pointit".
Ja ei, en ole katkera vanha jätetty naisparka. Harmittaa vaan tällaiset "painan peukkua ja isken silmää" -ilmaisut, mistä nyt tulee ainakin itselleni naisen asettaminen seksiobjektiksi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos näet ettei ole
Sitten ajattelen, että se on ehkä kummisetä, naapurin mies tai kuka vain.
Luultavasti mies on saanut huonoa palautetta sänky taidoistaan ikäisiltäään saaneilta ja ajattelee, e ei ne nuorena olleet niin vaativaisia.
Ilmiannettu, taas tätä samaa provoilua, kumma kun tälläistä saastaa ja paskaa julkaistaan mut ei normaaleja, fiksuja aiheita
Ajattelisin että jos miehellä on noin kaunis tytär niin kuinka upea tyttären äiti mahtaakaan olla.
VOI V*U. Eikö tästä 200 ennen Kristusta syntyneestä maksaläiskä-riippupalli- ikäloppukänttyrästä ja sarjaspämmääjästä jo pääse eroooooonnnnnn?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
VOI V*U. Eikö tästä 200 ennen Kristusta syntyneestä maksaläiskä-riippupalli- ikäloppukänttyrästä ja sarjaspämmääjästä jo pääse eroooooonnnnnn?!?!?!
Mitä h&€vettä yrität Ikis????
En kiinnittäisi mitään huomiota. Mitäs muiden asiat minulle kuuluvat niin kauan kuin eivät tee mitään vaaraa tai häiriötä aiheuttavaa.
Ajattelen että mies on varmaan liikkeellä henkilökohtaisen avustajansa kanssa.