Harjoittelen telepatiaa/luentaa.
Anna mulle kaksi asiaa: syntymäpäiväsi numero (pelkkä päivänumero riittää) ja nimen alkukirjain. Valmistaudu antamaan palaute, erityisesti se mikä ei mennyt putkeen. Älä osallistu jos et anna palautetta.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2S
Toivon todella paljon että ehdit kokeilla mun luentaa!Sinä olet jotenkin tosi feminiini, miessuhde pinnalla nyt, onko aika tuore suhde kun kaikkea ei ole vielä jaettu, pieni epävarmuus väleistä, toisen ajatuksista. Mustasukkaisuus on ollut sinulle asia jota olet joutunut työstämään ja sen ylle päässyt, mutta suhteessa avautuminen on vielä harjoittelua molemmille.
Kiitos tulkinnasta. Koen kyllä olevani todella feminiininen pohjimmiltani :) suhde ei ole ihan uusi, mutta epävarmuutta ja varmasti molemminpuolista epätietoisuutta on ilmassa erään kanssa. Mustasukkaisuus on vaivannut, vaikka en asiasta riehu niin sisimmässä saattaa painaa myös toisen entiset suhteet yms.,olen huomannut että mulla tähän taipumusta on erityisen paljon. En myöskään helposti avaudu tai luota, ennenkuin toinen on todella osoittanut haluavansa sitä. Eli aika lailla nappiin meni kaikki kohdallani!
9K