Harjoittelen telepatiaa/luentaa.
Anna mulle kaksi asiaa: syntymäpäiväsi numero (pelkkä päivänumero riittää) ja nimen alkukirjain. Valmistaudu antamaan palaute, erityisesti se mikä ei mennyt putkeen. Älä osallistu jos et anna palautetta.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää huoliko jos meni väärin, vaihdan taktiikkaa sitten! tai taajuutta. siksi just harjoittelen kun en osaa. :)
No huomaan sen. Sinun pitää ”nähdä” positiivisia piirteitä koska kaikki tietenkin kuvittelevat omaavansa kaikki positiiviset piirteet. Sitten heität sekaan jotain ympäripyöreää työelämään tai perheeseen liittyvää murhetta, koska kaikilla on niitäkin. Sitten kun poka toivottavasti nielee syötin niin voit alkaa kylmälukemaan ja pumppaamaan lisää tietoa ja annat pokan kertoa itse yksityiskohdat.
:) Kyllä. Mutta en aio alkaa työkseni ennustella vaan kokeilen mielenkiinnosta ONKO telepatia ja kaukokatselu ylipäätään mahdollista minulle ja jos niin miten. Tunnen yhden jolla oikeasti on tämä lahja ja mietin, eikö se voisi olla kaikilla herätettävissä.
No ei tietenkään ole mahdollista, ei sinulle eikä kenellekään muullekaan.
Vierailija kirjoitti:
13 J
sairautta lähipiirissä, syöpä tai joku vakavampi, sinä olet kuitenkin positiivisella mielialalla, olisiko perinnöllä osuutta asiaan, pidät jäätelöstä paljon, olet naimisissa, mutta sinulla on myös ns. oma elämä kun aviomies on paljon poissa, et kerro kaikkea kenellekään vaan olet jotenkin tosi ovela tyyppi joka salaa paljon kiinnostuksiaan ja tekemisisään eikä koe tarvetta hyväksyttää tekemisiään muilla. kannattelet ja hyväksyt itsesi, oot jotenkin tosi tervehenkinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää huoliko jos meni väärin, vaihdan taktiikkaa sitten! tai taajuutta. siksi just harjoittelen kun en osaa. :)
No huomaan sen. Sinun pitää ”nähdä” positiivisia piirteitä koska kaikki tietenkin kuvittelevat omaavansa kaikki positiiviset piirteet. Sitten heität sekaan jotain ympäripyöreää työelämään tai perheeseen liittyvää murhetta, koska kaikilla on niitäkin. Sitten kun poka toivottavasti nielee syötin niin voit alkaa kylmälukemaan ja pumppaamaan lisää tietoa ja annat pokan kertoa itse yksityiskohdat.
:) Kyllä. Mutta en aio alkaa työkseni ennustella vaan kokeilen mielenkiinnosta ONKO telepatia ja kaukokatselu ylipäätään mahdollista minulle ja jos niin miten. Tunnen yhden jolla oikeasti on tämä lahja ja mietin, eikö se voisi olla kaikilla herätettävissä.
Minkä vuoksi asettua heti vastahankaan? Ainahan voi kokeilla kaikenlaista:)
2S
Toivon todella paljon että ehdit kokeilla mun luentaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun maailmankuvasi, mut ei välttämättä tosi. Ihminen ei ymmärrä eikä tiedä vielä kaikkea ja muutenkin tieteellinen maailmankuva on aika ahdas. Mitä haittaa jos kokeilee ja löytää tai ei löydä jotain. Onpa kokeiltu ja sitten voi muodostaa itse mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 J
sairautta lähipiirissä, syöpä tai joku vakavampi, sinä olet kuitenkin positiivisella mielialalla, olisiko perinnöllä osuutta asiaan, pidät jäätelöstä paljon, olet naimisissa, mutta sinulla on myös ns. oma elämä kun aviomies on paljon poissa, et kerro kaikkea kenellekään vaan olet jotenkin tosi ovela tyyppi joka salaa paljon kiinnostuksiaan ja tekemisisään eikä koe tarvetta hyväksyttää tekemisiään muilla. kannattelet ja hyväksyt itsesi, oot jotenkin tosi tervehenkinen
No vituixmän about kaikki sukupuolta myöden, vai luulitko minun olevan homoliitossa? Pidän jäätelöstä (kuka ei?) ja olen naimisissa (ylläripylläri vauvapalstalla). Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun maailmankuvasi, mut ei välttämättä tosi. Ihminen ei ymmärrä eikä tiedä vielä kaikkea ja muutenkin tieteellinen maailmankuva on aika ahdas. Mitä haittaa jos kokeilee ja löytää tai ei löydä jotain. Onpa kokeiltu ja sitten voi muodostaa itse mielipiteensä.
No tosi se nyt silti on, asiaa on testattu lukuisia kertoja ja yksikään ”selvännäkijä” ei ole päässyt tilastollisesti merkittäviin tarkkuuksiin missään kokeissa.
Tämä ei myöskään ole mikään mielipideasia, vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
6v
olutta on sinulla siellä, juot sitä, olet lihava ja paino-ongelmien kanssa tuskailu ja syömishäiriötausta ovat värittäneet sinun elämääsi aika paljon, kumminkin sinulla on iloinen mielenrakenne, sinua pidetään hauskana, et ole erityisen koulutettu
no niin, tämä ei oikein vakuuta itseäni. En löydä taajuutta tai sitä ei ole. Yksi oikein puoliksi, se menee varmaan sattuman piikkiin. Pidän taukoa ja olisi kiva jos kaikki saisivat palauteltua. Kokeilen sitten varmaan vielä jotain kolmatta taktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6v
olutta on sinulla siellä, juot sitä, olet lihava ja paino-ongelmien kanssa tuskailu ja syömishäiriötausta ovat värittäneet sinun elämääsi aika paljon, kumminkin sinulla on iloinen mielenrakenne, sinua pidetään hauskana, et ole erityisen koulutettu
Kaikki muu meni täysin metsään, mutta on mahdollista että minua pidetään hauskana (en tiedä pidetäänkö vai ei), enkä tosiaan ole erityisen koulutettu. Ja on tuossa lihavuudessa sen verran perää, että haluaisin laihtua pari kiloa.
Vierailija kirjoitti:
2S
Toivon todella paljon että ehdit kokeilla mun luentaa!
Sinä olet jotenkin tosi feminiini, miessuhde pinnalla nyt, onko aika tuore suhde kun kaikkea ei ole vielä jaettu, pieni epävarmuus väleistä, toisen ajatuksista. Mustasukkaisuus on ollut sinulle asia jota olet joutunut työstämään ja sen ylle päässyt, mutta suhteessa avautuminen on vielä harjoittelua molemmille.
23E