Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, onko ruskettunut iho kauniimpi, kuin kalpea?

Vierailija
27.06.2020 |

Jos ei nyt välitetä vaaroista.

Rehellisesti, onko ruskettunut iho kauniimpi, kuin kalpea?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ruskea iho viestii tyhmyydestä, erittäin vaalea iho neurootikosta.

Vierailija
2/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kevyesti päivettynyt iho on vielä mielestäni kaunis, mutta muuten olen aina ollut se vastarannan kiiski, joka pitää vaaleaa ihoa paljon kauniimpana kuin auringossa käristettyä. Tämä on niitä asioita, että vaikka järjellä ymmärrän rusketuksen olevan kauneustrendi, niin tunteen tasolla en vain kykene näkemään sitä kauniina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ruskea iho viestii tyhmyydestä, erittäin vaalea iho neurootikosta.

Onko siis neuroottista omata sellainen iho joka palaa hetkessä jos ei siitä huolehdi? Ja onko tyhmyyttä omata sellainen iho joka ruskettuu hetkessä todella tummaksi?

T. Kalkkilaivan punapäinen ja pisamainen kapteeni, tummemman miehensä kanssa

Vierailija
4/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kevyesti päivettynyt iho on vielä mielestäni kaunis, mutta muuten olen aina ollut se vastarannan kiiski, joka pitää vaaleaa ihoa paljon kauniimpana kuin auringossa käristettyä. Tämä on niitä asioita, että vaikka järjellä ymmärrän rusketuksen olevan kauneustrendi, niin tunteen tasolla en vain kykene näkemään sitä kauniina. 

Eipä se tee sinusta vastarannan kiiskeä, vielä 1900-luvun alkupuolella oli tärkeää ettei ollut ruskettunut, sehän kertoisi siitä ettet ole yläluokkaa joka on varjossa kaikki päivät turvassa, eikä missään pellolla raatamassa.

Vierailija
5/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras väritys on se, kun liikutaan ulkona ilman auringon ottoa.

Vierailija
6/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä ei väliä, oleellisempaa ihon kunto. Sileä iho on kaunis.

Vierailija
7/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kumpi on oma iho. Vaaleat yrittää vimmatusti olla tummempia grillaamalla henkensä kaupalla itseään auringossa. Tummat taas maksaisivat lähes mitä vain saadakseen vaalean ihon. Näin pikkasen yleistäen.

Vierailija
8/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni päivetys sopii jokaiselle, kärtsätty iho ei kenellekkään. Näyttää kamalalta kun iho on selvösti rusketettu makaamalla auringossa tuntitolkulla joka päivä. Varsinkin vähän vanhemmista ihmisistä jo ihostakin näkee että nöin on tehty joka vuosi.. se ei näytä hyvältä yhtään!

Vierailija
9/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita ruskea vai valkoinen nahkasohva, niin kyllä se valkoinen on aina raikkaampi ja sileämmän ja uudemman näköinen.

Vierailija
10/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että ryppyiseksi rusketettua ihoa ei saa enää sileäksi ja nuoreksi edes botokseilla, täyteaineilla, ultraäänellä, jäädytyshoidoilla eikä laserilla.

Eikä naaman kiristysleikkauksella.

Vierailija
11/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma näyttää paremmalta ruskettuneen naisen vartalolla joten ruskettunut on parempi.

Herra Sperman?

Vierailija
12/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tullaan taas siihen että kaiken voi tehdä överisti ja se ei ole enään kaunista eikä luonnollista, sama pätee rusketuksen kanssa.

Esim. Ripset, kynnet, tissit, peppu (ylipäänsä liika lihaksikkuus), huulet, ym. aina kun ne menee överiks näyttää vaan naurettavalta. Samoin liian kärstsätty iho tai liika itserusketus. Itseruskettavaakin kuuluu käyttää siten että sitä ei huomaa ihmisen käyttävän, silloin se on onnistunut.

Vierailija
13/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 52, en ole koskaan ottanut aurinkoa, kevyttä päivetystä ainostaan ulkona liikkuessa muttei kuumimpaan aikaan vaan varjossa myöhään iltapäivään saakka. Kävin plastikkakirurgilla ihokerroskuvauksessa koska halusin tietää koska minun täytyisi alkaa harkitsemaan kirurgiaa, että näkyykö ihon pinnan alla muutoksia.

Siinä kuvauksessa todettiin että ihoni on 14 vuotta nuorempi kuin keskimäärin vastaavan ikäisillä naisilla. UV-vaurioita ei kuvauksissa näkynyt ja plastikkakirurgin mukaan minun iholle ei tarvitse tehdä pitkään aikaan mitään, ainoastaan suojata, kosteuttaa ja välillä käydä tehokasvohoidoissa jossa ihon pintaa käsitellään miedoilla hapoilla. Oli mieluisa yllätys :)

Vierailija
14/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivettyneellä iholla lihakset erottuvat paremmin. Siksi fitnessurheilijat ruskettavat itseään. Rusketus sopii siis sporttisille. Muuten vaalea on ehkä kivempi.

Vierailija
15/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä en ole koskaan ihannoinut sitä. En kärvistele rannalla. Olen se mitä olen eli tosi vaalea.

Vierailija
16/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketusta saa purkista tai kauneushoitolasta, ei ole pakko käristellä läskejä auringossa, jos se rusketus nyt niin hemmetin tärkeä on.

Vierailija
17/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihosta. Sanoisin, että yleensä kalpea. Minulla on tosin sellainen (aika harvinainen) keltasävyinen iho, joka näyttää paremmalta hiukan päivettyneenä.

Tumma rusketus ei minusta ole kenelläkään kaunis.  

Vierailija
18/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivettyneellä iholla lihakset erottuvat paremmin. Siksi fitnessurheilijat ruskettavat itseään. Rusketus sopii siis sporttisille. Muuten vaalea on ehkä kivempi.

Tuo sporttisuuden yhdistäminen rusketukseen ihmisten mielissä on juuri sellainen haitallinen klisee josta täytyisi vihdoin päästä eroon. 

Vierailija
19/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä, joillakin naisille kalpea sopii hyvin mutta toiset näyttöö kyllä paremmalta ruskettuneena.

Vierailija
20/41 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kauniisti ruskettuneesta ihosta ja rusketun itsekin helposti. Ylirusketuksesta en pidä, kuten en myöskään liian vaaleasta ihosta.

Ei ne silti kumppanin valintaan vaikuta. Naiset joiden kanssa on synkannut parhaiten, ovat olleet kaikki todella vaaleita iholtaan ja on pitänyt oikein vältellä aurinkoa. Olen ollut valmis tinkimään ulkoisesta haluttavuudesta niin ihonvärin kuin hiustenkin värin kohdalla. Tykkään bruneteista, mutta vaalea- ja punatukkaiset ovat natsanneet ihmisenä paremmin. Sattumaa kaikki on vain.

Itse rakastan auringossa oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi