29-v. nainen jolla vain yksi pitkä suhde takana, menetinkö paljon?
Kun en kokeillut, seurustellut ja tapaillut nuorena useampia?
Kommentit (42)
Tuskin. Itse yritin jossain vaiheessa deittailla ja totesin ettei sovi minulle. Aika samaa jengiä mitä täällä kirjoittamassa laadukkaita kommentteja tuolla liikkuu. Ei menetä mitään.
Mitään kadehdittavaahan ei ole eroon päättyneissä suhteissa. Vaikka joskus olisi oltu onnellisia yhdessä niin mitä väliä sillä on, kun rakkaus ei ole kuitenkaan kestänyt. Useimmat meistä toivovat, että sellaisia kokemuksia olisi ollut vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Menetit luultavasti paljon lähinnä sydänsuruja. Nuorten ihmisten suhteet kariutuvat niin usein ja kivuliaasti
Niin ja eihän useita suhteita edes voi olla takana, jos yksikään suhde ei ole koskaan kariutunut.
Mua hävettää taas irtosuhdemenneisyyteni. Vain yks poikakaveri ja sekin kesti vuoden.irtosuhteita,noh,aivan liikaa. En vois ikinä sanoa kellekkään kuin paljon.
N27
Samaa miettiny.. Oltu miehen kanssa 14kesäsistä tänne 32kesäsiks ja on lapsiakin mut tunne et jäikö jotai kokematta..,
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää taas irtosuhdemenneisyyteni. Vain yks poikakaveri ja sekin kesti vuoden.irtosuhteita,noh,aivan liikaa. En vois ikinä sanoa kellekkään kuin paljon.
N27
Sä oot ainaki saanu kokee paljon intohimoo..
Vierailija kirjoitti:
Mua ainaki yököttää sellaset naiset jolla on monta exää ja seksikumppania.. Kertoo paljon ailahtelevasta luonteesta
Käytettyjä leluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainaki yököttää sellaset naiset jolla on monta exää ja seksikumppania.. Kertoo paljon ailahtelevasta luonteesta
Käytettyjä leluja.
Ihan kuin kommentoija nro 15. Kertoo vielä kännissä lorttoilevansa. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettiny.. Oltu miehen kanssa 14kesäsistä tänne 32kesäsiks ja on lapsiakin mut tunne et jäikö jotai kokematta..,
Jos oisit kokenut ne niin olisit nyt joku crackhu-ora tuolla pusikossa antamassa jollekki huumediilerille persettä ja toivoisit että oisitpa 14 kesänä ruvennu seukkaa ja perustanu perheen jonku kivan pojan kanssa etkä ruvennu chrackho-roks.
No mulle ei kelpaisi mies jolla on ollut useita seksisuhteita. Käytetty lelu, ei sellaista voi arvostaa.
Minulla on ihan tismalleen sama tilanne kuin ap:llä, ikää 30 v ja vain yksi pitkä parisuhde takana. Joskus heikkoina hetkinä mietin samaa että onkohan tässä paljonkin menetetty, mutta aika äkkiä sitä toteaa että paljon huonomminkin olisi voinut mennä ja tästä kannattaa vain olla ylpeä.
Tismalleen sama tilanne mutta oon 24.
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaaia miehiä hurraat sankareina vai
Vierailija kirjoitti:
Pettäjämiehet, narsistit, alkoholistit ja narkkarit jäänyt kokematta. Kaikki ihanat väkivaltarikolliset ja muuten vain väkivaltaiset kumppanit. Kaikki eriväriset jännikset jäänyt välistä, kimppakivat niiden kanssa. Myös klamydiat, tippurit jaja herpekset sekä revenneet anukset kokematta. On se harmi. Kyllä tuon ikäisellä naisella pitäisi jo kokemusta edes 100 panosta olla.
Mulla ei kokemusta mistään noista mainitsemistasi, vaikka muutaman miestä oli nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisit kokenut ne niin olisit nyt joku crackhu-ora tuolla pusikossa antamassa jollekki huumediilerille persettä ja toivoisit että oisitpa 14 kesänä ruvennu seukkaa ja perustanu perheen jonku kivan pojan kanssa etkä ruvennu chrackho-roks.
Älä nytihan hulluja puhu!! Ja tätä vielä joku yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjämiehet, narsistit, alkoholistit ja narkkarit jäänyt kokematta. Kaikki ihanat väkivaltarikolliset ja muuten vain väkivaltaiset kumppanit. Kaikki eriväriset jännikset jäänyt välistä, kimppakivat niiden kanssa. Myös klamydiat, tippurit jaja herpekset sekä revenneet anukset kokematta. On se harmi. Kyllä tuon ikäisellä naisella pitäisi jo kokemusta edes 100 panosta olla.
Mulla ei kokemusta mistään noista mainitsemistasi, vaikka muutaman miestä oli nuorena.
Kaikki nämä siis seurustelusuhteita, pisin 10 v. Nyt yksin jo 15 v ja viihdyn näin. Ei ikinä olisi käynyt mieleskään kokeilla anaalia, huumeita yms.
Harha????