29-v. nainen jolla vain yksi pitkä suhde takana, menetinkö paljon?
Kun en kokeillut, seurustellut ja tapaillut nuorena useampia?
Kommentit (42)
Ajatteletko että voittaisit jotakin jos seukkailisit usean kanssa?
Menetit luultavasti paljon lähinnä sydänsuruja. Nuorten ihmisten suhteet kariutuvat niin usein ja kivuliaasti
Vierailija kirjoitti:
Useampia kokemuksia ja enemmän syvempää rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampia kokemuksia ja enemmän syvempää rakkautta
Tuohan se harha tuntuisi olevan monella.
Olisin myös saanut enemmän se ksiä
Pettäjämiehet, narsistit, alkoholistit ja narkkarit jäänyt kokematta. Kaikki ihanat väkivaltarikolliset ja muuten vain väkivaltaiset kumppanit. Kaikki eriväriset jännikset jäänyt välistä, kimppakivat niiden kanssa. Myös klamydiat, tippurit jaja herpekset sekä revenneet anukset kokematta. On se harmi. Kyllä tuon ikäisellä naisella pitäisi jo kokemusta edes 100 panosta olla.
Ratkaisevaa on seksikumppanien määrä, seksi saman kumppanin kanssa on resurssien tuhlausta.
Viikossa pitää olla 2-3 uutta seksikumppania, jotta tuntee elävänsä.
Sen lisäksi avo/aviopuoliso, jonka kanssa seksiä vähintään 5-6 kertaa viikossa.
M. 55
Bangkok
Mua ainaki yököttää sellaset naiset jolla on monta exää ja seksikumppania.. Kertoo paljon ailahtelevasta luonteesta
Arvostettavaa sitoutumista.. Älä ala sarjasekstailemaan
Vierailija kirjoitti:
Mua ainaki yököttää sellaset naiset jolla on monta exää ja seksikumppania.. Kertoo paljon ailahtelevasta luonteesta
Turn off jos 29v naisella on viisikin exää.. Joillain on kymmeniä 😂😂😂😂
Markkina-arvosi miesten silmissä on nyt huomattavasti korkeampi kuin jos olisit paneskellut ympäriinsä. Jos naisella on ollut +20 sänkykumppania se on käytännössä parisuhteeseen kelpaamaton. Kassit semmoseen voi kännipäissään tyhjentää mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin myös saanut enemmän se ksiä
Vielä ehdit saamaan
Jos kehtaan tunnustaa niin itsellä ei ole yhtään suhdetta takana ja olen vielä neitsyt pari vuotta sinua nuorempi nainen. Voisi siis kysyä olenko minä menettänyt paljon. Joskus tuntuu kyllä siltä. Ei tästä kyllä paljon viitsi puhua muille. Tosin nämä asiat eivät ole mikään ihme ja olen yksinäinen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kehtaan tunnustaa niin itsellä ei ole yhtään suhdetta takana ja olen vielä neitsyt pari vuotta sinua nuorempi nainen. Voisi siis kysyä olenko minä menettänyt paljon. Joskus tuntuu kyllä siltä. Ei tästä kyllä paljon viitsi puhua muille. Tosin nämä asiat eivät ole mikään ihme ja olen yksinäinen muutenkin.
Olet jokaisen miehen unelma. Pää pystyyn. ✌️
Tollasta naista vois tapaillakki. Aina ku tapailen nii paljastuu että nainen ollu kyläpyörä ja abortteja takana
Vielä ehdit tapailemaan! :)